Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man be forumansvarlig om å få flyttet de innleggene så dette blir en bildetråd igjen?Ikke meningen å virke irettesettede her altså , men tenkte det greit at vi har denne tråden til magebilder, så har vi masse andre flotte tråder til symptomer osv
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Hei
Jeg er helt ny her er kun 4+4, gravid for første gang føler meg oppblåst og trøtt
Oppblåst og trøtt her også.. går som regel bedre etter 12 uker
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Dette er en bildetrådHer synes fint lite enda. Har litt å gå på, så tror ikke det synes noe særlig på en stund enda. Men skal på første fotografering av 8 neste onsdag hos ei venninne som har nyåpnet studio. Så får jeg en montasje fra hver måned til slutt 6+2 i dag Første gangs gravid.
Merker kun oppblåsthet og hormoner herEr helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Sorry jeg så denne etter å kommentere en gang tilDette er en bildetråd
Gjerne delta med innlegg innpå forumet, men i slike tråder vil vi helst ha bare bilder
Min er minst like stor er 7+0altså...begynner å lure på hvor mye av magen som faktisk bare er luft. Føler meg ikke oppblåst. Hvordan kan magen være så stor 7+4?
Bilde fra mandagsmorgen, da jeg var 10+0. Ikke store forandringen enda, men ser jeg er blitt "bredere". Heldigvis bruker vi ganske baggy bukser på jobb, så de jeg har i størst str funker enda Har faktisk gått ned et par kilo siste par ukene #kvalme, men er mange bukser jeg har måttet pakke bort allikevel Vis vedlegget 205668
Appen baby picsHvor får du den fine teksten på bildet fra?