Maca kosttilskudd

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Katz1, 20 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Gått til innkjøp av Maca pulver, har nettopp blitt godkjent i Norge sa han i butikken. Lest litt om det og dets påvirkning av fruktbarheten. http://natural-fertility-info.com/maca
    Noen her på prøverforumet som har erfaring?

2. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Ingen?[emoji5]

3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Jeg fikk det i posten for noen dager siden, kjøpte det på iherb.com, men så plutselig en reklame at de har begynt å selge det i Norge. Siden jeg er kommet i dpo land så har jeg ikke begynt med det, men går det ikke denne måneden så skal jeg teste det ut neste pp.

• Liker Liker x 1
  4. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Jeg har flere ganger holdt på å bestille det fra iherb, men syns frakten er så dyr. Gikk tilfeldigvis innom life her om dagen og da hadde de omtrent nettopp fått inn[emoji1303] Kommer ikke til å ta det etter el, så fra i morgen er det stopp frem til neste pp. Håper selvfølgelig på å bli gravid igjen snart[emoji173]️

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Kjøpte to store pakker så det rettferdiggjorde frakten :p
    Hadde faktisk glemt at jeg bestilte, trodde jeg hadde slått det fra meg. Så når jeg så reklamen så tenkte jeg at da kan jeg kjøpe det her i Norge da. Ble overrasket når pakken kom i posten :D
    Håper spiren sitter snart!
    Hvor lenge har du brukt den? Er det bare fra TR til EL man skal ta det?

• Liker Liker x 1
  6. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Kan noen forklare litt bruken og hva det skal hjelpe med?

• Liker Liker x 1
  7. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Vurderte å handle mer, men da ble frakten bare dyrere[emoji5] utrolig hva vi egentlig driver å spiser[emoji41]Jeg bruker flere kosttilskudd, men akupunktøren jeg går til er også homeopat og har godkjent alt[emoji1303] Jeg begynte på onsdag var det vel. Ellers tar jeg fructus femina og wild yam, samt anbefalte vitaminer selvfølgelig. Skal også begynne med albyl e etter el. Jeg kommer ikke til å spise det i en eventuell graviditet, så derfor stopper jeg i morgen. Begynner igjen om det blir ny pp! Ellers da, hvor er du i syklusen ?

8. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

http://natural-fertility-info.com/maca
    Ca 3 gr i for eksempel et glass juice daglig. Kommer ikke til å spise i en eventuell graviditet.

9. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Ja og så er det det men den tollgrensa da man må holde seg under...
    Utrolig hva man dytter i seg for å håpe at en liten spire skal feste seg. Jeg har gått ned til minimum egentlig nå. Spiser ananas 1-5dpo og babyklister i dpo land og selvfølgelig folsyre og div andre vitaminer. Hvis det ikke går denne gangen så prøver jeg maca og tenkte å droppe ananas, bare ta babyklister i dpo land. Er nå 7dpo så bare tre dager til første test ryker :)

• Liker Liker x 1
  10. Katz1 Elsker forumet Septemberlykke 2016 Novemberbarna 19 Julibarna2014

Høres fornuftig ut[emoji5][emoji1303] spennende dager for dere fremover, håper for deg[emoji173]️

11. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Takk :Heartred

Del denne siden