Må ha det bare må ha det

Ahh, forstår:) Men den var vellykket og alt fungerer bra:)?
Jepp alt er fint å flott :) jeg gikk ned 56 kilo på 9 mnd å har holdt meg stabil siden :D
Å så lenge jeg spiser ofte nok så går alt fint med maten å :) vis jeg en dag ikke er så flink å spise ofte så kan jeg bare glemme å spise noe tung mat som feks storfe :)
Å jeg velger helst kylling og svin der jeg kan :)

Jepp alt er fint å flott :) jeg gikk ned 56 kilo på 9 mnd å har holdt meg stabil siden :D
Å så lenge jeg spiser ofte nok så går alt fint med maten å :) vis jeg en dag ikke er så flink å spise ofte så kan jeg bare glemme å spise noe tung mat som feks storfe :)
Å jeg velger helst kylling og svin der jeg kan :)
Så bra da:):)
Mhm, det er jo de beste alternativene uansett:D

Da er det bare fryd og gammen:D
Sambo reagerte litt etter st vi hadde vert sammen i 4 mnd å han var med å hendlet. Sa vi skulle ha kjøttdeig å han gikk og fant en katbonadedeig :p men ble litt sjokka da jeg sa nei å heller tok en i svin..
Haha det likte jo ikke han så godt..
Spurte da om han hadde merka noe på maten i de 4 mnd. Men nei det hadde han ikke.. Haha han hadde jo spist kun svinekjøttdeig ( når bi hadde sånt til mat) i 4 mnd å ikke merka forskjell :p

Sambo reagerte litt etter st vi hadde vert sammen i 4 mnd å han var med å hendlet. Sa vi skulle ha kjøttdeig å han gikk og fant en katbonadedeig :p men ble litt sjokka da jeg sa nei å heller tok en i svin..
Haha det likte jo ikke han så godt..
Spurte da om han hadde merka noe på maten i de 4 mnd. Men nei det hadde han ikke.. Haha han hadde jo spist kun svinekjøttdeig ( når bi hadde sånt til mat) i 4 mnd å ikke merka forskjell :p

Hehe, ja. der kan du se. Det man vet har man ikke vondt av:P:D
Bruker svinekjøttdeig en del selv jeg. Tacokjøttboller bl.a.:D

Jeg hadde en dag jeg var skikkelig sugen på leverpostei. Og jeg liker ikke det engang. Spiste 7 skiver med det, så var det over. Ikke hatt lyst på det mer, så jeg hadde vel kanskje mangel på jern? Ellers er det ikke noe spesielt, det går i bølgedaler hva jeg er sugen på.

Ikke dilla på noe ennå jeg... Er vel bare mer bevisst på å spise variert og sunt. Agurk smaker litt bedre f.eks. Eller jo, kokos yoghurt :) liker ikke det til vanlig.

Var begynt å lage egenprodusert buljong i nå etter jul. Kjenner jeg gjerne vil ha det, men litt redd for å lage store porsjoner pga bakterie utvikling. Skal finne mer ut av det kjenner jeg, for det savner jeg.

Hjemmelaget te med lime, appelsin, kanelstang, ingefær, blåbær (frosne selvplukk) og honning. Mmmm snadder.

Jeg hadde en dag jeg var skikkelig sugen på leverpostei. Og jeg liker ikke det engang. Spiste 7 skiver med det, så var det over. Ikke hatt lyst på det mer, så jeg hadde vel kanskje mangel på jern? Ellers er det ikke noe spesielt, det går i bølgedaler hva jeg er sugen på.
Ja de sier jo at de cravingsene kommer på noe Man mangler :) det testa de på meg faktisk når jeg var lita :) jeg hadde ikke noe hår :p å jeg spiste alltid sand (ja jeg vet æsj) men mor tok meg til legen å han sa at jeg bare måtte då fortsette for det var tydelig ett mineral i sanden som jeg trengte :p da håret kom slutta jeg :p

Nei, dyrt nok med mat altså. Storhandler dere?:)
Har ikke plass :o har så sinnsykt lite kjøleskap :/ usj..
Men skal få tar i en fryser hvertfall etterhvert å håper vi kan gjøre det Da :) nå handler jeg hver gang jeg er på jobb :/ blir jo mye dyrere :/

Dere da? Får dere det til?

Har ikke plass :eek: har så sinnsykt lite kjøleskap :/ usj..
Men skal få tar i en fryser hvertfall etterhvert å håper vi kan gjøre det Da :) nå handler jeg hver gang jeg er på jobb :/ blir jo mye dyrere :/

Dere da? Får dere det til?

Vi har 2 kjøleskap, det er deilig. Men skulle hatt større frys:P
Det blir dyrt ja. Vi storhandler:)

Back
Topp