Maaaaandaaaag 26.mai.

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Vi har hatt ei fin natt og stod opp litt over 06.30.:) Målte tempen på Jenny, som var 35.2, og da lurer jeg på:

Hvis det ligger bæsj i dag endetarmen, vil den påvirke måling av temp? Altså, skal den ha samme tp som kroppen eller vil den (dersom man "måler bæsjen") få en lavere tp enn kroppen egentlig har?
Hehe..Den der var morro å formulere gitt!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Vi har hatt ei fin natt og stod opp litt over 06.30.:) Målte tempen på Jenny, som var 35.2, og da lurer jeg på:

Hvis det ligger bæsj i dag endetarmen, vil den påvirke måling av temp? Altså, skal den ha samme tp som kroppen eller vil den (dersom man "måler bæsjen") få en lavere tp enn kroppen egentlig har?

Sikker på at det ikke er noe i veien med termometeret deres? :p

Termometeret gir jo bare en indikasjon på kroppstemperatur, så om det er noe i tarmen eller ei skal vel ikke spille noen rolle?!

Er hun veldig kald?

God morgen :)
Her ble det dag kl 06.35, det var litt vel tidlig etter min smak, spesielt etter at snuppa har drømt endel i natt :p

Hermine koser seg med alle lekene til kusina si og jeg drikker kaffe :) Er nydelig sommervær så vi går nok ut snart tenker jeg.

Etterpå blir det bytur, lekeplass og italiensk iskrembar :D

God mandag!

God morgen!
Lillebror sov til 5 (!!) før han fikk flaske, så slumret vi til 7.30!
:-o
Det ser ut til at vi er ferdige med ammingen nå. Utrolig rart, trist og merkelig.
Men sånn måtte det bli nå. Tilsynelatende virker det værst for meg og jeg tenker hele tiden at jeg skal gi han lilevel. Men han etterspør ikke en gang, så det var vel meningen at det skulle gå greit akkurat nå.
Sukk...!
Rolig dag her, med litt lesing når jeg har tid!

Surfer mobilt!

God morgen!
Det ser ut til at vi er ferdige med ammingen nå. Utrolig rart, trist og merkelig.
Men sånn måtte det bli nå. Tilsynelatende virker det værst for meg og jeg tenker hele tiden at jeg skal gi han lilevel. Men han etterspør ikke en gang, så det var vel meningen at det skulle gå greit akkurat nå.
Sukk...!

Surfer mobilt!
Skjønner godt du synes det er litt vemodig å være ferdig med den epoken! Men det er jo veldig bra at det har gått så greit å avslutte, og gull verdt at han sover så godt :)

Sikker på at det ikke er noe i veien med termometeret deres? :p

Termometeret gir jo bare en indikasjon på kroppstemperatur, så om det er noe i tarmen eller ei skal vel ikke spille noen rolle?!

Er hun veldig kald?

Tror ikke det er noe feil med det, for det stemte overens med når hun hadde feber og når den sank iallfall. Også har vi ettermålt og kontrollert at vi ikke har sett feil. Hun er jo ikke iskald da, men kaldere enn meg. Nå sitter hun i sofaen med teppe på.. Jeg har kontakta helsestasjonen for å høre, men der var det visst streikeprat sa resepsjonisten, så vi venter spent!:p

Takk for svar!:)

Her ble det dag kl 06.35, det var litt vel tidlig etter min smak, spesielt etter at snuppa har drømt endel i natt :p

Hermine koser seg med alle lekene til kusina si og jeg drikker kaffe :) Er nydelig sommervær så vi går nok ut snart tenker jeg.

God mandag!

Høres absolutt ut som en god mandag!:)
Kos dere masse i sommervarmen!

God morgen!
Sukk...!

Surfer mobilt!
Høres ut som ei fin natt, det.:) Skjønner godt at det er vemodig med ammeslutt, men han fikk jo avvende seg selv slik du ønsket. :) Du har gjort en solid ammejobb iallfall!! Hvordan går det med melkespreng og sånn da? Kommer du til å pumpe deg fortsatt eller?
Hos meg stoppa det opp av seg selv, så jeg hadde ikke noe spreng å ta hensyn til..

God lesing!

Høres ut som ei fin natt, det.:) Skjønner godt at det er vemodig med ammeslutt, men han fikk jo avvende seg selv slik du ønsket. :) Du har gjort en solid ammejobb iallfall!! Hvordan går det med melkespreng og sånn da? Kommer du til å pumpe deg fortsatt eller?
Hos meg stoppa det opp av seg selv, så jeg hadde ikke noe spreng å ta hensyn til..

God lesing!

Nei det er mitt initiativ, ikke hans. Så det ble desverre ikke slik jeg ønsket for han. Men han er likeglad ser det ut til. Jeg må slutte for min egen del. Får ikke i meg nok næring akkurat nå, og har ikke overskudd til at han tar så mye av meg.
Men det blir nok greit når det er helt over :)
Sprenger godt på den siden jeg har hatt mest, men jeg letter bare det værste trykket og håper det forsvinner snart.

Surfer mobilt!

Nei det er mitt initiativ, ikke hans. Så det ble desverre ikke slik jeg ønsket for han. Men han er likeglad ser det ut til. Jeg må slutte for min egen del. Får ikke i meg nok næring akkurat nå, og har ikke overskudd til at han tar så mye av meg.
Sprenger godt på den siden jeg har hatt mest, men jeg letter bare det værste trykket og håper det forsvinner snart.

Surfer mobilt!
Åååå jaaa. Trodde han slutta selv jeg. My bad! :) Du har uansett gjort en god innsats da.
Er formen noe bedre eller?

