Ma!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Da melder jeg meg ut fra juni 2015.
Imorgen skulle jeg vært 12 uker på vei.
På mandag begynte jeg så smått og blø litt. Å på tirsdag var det fortsatt blod. Ein blir hysterisk når sånt skjer. Ringte legevakten mandag kveld. De kunne ikke hjelpe meg. Ringte jordmor tirsdag morgen som snakker med lege. De kunne heller ikke gjøre noe for meg.
Dette roet jeg meg ikke med. Så bestilte meg ultralyd hos hausken (gynekolog)
Fikk komme til kl 13 igår. Der fant han et foster, men fosteret levde ikke. Å var ikke lengre enn 8 uker. Så jeg har hatt et dødt foster i meg i 4 uker uten å merke noe. Fikk med meg tabletter hjem for å avslutte svangerskapet. Det holder jeg på med nå heldigvis hjemme.
Unner ingen å gjennomgå dette, tror ikke jeg har mer tårer igjen. Siden kl 14 igår så har jeg grene så ufattelig mye og forstår det fortsatt ikke.

Lykke til alle sammen❤️
Jeg håper fortsatt på en 2015 baby, bare litt senere..

Ååå nei dette var skikkelig trist å lese. Vet akkurat hva du er igjennom nå.
Grin deg ferdig og sorgen kommer nok til å sitte en god stund fremover.
Jeg selv ble gravid etter 2pp, så håper spiren sitter fort igjen hos deg og!
Masse lykke til <3 klemmer <3

Tårene renner, dette var utrolig trist lesning :( Håper du blir gravid igjen snart. Gode klemmer til deg :Heartred

Huff, det var trist å høre. Var selv gjennom en ma tidligere i år, det er en grusom opplevelse :-( håper du blir gravid igjen snart!

Jeg hadde en i fjor! Helt grusomt! Ta vare på deg selv og drikk et stort og godt glass vin i helga! Masse klemmer sendes din vei <3

Uff, så trist å høre:( Ta vare på deg selv, så håper jeg en ny spire sitter snart:)

Det var trist :( Sender deg en varm klem, håper det snart klaffer igjen for dere! (Her satt det på første skikkelige pp etter MA i juni, de sier man gjerne blir lett gravid igjen etter å ha mistet, håper du er like heldig :))

Så ufattelig trist å høre :( Lykke til videre, håper spiren sitter fort <3 Klem

Huff, det var virkelig trist å høre! Vet hva du går igjennom av følelser. Som de fleste ble også vi gravide ganske fort etterpå, og det gjør sikkert du også! Det er den beste trøsten jeg kan gi deg..

Så trist! Ord blir veldig fattige i denne situasjonen. Ønsker deg lykke til videre:) hos oss skjedde akkurat det samme på akkurat samme tid, men ble gravid igjen etter bare en mens. Så alt kan skje:) sender en god trøsteklem <3

Så trist! Håper dere passer på hverandre nå, og at dere raskt blir gravide på nytt om dere ønsker det.

Back
Topp