Mage redan?

Jeg var på jobbtur i helgen, og var livredd hver kveld for at noen skulle legge merke til magen! Gleder meg sånn til å kunne si det til alle, og ikke minst til å vise frem en voksende mage! :)

Åh, det skjønner jeg godt! Håper du klarte det :) Helt enig, det blir deilig å komme over kneika med de 12 ukene så folk kan få vite det :)
 
Åh, det skjønner jeg godt! Håper du klarte det :) Helt enig, det blir deilig å komme over kneika med de 12 ukene så folk kan få vite det :)

Ja, det gikk heldigvis bra :) Å la være å drikke alkohol var derimot litt av en prøvelse. Jeg kunne jo ikke takke nei da servitør kom og serverte vin, så det endte med at min herlige kollega drakk både sin egen og min drikke gjennom hele helga :D gjett om hun var i god stemning da! xD
 
Ja, det gikk heldigvis bra :) Å la være å drikke alkohol var derimot litt av en prøvelse. Jeg kunne jo ikke takke nei da servitør kom og serverte vin, så det endte med at min herlige kollega drakk både sin egen og min drikke gjennom hele helga :D gjett om hun var i god stemning da! xD

Herlig :D
 
Min står mer ut. Har en fin liten "valk" nederst fra før, og den står virkelig mer ut. Kjenner ikke så mye luft heller, men er enig i at den er større fra midt på dagen. Men nå orker jeg heller ikke holde magen inn hehe.
Mannen har drømt om tvillinger, noe jeg ikke er klar for. Men tenker at m nr 4 blir man kanskje fortere stor? Føler meg tjukk og "slapsete".
 
Back
Topp