Magefølelse på kjønn?

Lollipopen

Blir kjent med forumet
Hadde vært gøy og se om det stemmer!
Kommenter gjerne om de du har fra før!:)

1.barn magefølelse på gutt - var gutt
2.barn magefølelse på gutt - var gutt
3.barn magefølse på jente

Så får vi se om det stemmer!:)

Nr. 1: Magefølelse gutt - var jente
Nr. 2: Magefølelse jente - var jente
Nr. 3: Magefølelse jente

Stoler ikke litt på min egen magefølelse, så det spiller vel ingen rolle hva jeg tror :hilarious:

Magefølelsen til oss begge er gutt, får forhåpentligvis vite om 8 dager

Magefølelse med første var jente og det stemte. Med nr 2 håpte eg vell på gutt men det var også jente. Denne gangen håpe eg fortsatt på gutt men har tru på jente. Får vite om 16 dager forhåpentligvis

På nr 1 bare VISSTE jeg at det var jente, og det stemte ❤️på nr 2 var svangerskapet helt annerledes, men likevel VISSTE jeg at det også var jente, så overraskelsen var stor da det viste seg å være gutt ;)
Denne gangen kjenner jeg at jeg omtaler det som «han», men jeg tror det er jente.. og ganske likt første svangerskap.. blir spennende å se ;)

Forrige gang - magefølelsen sa jente, og det var det.

Denne gangen trodde jeg det var en gutt, men ønsket meg jente, og det er ei jente :Heartpink

Forrige gang hadde jeg egentlig ingen spesiell magefølelse på kjønn - det var jente.

Denne gangen har jeg hatt magefølelse på gutt hele veien, så det blir spennende å se! Får forhåpentligvis vite det på tirsdag!

Jeg hadde magefølelse på jente første gang, og det ble jente. Denne gangen føler jeg at det blir en gutt:) Får vite om ca en måned på oul, hvis jeg klarer å vente så lenge:hilarious:

Med første var jeg helt sikker på at det skulle være jente. Hadde navn og rosa klær klart før jeg fikk det bekreftet. Og vi får bare jenter i min familie. :joyful: Og det stemte.
Denne gangen føles det også som jente. Men på til sa hun at det kunne se ut som en gutt..

Førstemann - magefølelse på gutt i starten, så trudde/håpte eg på jente lenger uti --> GUTT

Andremann - trudde det var jente grunna mykje dårligare form enn første graviditet --> GUTT

Aprilspiren - om mulig i eeendå dårligare form enn nokon gong før, trur jente (men mannen meinar innstendig at dei berre får gutar i hans familie, så jente er usannsynlig..) :rolleyes: Får (forhåpentligvis) svaret på OUL om ca 6 veker.

Magefølelsen min sier gutt, og følte det sterkt allerede i dagene før graviditetstesten var positiv. Er førstegangs, så har ingenting å sammenlikne med. Blir spennende å se hva de ser på oul i november.

1. Magefølelse jente - var jente
2. Magefølelse gutt - blir spennende å se fasiten!

1 magefølelse gutt - ble gutt
2 magefølelse var usikker, første gutt så jente - ble gutt
3 magefølelse sier gutt

Magefølelsen sier jente. Men har også litt følelse på at det er 2, da tror jeg jente og gutt. 4 dager til tul d
12+6 da får jeg i det minste svaret på om det er 2 :)

Har vel egentlig hatt følelse for på de 3 andre jentene at det har vært jenter. Selvom folk har sakt at de syns at jeg virker som en guttemamma :-P Men denne gangen føler jeg det litt anerledes så jeg trur det er gutt inni der.

Back
Topp