Må ha det bare må ha det

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Får dere slikt av og til?

Denne gangen er det pizza :o
Sist lysten kom var på onsdag å da ble det pizza bakeren. Denne gang måtte jeg hive meg i bilen å finne en grandis på Statoil haha :p

Men så Kan jeg få akkurat det samme på fisk eller noe annet.. Jeg bare må ha det der å da :) :p

Åååja! Sinnssykt irriterende. Måtte sende sambo avgårde på 45 min kjøretur for å kjøpe fsvorittsushien min :p Stakkars mann disse mnd :p

Åååja! Sinnssykt irriterende. Måtte sende sambo avgårde på 45 min kjøretur for å kjøpe fsvorittsushien min :p Stakkars mann disse mnd :p
Haha så herlig :D å godt det ikke bare er meg :p jeg føyk ut dørene her uten å si hva jeg skulle bare at han måtte følge med barna . Haha han lo godt når jeg kom hjem med pizzaen :p nå gleder jeg meg til pizza å film :D

Har sykt lyst på baguett med salat, dressing, biffkjøtt og skinke med ost på toppen og pomfrits krydder! :P men finner ingen som har det verken i haugesund eller Telemark til min fortvilelse så må vente til jeg kommer hjem

Har sykt lyst på baguett med salat, dressing, biffkjøtt og skinke med ost på toppen og pomfrits krydder! :P men finner ingen som har det verken i haugesund eller Telemark til min fortvilelse så må vente til jeg kommer hjem
Oj det har jeg ikke hørt om engang :p
Men det hørtes sykt godt ut :D

Ikke spesielt lyst på noe mer enn vanlig enda nei. Ikke fått noen kick enda:) Bare generelt snopesyk som alltid:P
Håper det smakte med grandis. Hadde det til kvelds her tidligere i uken, glutenfri sådan;)

Oj det har jeg ikke hørt om engang :p
Men det hørtes sykt godt ut :D

Det er vanvittig godt! Med slik hamburger dressing de har på bensinstasjoner! :D selger det på Mix, esso og hydro der jeg bor! :P

Pleier også å lage selv med taco kjøtt og salsa saus! :D

Ikke spesielt lyst på noe mer enn vanlig enda nei. Ikke fått noen kick enda:) Bare generelt snopesyk som alltid:P
Håper det smakte med grandis. Hadde det til kvelds her tidligere i uken, glutenfri sådan;)
Klarte bare to små stykker :p haha men var verdt det :p

Her om dagen måtte mannen innom mcdonalds for meg, som ligger 35-40 min hjemmefra;-) skal sies at han var i området pga legetime, såå:-P koste meg med chicken bacon, to stk, helt kalde:-D

Back
Topp