Mage?

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Dei tidligaste av oss rundar jo 14 fullgåtte veker i morgon. Nokon som merkar noko til babykul..?

:dance008

Her ser eg lite når eg står rett opp og ned, om morgonen, men blir jo betydelig meir i løpet av dagen. Oppblåst +++

Når eg ligg på ryggen ser den reelle babykulen. Tok eit bilde idag tidlig, holdt på å le meg ihjel :joyful: Såg ut som eg hadde svelgt ein skulebolle heil, og at den hadde kilt seg mellom navlen og buksekanten. Evt noko anna som sambuaren synst er teit å seie :p

a25918883e72e90f20577eb8c7ca0725.jpg

Vil si den er ganske tydelig. Er 13+4.
Den kom i uke 12, men det kan hende at det er fordi det er nr 2 som kommer. Da kom magen kjapt.

Testa å ligge på rygg og da ble magen mye mindre. La ut bilde på magebilder. Har sett i andre tråder at flere tar bilder liggende

Har ingenting. Det er nesten sånn at magen går mer innover enn den gjorde tidligere :oops: buksene sitter løsere. jeg har foranliggende morkake og har gått ned i vekt til nå så det er vel derfor. Men det snur vel snart!! :p

Testa å ligge på rygg og da ble magen mye mindre. La ut bilde på magebilder. Har sett i andre tråder at flere tar bilder liggende

Det er fordi du er så stram :cool14 På oss andre teke tyngdekrafta tak i slingringsmonnet, så berre babykulen står at. Det er iallefall min lørdagskveld-teori :cool01

Varierer fra dag til dag og fra morgen til kveld :)

Det er fordi du er så stram :cool14 På oss andre teke tyngdekrafta tak i slingringsmonnet, så berre babykulen står at. Det er iallefall min lørdagskveld-teori :cool01
Haha :laughing021
Dårlig teori :D jeg er slappslank ;)
Kan trøste deg med at jeg ikke kommer til å være særlig stram etter dette svangerskapet :p fyttigrisen!!

Haha :laughing021
Dårlig teori :D jeg er slappslank ;)
Kan trøste deg med at jeg ikke kommer til å være særlig stram etter dette svangerskapet :p fyttigrisen!!

Jaaau. Såg ikkje mykje slapt ut frå denne vinkelen! :cool14 Eg har endå att eit forkle av laus-skinn nederst på magen, som storebroren hang ifrå seg når han evakuert hybelen for snart 11 år sidan :rolleyes:

Jaaau. Såg ikkje mykje slapt ut frå denne vinkelen! :cool14 Eg har endå att eit forkle av laus-skinn nederst på magen, som storebroren hang ifrå seg når han evakuert hybelen for snart 11 år sidan :rolleyes:
Jeg får sikkert det denne gangen :p skal godt gjøres å ikke få det tenker jeg :D
Har like stor mage nå (stående) som jeg har hatt i 4.-5. Mnd de andre gangene :arghh: jaja. Det går til ett godt formål ❤

Kulestørrelsen her ligger jevnt over på samme størrelse som 5 uker senere i andre svangerskap. :)

Ingen babykul, men er sykt oppblåst :stop: sist kom magen ca halvveis i graviditeten, men tipper den er her snart denne gangen :angelic:

144B19EE-4503-4E30-A323-F17E7A085771.jpeg

Ser som regel slik ut, men varierer gjennom dagen. 13+2 idag :)

Stående så har jeg en bul ...sier bul og ikke kul forsi magen min er oval så mest sannsynlig mest oppblåst enn babymage...Hehe

Når jeg ligger så er det ingen ting. Ser bare jeg har lagt på meg litt fett men ikke tegn til livmor som buler.

Husker ikke når jeg så det sist- angrer på at jeg kkke tok mer bilder og skrev litt sist svangerskap. Hadde vært morro å sammenligne :)

Er stor forskjell mellom liggende og stående posisjon.. er oppblåst om dagen. Her er bildene tatt når jeg var 14+5 med ett minutts mellomrom
6aa6253392a9bc0ea942190860822c77.jpg

507D08ED-2FF3-42ED-9A57-D9B973A1C280.jpeg A00F9106-8EDE-4BC1-8BDE-2F4D2E07210B.jpeg F5E7BCD2-FDC1-4C52-90DD-52A93A5AE2E8.jpeg Noen sekunders mellomrom på disse. Mager er så manipulerbare.

Bilder fra uke 11+3 (kveld) og 11+4 (morgen). Magen er litt større på kveldene, men vokser dag for dag her nå siste uken ca. Førstegangs og tvillingmage. Holder inne alt jeg klarer på disse bildene for at det skal bli mest mulig riktig.
Uke 11+3 kveld og 11+4 morgen.jpg

Back
Topp