Mage redan?

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Asså man kan väl inte få "mage" redan? Är liksom 5 uker. Men ja har redan en liten kul som ja får dölja för att ingen ska se och då garanterat fråga mej om de är nån där inne . Många som vet att vi önskar oss en till. Men är inte redo och berätta än pga SA sist.
 
Har fått større mage, men er typisk pga. at man er oppblåst i starten. Går gjerne litt tilbake i uke 7-8, for så å vokse igjen. Var sånn med meg sist i hvert fall :)
 
Har fått litt, men er mest fordiveg er oppblåst:/:/
Men siden det er tredje graviditeten på 10 mnd regner eg kanskje med at det kan komme raskere
 
Masse oppblåste mager på denne tiden :) men ser at jeg denne gangen har større kul en forrige gang :)
 
Jeg har også en liten mage, på nederste del av magen :p
 
Føler jeg har fått mage jeg og... men er mye luft :p
 
Vi er nok veldig oppblåste alle sammen.. Jeg merker ingenting av det på dagen.. Men om kvelden blir jeg veldig oppblåst. :D
 
Jeg hat faktisk en liiiten mage om morgenen, lagt til bilde i dagboken min :p synest ikke den er stor nok til å kvalifisere til magebilde i bildelinken :p
 
Jeg er skikkelig oppblåst på kveldene, da ser det ut som jeg er laaangt på veg! På morgenen er magen nesten som før, men aner kanskje en bitteliten kul helt nederst. Når jeg holder inn magen er det bare øvre del som blir "dradd inn", så er eller annet er det iallefall inni der ;-)
 
Jeg er skikkelig oppblåst på kveldene, da ser det ut som jeg er laaangt på veg! På morgenen er magen nesten som før, men aner kanskje en bitteliten kul helt nederst. Når jeg holder inn magen er det bare øvre del som blir "dradd inn", så er eller annet er det iallefall inni der ;-)

Det er babymage :)
 
Jeg er skikkelig oppblåst på kveldene, da ser det ut som jeg er laaangt på veg! På morgenen er magen nesten som før, men aner kanskje en bitteliten kul helt nederst. Når jeg holder inn magen er det bare øvre del som blir "dradd inn", så er eller annet er det iallefall inni der ;-)

Samme her, er utrolig oppblåst på kvelden. Ikke gøy når man har minst en kveldsvakt i uka, er redd for at kollegaene mine skal kunne se det (vi går i uniform på jobb)... :/
 
Samme her, er utrolig oppblåst på kvelden. Ikke gøy når man har minst en kveldsvakt i uka, er redd for at kollegaene mine skal kunne se det (vi går i uniform på jobb)... :/

Jeg var på jobbtur i helgen, og var livredd hver kveld for at noen skulle legge merke til magen! Gleder meg sånn til å kunne si det til alle, og ikke minst til å vise frem en voksende mage! :)
 
Er nok ikke lenge før magen kommer:) Jeg kan ikke "suge" den inn lenger og på kveldene er den så oppblåst, så ser ut som 7 mnd på vei!:eek: Venter tvillinger, så blir nok stoooor etterhvert:eek:;):eek:
 
Jeg har fått mage allerede :D ikke bare oppblåst på kvelden. Har også ganske stor på morgenen:) alle kan se jeg er gravid :) så enten er jeg lenger enn hva jeg tror, eller så har jeg en mistanke om st det er to :D får mer svar i morgen, for da er det svangersskapskontroll og ultralyd :D
 
Jeg har fått mage allerede :D ikke bare oppblåst på kvelden. Har også ganske stor på morgenen:) alle kan se jeg er gravid :) så enten er jeg lenger enn hva jeg tror, eller så har jeg en mistanke om st det er to :D får mer svar i morgen, for da er det svangersskapskontroll og ultralyd :D
Spennende:) Må oppdatere i morra da:)
 
Trodde jeg hadde mage, men igår var den helt flat - så var nok bare oppblåst! :p Junioppblåst 2015 burde vi kalt oss selv.

er 7+4 så hvis det stemmer det som blir sagt over, så blir magen mindre nå også større snart :) gleder meg litt til å se gravid ut..
 
Back
Topp