Magefølelse på kjønn?

1: Var helt sikker på det var en gutt, men var jente.
2: Denne gang føler jeg det er jente igjen?

Kan ikke stole på magefølelsen her:facepalm:

Førstegangsfødende her og tror jeg får gutt. Ingen spessiell magefølelse, men....
Mamma spurte spåkone som sa gutt, kinesisk kalender sa gutt, har ikke hatt plager (noe noen mener betyr gutt).
- Hører etter på den eldre kloke

Sniker inn frå mai her.

Nr 1 følte eg det skulle blir jente, blei jente.
Nr 2 følte eg det skulle bli gutt, blei jente.
No føle eg på meg at det blir jente igjen, men eg stola ikkje på magefølelsen :woot:

Aner ikke.. Tenker det uansett er 50/50 sjangs for å "føle" riktig :hilarious: veldig spent da, siden vi har 2 gutter fra før.. Blir det en brødregjeng, eller får de seg ei søster :greet015

Jeg tror det er jente. Men er usikker på om det er fordi alle rundt var sikkert på jente helt fra start. Magefølelsen sier jente, så får vi se hva de finner ut på oul:happy:

Nr 1: Jentefølelse - det ble jente.
Nr 2: Først guttefølelse, også jentefølelse før oul - det ble jente.

Nå tror jeg at det blir jente fordi det er det jeg har fra før :D men vi håper begge to at det kommer en liten lillebror.

Nr. 1: Var sikker på at det var gutt, og det stemte.
Nr. 2: Hadde først jentefølelse, nå er jeg usikker. Blir spennende å se på oul.

1.Sterk magefølelse på jente, men det var en gutt. Var helt sjokka over at det kunne vokse et vesen med en penis inni meg.
2.Lurer på jente nå også, siden jeg har vært endel kvalmere enn sist. Men ellers føles det meste likt som forrige gang, så kanskje det blir en gutt til. Mulig det blir en privat ul før oul, sånn at sambo også får sett (han fikk ikke være med på KUB-test). Det beste med å få jente er egentlig navn! Ellers har jeg ingen ønsker rundt det med kjønn.

Føler det blir jente, men jeg vet ikke om det vare er fordi det er det jeg alltid har sett for meg at jeg skulle få. Blir spennende å se!

Jeg hadde i det minste rett på magefølelsen på at det var 2, men ser ut som det er 2 jenter sa gynekologen på ultralyd i dag 12+6. ☺️ #tvillingsjokket

Wow gratulerer så mye!! Hva gjorde at du følte at det var tvillinger?
Takk❤️ Sterke svangerskapssymptomer, 13 uker og fortsatt veldig dårlig startet i uke 5. Tidlig mage selvom jeg er førstegangs. Bare følte det var mye på gang der inne rett og slett:p Men tenkte likevel jeg vet jo ikke hvordan det er å være gravid, men har bare hatt det på følelsen likevel. Ble liksom ikke så overrasket når gynekologen sa det var 2, svarte bare "jeg visste det" så lo vi alle, mannen var med.

Takk❤️ Sterke svangerskapssymptomer, 13 uker og fortsatt veldig dårlig startet i uke 5. Tidlig mage selvom jeg er førstegangs. Bare følte det var mye på gang der inne rett og slett:p Men tenkte likevel jeg vet jo ikke hvordan det er å være gravid, men har bare hatt det på følelsen likevel. Ble liksom ikke så overrasket når gynekologen sa det var 2, svarte bare "jeg visste det" så lo vi alle, mannen var med.
Så utrolig morsomt! Veldig kult da - det blir spennende fremover :woot:

Back
Topp