Åååå jaaa. Trodde han slutta selv jeg. My bad! :) Du har uansett gjort en god innsats da.
Er formen noe bedre eller?

Den kommer seg :)

Surfer mobilt!

Lilla-87:
Tror ikke at bæsj skal ha noe og si på tempen? Det var lavt, har du prøvd og måle en gang til?

Marian87:
Hørtes ut som en koselig dag:)
Siden hu drømmer så mye så er det sikkert en del inntrykk og bearbeide om dagen og mye utvikling på gang, er jo bra, selvom det er slitsomt!

FruH:

Skjønner godt du synes det er litt trist det er slutt på ammingen, men du har jo vært så flink og amma han lenge:) Og siden han ikkke etterspør melka er det ikke noe tap for Eskil<3
Hvordan er formen din?:)

Surfer mobilt!
Du har jo holdt på kjempelenge.. bra jobba :-) :-) skjønner det er litt trist.. men det er deilig å få tilbake puppene sine og... og slippe spreng hehe :-) Håper du føler deg bra ellers :-)

God morgen alle sammen.
Emmeth har temp på 38, så det er til og leve med. Han er i bedre form, nå som feberen ikke er oppi 40 lenger:) Han har fått prikkete utslett, så da har han hatt den fjerde barnesykdommen. Greit at det er overstått:)

Nå har jeg lagt sammen klær og lagt det på plass i skapene, vaska, rydda og støvsugd. Skal vaske mer klær også.
Ellers ingen planer idag:)

ha en fin dag alle sammen:)

God morgen!

Så godt med en god natt ;) har aldri vært borti lav temp før, men har du hørt med legen? Tenker kanskje HS ikke vet så mye. God bedring til kaldE Jenny :-)
Har du det bra idag?

God mandag!

Så flott at dere koser dere hos søsteren din. Dere bor utrolig langt ifra hverandre.. er det stor aldersforskjell mellom dere?
Italiensk is liker vi :-) Kos dere i Tønsberg. Elsker den byen altså :-)

Good morning :-)
Hatt en ok natt. Mina.våknet 1,3 og 6 :confused::confused:
Litt mye... nå skal vi kutte ut tåteflasken med vann på natten. Hun elsker den flaska.. så må bytte til tutekopp... orker ikke å bli vekket så mye hver natt lenger... hehe...

Vi skal ut til stranden om det ikke blir regn.. kjøpe kylling,nystekte baguetter og frukt :-)

Vet dere hva som skjedde med meg på butikken igår? Fy søren jeg skvatt så sykt!!
Skulle kjøpe druer og sjekket under boksen da de ofte er mugne,og det var den første også.. tok da opp den andre boksen... og vet dere hva som lå oppe der???

En salamander. LEVENDE!! Jeg digger de dyrene der jeg altså.. bare ikke oppi drueboksen haha... fikk levert til en som jobnet der som ble helt satt ut .. hehe. Ble ikke noe druekjøp.... med andre ord ;)

Ja jeg har ammet lengre enn mange, men hadde likevel et håp om å holde på enda litt lenger, spesielt siden han har hatt den interesSen han har. Og det er en trygghet pga melkeallergi også synes jeg.
Men slik ble det nå, og det må jeg bare godta, selvom jeg kommer på flere og flere grunner for at vi ikke burde slutte akkurat nå :-o

Vi har vært på en liten handletur, kjøpt ny solkrem som E forhåpentligvis ikke får nuppete hud av og litt frukt og pålegg
Og lekt litt utenfor her :)
Nå har han fått spist litt, og så snart han sovner skal jeg lese og legge bena høyt :-p
Han har sovet så godt i vogn hos mampap i helgen, så det skal han få gjøre nå også (typisk om han våkner etter 45 minutter fordi jeg skal lese da..!)

Surfer mobilt!

Good morning :-)
Hatt en ok natt. Mina.våknet 1,3 og 6 :confused::confused:
Litt mye... nå skal vi kutte ut tåteflasken med vann på natten. Hun elsker den flaska.. så må bytte til tutekopp... orker ikke å bli vekket så mye hver natt lenger... hehe...

Vi skal ut til stranden om det ikke blir regn.. kjøpe kylling,nystekte baguetter og frukt :-)

Vet dere hva som skjedde med meg på butikken igår? Fy søren jeg skvatt så sykt!!
Skulle kjøpe druer og sjekket under boksen da de ofte er mugne,og det var den første også.. tok da opp den andre boksen... og vet dere hva som lå oppe der???

En salamander. LEVENDE!! Jeg digger de dyrene der jeg altså.. bare ikke oppi drueboksen haha... fikk levert til en som jobnet der som ble helt satt ut .. hehe. Ble ikke noe druekjøp.... med andre ord ;)
Æææ jeg hadde skreket :-p
Ikke redd for slikt, men jeg er skvetten!

Surfer mobilt!

Så godt med en god natt ;) har aldri vært borti lav temp før, men har du hørt med legen? Tenker kanskje HS ikke vet så mye. God bedring til kaldE Jenny :-)
Har du det bra idag?
Hs hadde ikke peiling, så jeg ringte til legekontoret for å bli satt opp på ringelista til fastlegen, men resepsjonisten ville at vi skulle komme på en sjekk 14.15.
Jeg har det bra. Prøver å få lest litt til eksamen, men det går trått altså. Har akkurat spist lunsj og sett en episode av Friends nå.. Blir ikke mye norskkunnskaper av slikt! :p

Åh, fy flate..Hadde mista lysten på druer jeg også. Kanskje de skal putte amfibier nedi sjokoladeposene også...?;)

Back
Topp