1: Var helt sikker på det var en gutt, men var jente.
2: Denne gang føler jeg det er jente igjen?
Kan ikke stole på magefølelsen her
2: Denne gang føler jeg det er jente igjen?
Kan ikke stole på magefølelsen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige gang hadde jeg egentlig ingen spesiell magefølelse på kjønn - det var jente.
Denne gangen har jeg hatt magefølelse på gutt hele veien, så det blir spennende å se! Får forhåpentligvis vite det på tirsdag!
Wow gratulerer så mye!! Hva gjorde at du følte at det var tvillinger?Jeg hadde i det minste rett på magefølelsen på at det var 2, men ser ut som det er 2 jenter sa gynekologen på ultralyd i dag 12+6. #tvillingsjokket
Takk Sterke svangerskapssymptomer, 13 uker og fortsatt veldig dårlig startet i uke 5. Tidlig mage selvom jeg er førstegangs. Bare følte det var mye på gang der inne rett og slett Men tenkte likevel jeg vet jo ikke hvordan det er å være gravid, men har bare hatt det på følelsen likevel. Ble liksom ikke så overrasket når gynekologen sa det var 2, svarte bare "jeg visste det" så lo vi alle, mannen var med.Wow gratulerer så mye!! Hva gjorde at du følte at det var tvillinger?
Så utrolig morsomt! Veldig kult da - det blir spennende fremoverTakk Sterke svangerskapssymptomer, 13 uker og fortsatt veldig dårlig startet i uke 5. Tidlig mage selvom jeg er førstegangs. Bare følte det var mye på gang der inne rett og slett Men tenkte likevel jeg vet jo ikke hvordan det er å være gravid, men har bare hatt det på følelsen likevel. Ble liksom ikke så overrasket når gynekologen sa det var 2, svarte bare "jeg visste det" så lo vi alle, mannen var med.