Jepp alt er fint å flottAhh, forstårMen den var vellykket og alt fungerer bra
?
Å så lenge jeg spiser ofte nok så går alt fint med maten å
Å jeg velger helst kylling og svin der jeg kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp alt er fint å flottAhh, forstårMen den var vellykket og alt fungerer bra
?
Haha ja jeg åJa;-) kjenner suget etter feit mat innimellom, håper det gir seg![]()
Så bra daJepp alt er fint å flottjeg gikk ned 56 kilo på 9 mnd å har holdt meg stabil siden
Å så lenge jeg spiser ofte nok så går alt fint med maten åvis jeg en dag ikke er så flink å spise ofte så kan jeg bare glemme å spise noe tung mat som feks storfe
Å jeg velger helst kylling og svin der jeg kan![]()
Ja det er såSå bra da![]()
Mhm, det er jo de beste alternativene uansett![]()
Da er det bare fryd og gammenJa det er så![]()
å ingen her i huset syntes det er feil heller
heldivis
![]()
Sambo reagerte litt etter st vi hadde vert sammen i 4 mnd å han var med å hendlet. Sa vi skulle ha kjøttdeig å han gikk og fant en katbonadedeigDa er det bare fryd og gammen![]()
Sambo reagerte litt etter st vi hadde vert sammen i 4 mnd å han var med å hendlet. Sa vi skulle ha kjøttdeig å han gikk og fant en katbonadedeigmen ble litt sjokka da jeg sa nei å heller tok en i svin..
Haha det likte jo ikke han så godt..
Spurte da om han hadde merka noe på maten i de 4 mnd. Men nei det hadde han ikke.. Haha han hadde jo spist kun svinekjøttdeig ( når bi hadde sånt til mat) i 4 mnd å ikke merka forskjell![]()
Den er faktisk veldi godHehe, ja. der kan du se. Det man vet har man ikke vondt av
Bruker svinekjøttdeig en del selv jeg. Tacokjøttboller bl.a.![]()
Ja de sier jo at de cravingsene kommer på noe Man manglerJeg hadde en dag jeg var skikkelig sugen på leverpostei. Og jeg liker ikke det engang. Spiste 7 skiver med det, så var det over. Ikke hatt lyst på det mer, så jeg hadde vel kanskje mangel på jern? Ellers er det ikke noe spesielt, det går i bølgedaler hva jeg er sugen på.
Haha å hellemin jeg leste så feil her.. Leste først at du fikk han til å kjøre til BudapestHahaså søt dere er !! Jeg fikk kjæresten til å kjøpe Budapest bolle fra Hjelle bakeri i første graviditet. . Ikke fått noe enda i dette...
Ja, ikke noe si på. Og billigere og såDen er faktisk veldi god![]()
Nei, dyrt nok med mat altså. Storhandler dere?Å det er ikke feil![]()
![]()
Har ikke plassNei, dyrt nok med mat altså. Storhandler dere?![]()
Har ikke plasshar så sinnsykt lite kjøleskap :/ usj..
Men skal få tar i en fryser hvertfall etterhvert å håper vi kan gjøre det Danå handler jeg hver gang jeg er på jobb :/ blir jo mye dyrere :/
Dere da? Får dere det til?
Åååh så fantastisk deilig det må væreVi har 2 kjøleskap, det er deilig. Men skulle hatt større frys![]()
Det blir dyrt ja. Vi storhandler![]()
Ja, så har alltid ekstra med drikke der og middager vi skal ha utover uken.Åååh så fantastisk deilig det må være![]()