Maaaaandaaaag 26.mai.

Koselig med is da. Saftis er en gjenganger her når det er varmt eller om vi bare vil kose oss litt etter middag. Det er så ekstremt lite sukker de får i seg ellers at det gjør meg ingenting :D

Hehe nei sant det gjør ingenting om dem ikke får i seg masse sukker ellers ;) og idag har det vært veldig varmt her..så da er det bare godt å få noe kaldt :)

God morgen!
Lillebror sov til 5 (!!) før han fikk flaske, så slumret vi til 7.30!
:-o
Det ser ut til at vi er ferdige med ammingen nå. Utrolig rart, trist og merkelig.
Men sånn måtte det bli nå. Tilsynelatende virker det værst for meg og jeg tenker hele tiden at jeg skal gi han lilevel. Men han etterspør ikke en gang, så det var vel meningen at det skulle gå greit akkurat nå.
Sukk...!
Rolig dag her, med litt lesing når jeg har tid!

Surfer mobilt!

Husker jeg synes det var veldig rart selv når ammingen var over med nasse. Men du har jo ammet han lenge, det skal du være stolt av:)

Godt med is på sommeren for de små :)
Her går det nesten 1 is hver dag på de varmeste dagene hehe...
Og jeg kan spise maaaange ;)
Ja!!! Tenk deg det a?? Da hadde jeg mistet alle druene på gulvet hehehe....
Også hadde vi gått et nutt husdyr ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja på varme dager er det godt med is :) vi har vært veldig bortskjemte med Emira når hun har sommerferie hverfall :);)

Haha ja du hadde mistet druene og dyret hadde løpt rundt i huset:eek::P

Good morning :)
Hatt en ok natt. Mina.våknet 1,3 og 6 :confused::confused:
Litt mye... nå skal vi kutte ut tåteflasken med vann på natten. Hun elsker den flaska.. så må bytte til tutekopp... orker ikke å bli vekket så mye hver natt lenger... hehe...

Vi skal ut til stranden om det ikke blir regn.. kjøpe kylling,nystekte baguetter og frukt :)

Vet dere hva som skjedde med meg på butikken igår? Fy søren jeg skvatt så sykt!!
Skulle kjøpe druer og sjekket under boksen da de ofte er mugne,og det var den første også.. tok da opp den andre boksen... og vet dere hva som lå oppe der???

En salamander. LEVENDE!! Jeg digger de dyrene der jeg altså.. bare ikke oppi drueboksen haha... fikk levert til en som jobnet der som ble helt satt ut .. hehe. Ble ikke noe druekjøp.... med andre ord ;)

Jøsses, det er mye dyr folk finner i maten fortiden:D Håper dere fikk koset dere på stranden:-)

God morgen :)
Her ble det dag kl 06.35, det var litt vel tidlig etter min smak, spesielt etter at snuppa har drømt endel i natt :p

Hermine koser seg med alle lekene til kusina si og jeg drikker kaffe :) Er nydelig sommervær så vi går nok ut snart tenker jeg.

Etterpå blir det bytur, lekeplass og italiensk iskrembar :D

God mandag!

Høres ut som en herlig dag, italiensk is er jo så godt:-)

God morgen!
Vi har hatt ei fin natt og stod opp litt over 06.30.:) Målte tempen på Jenny, som var 35.2, og da lurer jeg på:

Hvis det ligger bæsj i dag endetarmen, vil den påvirke måling av temp? Altså, skal den ha samme tp som kroppen eller vil den (dersom man "måler bæsjen") få en lavere tp enn kroppen egentlig har?
Hehe..Den der var morro å formulere gitt!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres ut som det er noe rart med febermåleren, kanskje det er batteriet?

God morgen alle sammen.
Emmeth har temp på 38, så det er til og leve med. Han er i bedre form, nå som feberen ikke er oppi 40 lenger:) Han har fått prikkete utslett, så da har han hatt den fjerde barnesykdommen. Greit at det er overstått:)

Nå har jeg lagt sammen klær og lagt det på plass i skapene, vaska, rydda og støvsugd. Skal vaske mer klær også.
Ellers ingen planer idag:)

ha en fin dag alle sammen:)

Godt han er på bedringens vei:-) Du står på som vanlig, håper du får slappet litt av også:)

Stille her idag :)
Lillebror brukte lang tid på å sovne etter at han sov veldig mye på dagen i dag :p
Og jeg er bittelitt stresset over eksamen i morgen og leser det jeg kan selvom jeg tror at jeg ikke lærer så mye nytt akkurat nå i kveld :p

Lillebror brukte lang tid på å sovne etter at han sov veldig mye på dagen i dag :p
Og jeg er bittelitt stresset over eksamen i morgen og leser det jeg kan selvom jeg tror at jeg ikke lærer så mye nytt akkurat nå i kveld :p

Føler med deg, eksamensnerver er ikke noe godt. Masse lykke til, det går nok kjempebra skal du se:-)

Kjedelig... Samme her.,,, 20.20 sovnet de. Mina sov fran13-14.15, så det betyr at hun ikke kan sove så sene dupper lenger :( Wael holdt det gående uten søvn fra 6-20.20.. Skjønner ikke at ikke han stuper... Jeg gjør det i alle fall... :P

Og Tea ; lykke til i morgen :) når starter eksamen?? Oppdater oss i morgen :)

Mina har fått masse rødt utslett i nakken og brystet... Og ser ut som masse mini hvite kviser inni... Virker ikke som om det klør.. Kan det være varmeutslett??

Forresten så bet hun hull i flasken sin ikveld., dumt,for hennes del,for da er det ikke flere tåreflasker hehe.. Kun tutekopper ..og de er hun ikke sååå gira på :)
Flott for oss. Håper det ikke blir en helvetes natt.....

Mina har fått masse rødt utslett i nakken og brystet... Og ser ut som masse mini hvite kviser inni... Virker ikke som om det klør.. Kan det være varmeutslett??

Forresten så bet hun hull i flasken sin ikveld., dumt,for hennes del,for da er det ikke flere tåreflasker hehe.. Kun tutekopper ..og de er hun ikke sååå gira på :)
Flott for oss. Håper det ikke blir en helvetes natt.....

Høres ut som om hun har fått soleksem :oops:

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det flere som har opplevd det hehe?
Ja vi koste oss masse takk :) Hva har dere gjort?

Ja, noen som fant en skorpion, det var også i frukten:-)

Vi var hjemme med nasse i går, hun har vært litt dårlig i magen i helga, så måtte være sikker på at hun var bra:-)

Back
Topp