Mage ?

Firfisle89

Glad i forumet
Noen fler som har fått mage ? Synes jeg er stor allerede jeg :O er helt hard også, så er ikke bare valpefett heller.. Visste at magen kommer som regel før med 2 mann, men sånn da ? :p klager ikke, men da kommer jeg til å ende som en flodhest! Haha.. ImageUploadedByBV Forum1404405230.301634.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor langt på vei er du?
Tror jeg har begynt å få antydning til mage, men ser lite forskjell fra før da fettet bare er litt mer hard og står litt mer ut;)
Fikk ikke mage før i uke 20 sist tror jeg.. Er 13 uker nå, men er tredjemann da


Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015
 
Jeg er 10 + 4 :O
Så synes det virker veldig tidlig, men tydelig at den er der :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så nydelige babymager <3 :) jeg føler meg bare tjukk foreløpig. Magen kom i uke 20 sist. Spent på når den kommer denne gangen ;)


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Jeg er 14+6 idag, første gang..men jeg klarer ikke skjule magen lengre..! Alle ser den! Men så kler jeg meg jo med tettsittende genser også da :D
 
Så mange fine mager! :) Jeg merker også at det ikke er så behagelig å kneppe igjen bukseknappene lenger... :p Spørs nok om jeg ikke må på mammaklær-shopping snart. Hihi! Gleder meg til å få stor mage! :D
 
Fine mager. Jeg er 14+2 og har hatt mage en stund. Var fint å runde 12 uker å kunne si det, for mange hadde mistanke allerede.


1. Mann skal bli storebror
 
Så mange fine mager!

Jeg vil også ha mage!!!
14 uker i dag, men ikke antydning engang:(

Det at 2.gangs får tidligere mage tror jeg ikke på:p


05.01.2015 <3
 
Mange fine mager her! Jeg å vil ha!
Men er førstegangs så må vell bare være tålmodig :p
 
11+4 og fortsatt liten... Men er til vanlig helt flat, så når jeg går med tettsittende klær så syns det jo litt. ImageUploadedByBV Forum1404481365.434090.jpg


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Fine mager! Jeg har også fått, kan ikke skjule det lenger i det hele tatt :) Like greit egentlig!
 
Så godt å se flere som fikk mage så tidlig. Jeg venter nr 3, men 8 år sidn sist, og var normalt tynn før graviditeten. Ble først redd for at det var noe galt eller at det skulle være mer enn en der inne :p men var i UL 10+3 og det var bare en ;) kan det være at denne veksten stabiliserer seg, eller blir jeg stor som e flodhest tro!?
 
Back
Topp