Anbefaler og Trolle sniker fra juni, var der for noen uker siden
Og han målte nakkefold, sjekket nesebein og organer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var privat jeg var
Ja forklarer steg for steg hva han gjør! Veldig rolig og behagelig typeOg han målte nakkefold, sjekket nesebein og organer ?
Der skal jeg 8.januar!
Fikk du inn eller utvendig? Jeg er ca.12+4 når jeg skal.
Fikk du 3d også?
Er dette med nakkefold og neseben noe de kan oppdage bare ved å se, eller må de måle for å si noe om barnet har downs?
Vet du om man får med film fra Oslo city ?Men det gjør de, hadde en venninne som var der fredag, uansett Oslo city og majorstuklinikken gjør det vertfall! Oslo city er billigst! Vet det er noen på røa man går 3D med og film hjem, usikker på hva de heter
Fikk både 2D bilder, 2D film, 3D bilder og 3D film weeee se profilbildetDer skal jeg 8.januar!
Fikk du inn eller utvendig? Jeg er ca.12+4 når jeg skal.
Fikk du 3d også?
Så fantastisk! Om det er mulig å glede seg enda mer, så gjør jeg det nåFikk både 2D bilder, 2D film, 3D bilder og 3D film weeee se profilbildet
Det tror jeg ikke, bare bilder!Vet du om man får med film fra Oslo city ?
Bilder, nei det er ikke 3D hos han !Hva fikk du med hjem av bilder og film osv fra Trolle ? Fikk du 3D?
Måle nakkefold har jeg jo hørt om, men nesebein var nytt.. Er det og med tanke på downs?
De gjør det på VolvatJeg er avhengig av å dra til privat. Ingen som vet om noen som gjør det privat?