Maaaaandaaaag 26.mai.

God morgen alle sammen.
Emmeth har temp på 38, så det er til og leve med. Han er i bedre form, nå som feberen ikke er oppi 40 lenger:) Han har fått prikkete utslett, så da har han hatt den fjerde barnesykdommen. Greit at det er overstått:)

Nå har jeg lagt sammen klær og lagt det på plass i skapene, vaska, rydda og støvsugd. Skal vaske mer klær også.
Ellers ingen planer idag:)

ha en fin dag alle sammen:)
Så godt at feberen til Emmeth har gått ned. Håper tempen synker enda litt til.:)
Tenker at det hadde vært greit å hatt ei Mie til å rydde og vaske her også. Tar du på deg oppdrag? ;)

Har ettermålt tempen til Jenny, ja. Den varierer veldig og hun har kaldsvetta mye de siste dagene, så vi skal på sjekk seinere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bra dere fikk time, jeg synes den lave tempen hørtes veldig skummel ut...!

Så godt at feberen til Emmeth har gått ned. Håper tempen synker enda litt til.:)
Tenker at det hadde vært greit å hatt ei Mie til å rydde og vaske her også. Tar du på deg oppdrag? ;)

Har ettermålt tempen til Jenny, ja. Den varierer veldig og hun har kaldsvetta mye de siste dagene, så vi skal på sjekk seinere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han har som regel litt feber, så bare den holder seg på 38 er jeg fornøyd, hvertfall inntil de finner ut hva som feiler han.

Haha, jeg har dessverre nok med huset mitt, inntill videre:D
Hmm, synes det er litt ekkelt den synker så lavt:o Godt dere skal til legen:) Hold oss oppdatert:)
God bedring til lilletutta<3<3

God morgen alle sammen.
Emmeth har temp på 38, så det er til og leve med. Han er i bedre form, nå som feberen ikke er oppi 40 lenger:) Han har fått prikkete utslett, så da har han hatt den fjerde barnesykdommen. Greit at det er overstått:)

Nå har jeg lagt sammen klær og lagt det på plass i skapene, vaska, rydda og støvsugd. Skal vaske mer klær også.
Ellers ingen planer idag:)

ha en fin dag alle sammen:)
Åh!! Så bra tempen har sunket såpass mye. Hurra :D:D
Så flink du er til å rydde å vaske. :-) :-) :-)

Vi dro på stranden 2 min kjøretur herfra.. sandstrand i en innsjø er ikke dårlige greier :-)
Begge ungene bada og vi koste oss med kylling.. de hadde ikke tid til å spise da hehe... Mina er nå lagt og jeg slapper av på sofaen :-) Deilig det og. Ble plutselig overskyet... litt bilder legger jeg ved... av meg så roper jeg ; freedom !!! Hehe....
Ble nakenbading på de for vi hadde ikke regna med bading idag.. men greit når det ikke er folk da :-) :-) hehe

Vedlegg

• 1401102960965.jpg
    1401102960965.jpg
    46,4 KB · Visninger: 9
  • 1401102981223.jpg
    1401102981223.jpg
    46,4 KB · Visninger: 9
  • 1401102998285.jpg
    1401102998285.jpg
    86,9 KB · Visninger: 10
Ja jeg har ammet lengre enn mange, men hadde likevel et håp om å holde på enda litt lenger, spesielt siden han har hatt den interesSen han har. Og det er en trygghet pga melkeallergi også synes jeg.
Men slik ble det nå, og det må jeg bare godta, selvom jeg kommer på flere og flere grunner for at vi ikke burde slutte akkurat nå :-o

Vi har vært på en liten handletur, kjøpt ny solkrem som E forhåpentligvis ikke får nuppete hud av og litt frukt og pålegg
Og lekt litt utenfor her :)
Nå har han fått spist litt, og så snart han sovner skal jeg lese og legge bena høyt :-p
Han har sovet så godt i vogn hos mampap i helgen, så det skal han få gjøre nå også (typisk om han våkner etter 45 minutter fordi jeg skal lese da..!)

