Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bina
vi har den dyreste fra ikea. men kommer til å bytte den ut etterhvert.også kommer jeg til å bruke tisselaken [:)]
ORIGINAL: Eirin85
Takk igjen! meeen, er det liksom noe spesiell grunn til at dere har valgt den typen madrass som dere har f.eks? Var litt det jeg var ute etter. Forskjellene på alle disse madrassene. Og trengs det egentlig overmadrass?

ORIGINAL: Rappo
Kjøpte en sånn allergivennlig madrass på refleks. Har ei tynn overmadrass over og et engangstisselaken som jeg har kjøpt på apotek under. Har hørt at det ikke er bra med heldekkene tisselaken da det hindrer madrassen fra å puste.
ORIGINAL: Miu
Kjøpte en sånn allergivennlig madrass på refleks. Har ei tynn overmadrass over og et engangstisselaken som jeg har kjøpt på apotek under. Har hørt at det ikke er bra med heldekkene tisselaken da det hindrer madrassen fra å puste.
Oooj, det har jeg aldri tenkt på engang... Selvsagt puster ikke madrassen når man har et tett tisselaken over... Hmmm, nå må jeg kanskje endre litt på ting her...
ORIGINAL: Eirin85
ORIGINAL: Miu
Oooj, det har jeg aldri tenkt på engang... Selvsagt puster ikke madrassen når man har et tett tisselaken over... Hmmm, nå må jeg kanskje endre litt på ting her...
Godt poeng.. de engangstisselaknene, puster de?