Magebilder

Ikke meningen å virke irettesettede her altså , men tenkte det greit at vi har denne tråden til magebilder, så har vi masse andre flotte tråder til symptomer osv:)
Kan man be forumansvarlig om å få flyttet de innleggene så dette blir en bildetråd igjen?
 
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
 
Hei :)
Jeg er helt ny her :) er kun 4+4, gravid for første gang :) føler meg oppblåst og trøtt :)
Oppblåst og trøtt her også.. går som regel bedre etter 12 uker :joyful:
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Her synes fint lite enda. Har litt å gå på, så tror ikke det synes noe særlig på en stund enda. Men skal på første fotografering av 8 neste onsdag hos ei venninne som har nyåpnet studio. Så får jeg en montasje fra hver måned til slutt :) 6+2 i dag :) Første gangs gravid.
Dette er en bildetråd;)
Gjerne delta med innlegg innpå forumet, men i slike tråder vil vi helst ha bare bilder:)
 
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Merker kun oppblåsthet og hormoner her
 
53145007f084aecda0348caec87c73e2
6+3
Har ganske flat mage til vanlig, men det skal sies at dette bildet bærer preg av både sjokolade, potetgull og flatulens :D
 
Bilde fra mandagsmorgen, da jeg var 10+0. Ikke store forandringen enda, men ser jeg er blitt "bredere". Heldigvis bruker vi ganske baggy bukser på jobb, så de jeg har i størst str funker enda ;) Har faktisk gått ned et par kilo siste par ukene #kvalme, men er mange bukser jeg har måttet pakke bort allikevel :) ImageUploadedByBV Forum1478119777.662117.jpg
 
Bilde fra mandagsmorgen, da jeg var 10+0. Ikke store forandringen enda, men ser jeg er blitt "bredere". Heldigvis bruker vi ganske baggy bukser på jobb, så de jeg har i størst str funker enda ;) Har faktisk gått ned et par kilo siste par ukene #kvalme, men er mange bukser jeg har måttet pakke bort allikevel :) Vis vedlegget 205668

Hvor får du den fine teksten på bildet fra? :D
 
Fine mager.
 
Følte magen poppa litt fram i denne kjolen hær, som jeg hadde på jobb i går. Var litt sånn " ååå shit! skulle jo ikke vises...." men heldigvis lommer, så dreiv å gikk med henda mye i de da :p ImageUploadedByBV Forum1478992678.047962.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1479000024.161269.jpg

Er i uke 9 nå , bilde er tatt for 2 uker siden :) vises ikke så mye , bitteliten klump :p alltid hatt helt flat mage , men synes det er en liten forandring :) på kveldene er jeg oppblåst som en hvalross
 
Back
Topp