det opplevde jeg her forrige uke ogsåHun ene på jobb tok på magen min i dag [emoji849][emoji36]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det opplevde jeg her forrige uke ogsåHun ene på jobb tok på magen min i dag [emoji849][emoji36]
Ehhhh......er det lov uten videre?
Bra svar. Hun ble nok velfortjent flau. Problemet når sånne ting skjer er jo gjerne at man kommer på et par timer senere hvordan burde ha reagert.Samme skjedde her forrige uke .Tok meg på magen og disset i flesket mitt å sa jeg hadde lagt på meg...om jeg var gravid? Jeg ble sjokka og dette vare på et kurs med 450stk som lett kunne fått det med seg .
Sa jeg var blitt feit pga ryggen og lite trim!
Første bilde er tatt i dag, andre er forje fredagPlutselig blei magen litt rundere, 1 uke mellom bildene![]()
![]()
Uff, husker venninna til bestemor spurte meg for et års tid siden, mens hun la hånden på magen min samtidig.. «nei! Er du gravid? Så hyggelig».. Jeg holdt på å kle på meg jakken min da mannen og meg var på vei hjem, og sto i en rar vinkel.. i tillegg er jeg ingen sylfide i utgangspunktet.. så jeg svarte henne bare med «nei, jeg er ikke gravid, bare feit!».. Dama ble illrød, men sa ingenting mer, ingen unnskyldning eller noe.. Mannen og bestemor var sikker på at jeg skulle til å slå til damaSom jeg sa til mannen etter vi gikk også; hadde det ikke vært fordi det var en gammel dame i 70årene, som i tillegg er bestemoren til ei venninne og venninna til bestemoren min, så hadde jeg antagelig bitchslappa henne
![]()
Haha, jeg elsker faktisk å tenke tilbake til den situasjonen, fordi det var veldig godt å svare ordentlig for seg så hun fikk kjenne på at hun hadde tabbet seg utHehe!! Får bilder av situasjonen i hodet! Så bra du svarte henne[emoji173]️[emoji106]
Haha, jeg elsker faktisk å tenke tilbake til den situasjonen, fordi det var veldig godt å svare ordentlig for seg så hun fikk kjenne på at hun hadde tabbet seg utOg nå når jeg først er gravid så vil jeg ikke ha noen hender på magen, og blir helt satt ut når det plutselig kommer en hånd der.. Jeg er bare 12 uker på vei, og folk har lagt en hånd på magen siden jeg var 6uker på vei.. DET ser ikke jeg poenget i
men etterhvert som lille blir større så kommer jeg til å varsle klart i fra om at det er helt greit bare folk spør før de legger hånden på magen, hvis ikke kan de forvente at jeg legger hånden min på magen deres
![]()
Bare jeg som syns det er greit at folk tar på magen?
Skjønner selvfølgelig at dere reagerer når dere er 6 uker på vei, og de ikke vet det enda, jeg tenker på når magen er blitt stor og det ikke er noe tvil om hva som er inni
Jeg syns det er heilt greit når folk vet om detBare jeg som syns det er greit at folk tar på magen?
Skjønner selvfølgelig at dere reagerer når dere er 6 uker på vei, og de ikke vet det enda, jeg tenker på når magen er blitt stor og det ikke er noe tvil om hva som er inni
Jeg har ikke noe imot det når magen er stor.Bare jeg som syns det er greit at folk tar på magen?
Synes de fortjener det jegHaha!! Supert!! Det skal søren meg jeg gjøre også!! Legge hånden min på magen deres tilbake[emoji23]
Jeg har ikke noe stort problem med om folk tar meg på magen, men jeg vet at mange ikke liker det, og da bør man alltid spørre. Det gjør ikke meg noe om folk tar meg på puppene heller, men jeg ville blitt overrasket om noen gjorde det også helt utav det blåJeg syns det er heilt greit når folk vet om detser ikke noe gale eller rart i det! Syns det er kjekt når dolk gleder seg over det som skal skje
Så heilt greit at folk tar på magen!
Bare jeg som syns det er greit at folk tar på magen?
Jeg får totalt panikk når folk tar meg på magen, det gjelder alle.. til og med mamma.. får dårlig samvittighet for å sku dem vekk, for de mener det jo bare godt, å vil vise ømhet å kjærlighet, men jeg klarer det ikke. Får en klaustrofobisk følelse å blir uvel :/ dette gjerder gjennom hele svangerskapet..