Mage?

Jeg runder 14 uker om to dager, og har begynt å få mage. Hadde ikke helt flat mage fra før av, så føler at andre kanskje tenker at jeg bare har kost meg med mye mat i jula :-D Før forrige svangerskap hadde jeg helt flat mage og ikke noe slapp hud, så da følte jeg at jeg så gravid ut med en gang magen begynte å vises...

541bcc2cac4ee404f04c4e6883f64ec5.jpg

Slik er min, 13+6 i dag.

Nei. Ingen mage når jeg står og kjenner ikke livmoren engang når jeg ligger. 13+2 i dag. Jeg fikk ikke mage før jeg var rundt 22-23 uker med førstemann. Litt tidligere med andremann. Bakovervendt livmor og bærer antakelig nokså langt inn mot ryggen. Får ikke så stor mage heller.

Magen min «ramla ut» straks det kom hormoner i kroppen. Ca uke 4. Det er jo ikke en babykul. Bare magemusklene som ga opp på en måte:-) Ser jo bare feit ut, men begynte å få spørsmål om jeg var gravid allerede i uke 6.

Hun ene på jobb tok på magen min i dag [emoji849][emoji36]

11+6 og babymagen min ser mest ut som en badering akkurat nå.. Men har mage fra før, så forventer at ting tar litt mer tid på denne kroppen :p

Hun ene på jobb tok på magen min i dag [emoji849][emoji36]
Uten å spørre? Hun visste vel at du var gravid?? Sånt er så utrolig frekt!!:inpain:
Har ikke vært ute blandt folk sånn enda, og har ikke helt tenkt over hvordan jeg kommer til å reagere på slikt.

Uten å spørre? Hun visste vel at du var gravid?? Sånt er så utrolig frekt!!:inpain:
Har ikke vært ute blandt folk sånn enda, og har ikke helt tenkt over hvordan jeg kommer til å reagere på slikt.

Ja.. Jeg bare... hallo.. haha. Ble satt ut

Samme skjedde her forrige uke .Tok meg på magen og disset i flesket mitt å sa jeg hadde lagt på meg...om jeg var gravid? Jeg ble sjokka og dette vare på et kurs med 450stk som lett kunne fått det med seg .
Sa jeg var blitt feit pga ryggen og lite trim!

Samme skjedde her forrige uke .Tok meg på magen og disset i flesket mitt å sa jeg hadde lagt på meg...om jeg var gravid? Jeg ble sjokka og dette vare på et kurs med 450stk som lett kunne fått det med seg .
Sa jeg var blitt feit pga ryggen og lite trim!

Nei hallo [emoji36][emoji849][emoji33]

Siste dagene har magen vært mye mer synlig, til og med umulig å holde magen inn :) Spent på hva vekten sier jeg..

Back
Topp