Magebilder

Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
 
Er helt ny i gruppen så får prøve å henge med og være aktiv. Litt tidlig å legge ut bilde enda da jg føler ingen forskjell fra det jg var før til nå. Er 4 +5 og førstegang fødende. Er dt bare mg eller er dt flere som føler dt samme?
Da er vi to :) er 4+6 , magen er enda flat , men oppblåst , kommer med bilde når det begynner å vises :) er første gang til meg også , å er så spent :) dagene går så treigt nå
 
Her synes fint lite enda. Har litt å gå på, så tror ikke det synes noe særlig på en stund enda. Men skal på første fotografering av 8 neste onsdag hos ei venninne som har nyåpnet studio. Så får jeg en montasje fra hver måned til slutt :) 6+2 i dag :) Første gangs gravid.
 
Da er vi to :) er 4+6 , magen er enda flat , men oppblåst , kommer med bilde når det begynner å vises :) er første gang til meg også , å er så spent :) dagene går så treigt nå

Ja, dagene går så tregt huff. Dt eneste jg føler er kramper nederst i magen. Thats it!. I motsetning til hva mine andre venninner følte på samme tid .

Akk. nå sitter jg i bilen og skal kjøre en stykke og føler at jg er mer kvalm en dt vanlige. Har ikk følt kvalmen før nå. Hva føler resten?
 
Back
Topp