Måle nakkefold?

Er dette med nakkefold og neseben noe de kan oppdage bare ved å se, eller må de måle for å si noe om barnet har downs?

Men det gjør de, hadde en venninne som var der fredag, uansett Oslo city og majorstuklinikken gjør det vertfall! Oslo city er billigst! Vet det er noen på røa man går 3D med og film hjem, usikker på hva de heter

Er dette med nakkefold og neseben noe de kan oppdage bare ved å se, eller må de måle for å si noe om barnet har downs?

De må måle det på ultralyd mellom uke 10-13 privat :) hvis det er anntydning til for tynn nakkefold osv så blir man videresendt offentlig for videre utredning.

Men det gjør de, hadde en venninne som var der fredag, uansett Oslo city og majorstuklinikken gjør det vertfall! Oslo city er billigst! Vet det er noen på røa man går 3D med og film hjem, usikker på hva de heter
Vet du om man får med film fra Oslo city :)?

Jeg var på ul i uke 11, men da vi spurte om alt var bra sa han bare at det ikke var stort han kunne se så tidlig. Men det er jo feil da....:( Rart å ikke se etter noe når vi spurte om barnet var friskt...

Fikk både 2D bilder, 2D film, 3D bilder og 3D film :) weeee :) se profilbildet ;)
Så fantastisk! Om det er mulig å glede seg enda mer, så gjør jeg det nå :D :)

Gjorde det også på Oslo city sist, egentlig i forbindelse med små blødninger, men det var i den uken og de sjekket nakkefold uten at jeg sa noe.

I hvert fall fikk vi beskjed om det av gynekologen vi var hos på første UL. Hun lurte da på om vi ville sette opp time til uke 12 allerede da, sånn at de kunne sjekke om ungen hadde kromosonfeil eller ikke...

Back
Topp