Ma!

Så forferdelig trist! Ord blir fattige.. Ta godt vare på deg selv!

Kjempetrist! Ønsker deg masse lykke til og alt godt videre

Får helt vond inni meg på dine veine... kjenner dessverre den følelsen av å ha blitt rundlurt av kroppen sin litt for godt. Ta godt vare på hverandre! Trøsteklemmer og varme tanker sendes din vei.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Sniker i fra februar. Så utrolig trist at du måtte oppleve dette. Tenkte bare jeg skulle si at dette skjedde meg på samme tida i fjor, jeg var 12 uker på vei (skulle vært i alle fall) og dro på UL og der var det ingenting. BO/MA, vanskelig å si om det hadde vært noe der og så evt. blitt absorbert av kroppen min. Alle planene og drømmene i tusen knas, og jeg hadde gått i så mange uker og gleda meg. Fikk med meg tabletter hjem for å få ut fostersekk og diverse (som hadde vokst som normalt!), men det endte med utskrapning tett oppå jula. Var en tøff tid, HCG var ikke ute av kroppen før tidlig januar. Men. Poenget er, at denne jula er jeg gravid i uke 34 med ei frisk, lita jente, så neste år er nok historien din også helt annerledes! Minnene har du, men de vil være langt mildere og blekere enn de er nå. Jeg ser tilbake på det som en "bump in the road", mens der og da var det så klart veldig vanskelig. Lykke til og følg med på at HCG'en går ut av kroppen så fort som mulig, det er mitt råd. Stor klem!

Føler med deg i sorgen. Har selv vært gjennom det to ganger,så jeg skjønner hvordan du har det. Utrolig trist! :(

Back
Topp