Surfer mobilt!
Jeg håper på å amme til to år neste gang altså ;) Blir å jobbe mer for å få til ammingen i lengre tid av diverse grunner! Så skjønner deg godt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott at dere koser dere hos søsteren din. Dere bor utrolig langt ifra hverandre.. er det stor aldersforskjell mellom dere?
Italiensk is liker vi :-) Kos dere i Tønsberg. Elsker den byen altså :-)
Ja, det gjør vi. Hun er den eneste i familien som bor så langt sør i landet, alle de andre bor nordpå ;) Hun er 8 år eldre enn meg, og har bodd på Østlandet i 15 år :P

Jeg håper på å amme til to år neste gang altså ;) Blir å jobbe mer for å få til ammingen i lengre tid av diverse grunner! Så skjønner deg godt!

Takk for forståelsen :)

Må si dere har skravlet en del :P

Litt urolig natt her. Leoh har blitt litt forkjøla og var plaga av snørr i natt :( men grei form ellers da.. så vi to lå å sov til nesten 8:30 idag;) da ble det frokost hjemme på jentene også!:)

Ingen planer her.. jeg sløver mens sambo tar hovedrengjøring på badet:P:D hehe.. grei fordeling syns nå jeg:cool:

Tok et bilde av Liana og Leoh idag.. hun skal jo også ligge der å være baby:P ruller bortover og trenger hjelp med å komme opp igjen:rolleyes: haha..
1401103927746.jpg

Må si dere har skravlet en del :p

Litt urolig natt her. Leoh har blitt litt forkjøla og var plaga av snørr i natt :( men grei form ellers da.. så vi to lå å sov til nesten 8:30 idag;) da ble det frokost hjemme på jentene også!:)

Ingen planer her.. jeg sløver mens sambo tar hovedrengjøring på badet:p:D hehe.. grei fordeling syns nå jeg:cool:

Tok et bilde av Liana og Leoh idag.. hun skal jo også ligge der å være baby:p ruller bortover og trenger hjelp med å komme opp igjen:rolleyes: haha..
Vis vedlegget 62904
Hehehe - det kan E gjøre uten at vi har en mindre baby i hus også. Står igjen i andre enden av stua med armene i været fordi han ikke gidder å gå selv :p

Hehehe - det kan E gjøre uten at vi har en mindre baby i hus også. Står igjen i andre enden av stua med armene i været fordi han ikke gidder å gå selv :p

Hahaha så god!! Luringen det der tenker jeg :D

Barna har fått litt is etter middagen:) (Leoh fikk bare smake altså:P )
1401120484676.jpg

Sååå koselig da :-) deilig med is da :-)

Kjempe godt :) ikke så ofte vi har det i fryseren hjemme, for pleier heller å dra til en kiosk i nærheten.. så det var ekstra stas å få det fra fryseren :P

Haha leste at du hadde funnet salamander!!:eek: tenk hvis du ikke hadde sjekket boksen og bare kjøpt den:eek::P

Kjempe godt :) ikke så ofte vi har det i fryseren hjemme, for pleier heller å dra til en kiosk i nærheten.. så det var ekstra stas å få det fra fryseren :p

Haha leste at du hadde funnet salamander!!:eek: tenk hvis du ikke hadde sjekket boksen og bare kjøpt den:eek::p
Koselig med is da. Saftis er en gjenganger her når det er varmt eller om vi bare vil kose oss litt etter middag. Det er så ekstremt lite sukker de får i seg ellers at det gjør meg ingenting :D

Kjempe godt :) ikke så ofte vi har det i fryseren hjemme, for pleier heller å dra til en kiosk i nærheten.. så det var ekstra stas å få det fra fryseren :P

Haha leste at du hadde funnet salamander!!:eek: tenk hvis du ikke hadde sjekket boksen og bare kjøpt den:eek::P
Godt med is på sommeren for de små :)
Her går det nesten 1 is hver dag på de varmeste dagene hehe...
Og jeg kan spise maaaange ;)
Ja!!! Tenk deg det a?? Da hadde jeg mistet alle druene på gulvet hehehe....
Også hadde vi gått et nutt husdyr ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp