Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hva kostet dette da? Er jo tross alt ikke såå langt unna osloOrganrettet ultralyd på Kvinneklinikken på Jessheim. Martin Lundringen. Han er fantastisk! Bilder i2D og 3D + filmsnutter! Jeg fikk vel 24 bilder og 7filmsnutter når jeg vAr der på organrettet ultralyd! Sjekket alle organer, neseben, og nakkefold!
Organrettet ultralyd på Kvinneklinikken på Jessheim. Martin Lundringen. Han er fantastisk! Bilder i2D og 3D + filmsnutter! Jeg fikk vel 24 bilder og 7filmsnutter når jeg vAr der på organrettet ultralyd! Sjekket alle organer, neseben, og nakkefold!
Er der jeg egentlig vil men de har kjempe ventetid og er stengt fram
Til ons om 2 uker og da er jeg over 13 uker
Oi, hva kostet dette da? Er jo tross alt ikke såå langt unna oslo
Er der jeg egentlig vil men de har kjempe ventetid og er stengt fram
Til ons om 2 uker og da er jeg over 13 uker
Men du forresten, når jeg tenkte meg om var jeg 13+5 når jeg var der på organrettet ultralyden. Kunne visst tas frem til uke 14!
Ja men de har 4-5 ukers ventetid tydeligvis :/
Sniker fra mars. Vi var på organrettet ultralyd hos Martin lundring på Jessheim i uke 12. Han er visst en av Norges beste, og jeg kan varmt anbefale ham! Han ser kjønn tidlig også om det er av interesse
Må være over 10+6 sa de til megFår jeg spørre hvor du endte opp? Flere opplyser at du må ha gått ut 11 uke (altså først i uke 12) på sine nettsider, men lurer på om praksisen er en annen?
Må være over 10+6 sa de til meg
Får jeg spørre hvor du endte opp? Flere opplyser at du må ha gått ut 11 uke (altså først i uke 12) på sine nettsider, men lurer på om praksisen er en annen?
Får jeg spørre hvor du skal?Har ikke dratt enda skal neste uke man må reise mellom uke 10+6 og uke 13
Carsten Trolle , majorstuklinikkenHvor var dette?
Får jeg spørre hvor du skal?
Håper på Jessheim, kvinneklinikken må ringe på man når de
Åpner igjen. Hvis ikke blir det Majorstua eller Oslo city, de tar inn på dagen
Jessheim får en ledig time førstkommende fredag (9.1) kl 11:30. Send mail og si at du vet en venninne har avbestilt og at du gjerne vil ha den timen lykke til, håper du får bedre nyheter enn meg.