Mage ?

Mange fine mager :) er 14+1 nå, og føler meg bare mer tjukk :p har est en del cm, men ingen synlig mage, hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har stor mage allerede jeg, og magen er kommet tidligere for hvert svangerskap. Er 6 svangerskapet nå. Livmora er allerede kommet helt opp til navlen. Selv om jeg får mage veldig tidlig så vokser den seg ikke sånn kjempestor. Forandrer egentlig bare litt form :)
 
Åååå så fine mager dere har :) :D


22. januar 2015 <3
 
Gleder meg til magen blir ordentlig rund og god :D ❤️


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Fine mager :D Min poppet skikkelig ut nå mens jeg var på ferie, så har en bitteliten stump :) Tror fortsatt jeg klarer å skjule den, men den viser godt dersom jeg går med stramt tøy. Er veldig slank, så skal ikke så mye til for at folk da ser at jeg plutselig har fått mage :p Men har veldig lyst om noen spør... Å si at nei jeg har bare lagt på meg litt i ferien, haha :D
 
Fine mager :D Min poppet skikkelig ut nå mens jeg var på ferie, så har en bitteliten stump :) Tror fortsatt jeg klarer å skjule den, men den viser godt dersom jeg går med stramt tøy. Er veldig slank, så skal ikke så mye til for at folk da ser at jeg plutselig har fått mage :p Men har veldig lyst om noen spør... Å si at nei jeg har bare lagt på meg litt i ferien, haha :D
Eller: "hæ, kaller du meg feit???!":D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Eller: "hæ, kaller du meg feit???!":D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Haha ja enda bedre :p Uff, selv spør jeg aldri noen om de er gravid, før jeg er 100% sikker!
 
Haha ja enda bedre :p Uff, selv spør jeg aldri noen om de er gravid, før jeg er 100% sikker!
Ikke jeg heller! Også var det en gang jeg var sikker... Men tok jaggu feil! Æææææ!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Ikke jeg heller! Også var det en gang jeg var sikker... Men tok jaggu feil! Æææææ!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Den er lei
 
Heldigvis var jeg ganske så ung. Det var en i nabolaget som hadde to yngre søsken også var det en sommer jeg var mye med denne jenta, hun eldste av tre. Så smeller det fra meg etter at jeg hadde sett moren x antall ganger og var såååå sikker: "Er moren din gravid igjen?" Eller om det var i en sammenheng med, "men moren din er jo gravid igjen, er hun ikke?"


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
ImageUploadedByBV Forum1405031855.594293.jpg
Begynner å bli en liten kul...
Synes magen kommer raskt denne gangen, men det er vel lettere "å blåse opp en ballong som har vært blåst opp før"


Termin januar 2015
 
Synes det begynner å vises godt nå, overraska over så mye i uke 13+6, egentlig! Men ser det er andre som har fått fine mager her også, så det er vel ikke unormalt! :) Mye nytt å forholde seg til for en fersking. :p
 
12 uker i dag, ingen mage.
Men det er jo egentlig bra, ønsker ikke si noe på jobb enda.
 
Dette var i uke 13, merker stor forskjell de siste dagene før en ny uke starter :) herlig ❤️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    738,7 KB · Visninger: 99
Vanskelig å si, har "mage" fra før, så venter egentlig bare på at det skal stramme seg :p Tredjemann i magen og 12+3 nå.. Finner ikke noe kul enda om jeg løfter på bolledeigen heller :p


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Syns ikke det viser noe særlig enda, har litt mage fra før av, men da jeg lå i badekaret idag merka jeg at det tok lenger tid før hele magen var dekka av vann enn det har vert før ;) så er vell litt større enn før ;)


❤️25.1.15❤️
 
Back
Topp