Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig? Fikk du vite noen grunn til at det kunne ha skjedd? Det plager meg sånn at det gikk galt med begge to..Sender en stor klem og varme tanker <3
Vet akkurat hvordan du har det, opplevde det samme med to små for 9 år siden.
❤ Jente juli 10 og ny spire i magen ❤
Virkelig? Fikk du vite noen grunn til at det kunne ha skjedd? Det plager meg sånn at det gikk galt med begge to..
Ser at du har fått barn etter dette, det er jeg glad for.
Huff, huff, huff. Unner ingen en slik opplevelse. Takk for at du deler!Jeg mistet to i høst. Den ene døde først, mellom uke 5/6, den andre døde i uke 10. Fikk aldri vite noen grunn, så hjertet slå på den siste i uke 9+3. En tøff opplevelse da jeg var på ul i uke 13, kjempesjokk når den hadde sluttet å vokse. Jeg hadde vært dårlig hele veien og hcg hadde steget som det skulle.. Bra inngrepet gikk bra, jeg fikk en del infeksjoner i ettertid, blødninger og smerter, feber og utflod. Så dra på sykehuset om du får feber og smerter. ❤
Huff, huff, huff. Unner ingen en slik opplevelse. Takk for at du deler!
Jeg har fortsatt litt smerter, men ingen blødninger. Det som plager meg mest nå er at graviditetssymptomene fortsatt er der![]()
Virkelig? Fikk du vite noen grunn til at det kunne ha skjedd? Det plager meg sånn at det gikk galt med begge to..
Ser at du har fått barn etter dette, det er jeg glad for.
Tusen takk, kjære degEr de der enda?? Det må være fælt.. Husker det som gjorde det lettere å takle var at alle symptomene var borte når jeg våknet fra narkosen... Du har min største medfølelse!! ❤
Tusen takk, og takk for at du delerJa var en tøff opplevelse og enda den dag i dag så er de i tankene mine innimellom tross jeg mistet tidlig.
Jeg fikk ikke vite hvorfor den gangen, fikk bare beskjed om at slik skjer bare av og til og at det mest sannsynlig var oppstått en feil med begge under utviklingen. Noe mer svar fikk jeg ikke.
Mitt møte med sykehuset var ikke god den gangen.
Jeg fikk små blødninger en morgen og gikk til legen, og han ville sende meg videre til sykehuset for ul.
Dagen etter reiste jeg inn sammen med ei skolevenninne ( gikk på folkehøgskole ). Da jeg kom inn ble jeg møtt av en IS-kald mannlig lege. Han spurte hvor langt jeg var på vei og jeg sa som sant var at ut i fra min og legens beregninger var jeg ca 13 uker. Da kan tok utvendig ul og ikke fant noe ble han nesten sur :s
Og da han tok innvendig kommer det helt plutselig " Ja se her ja, her har vi 2 " så viste han meg på skjermen.
Jeg rekker å la det synke inn og mange tanker raser igjennom hodet. Det blir stille i ca 1 min også kommer det tørt og kaldt " men det er no ikke noe liv her!" Alt ble tåkete og jeg gikk i en boble etter det.
Legen fortalte at de 2 små ikke var mer en 8 uker gammel og mente jeg ikke hadde regnet riktig, selv om jeg prøvde og forklare han at det var ikke tilfelle. Jeg holde maska til jeg kom inn til sykepleier, for ikke f*** om den legen fortjente mine tårer.
Dessverre var det fullt den dagen så jeg måtte ligge over på sykehuset til neste dag før de kunne gå inn og ta utskrapning. Det var mitt værste døgn ever....
Men dette er jo nå mange år siden og vet at ting har blitt bedre nå.
Ja det ble tidlig slutt mellom meg og min daværende kjæreste etter sa og året etter møtte jeg mannen jeg tilslutt giftet meg medOg vi gikk ei datter i 10 uten problemer og denne gangen måtte jeg ha hjelp av hormon tab.
Håper alt går bra med deg og at spiren snart sitter igjen ❤
Nr.1 Jente juli 10 ❤
Nr.2 Ventes 15. Februar 14 ❤
Tusen takk, kjære deg
Kvalmen er der, luktesansen er der, men det som gjør meg mest trist er å se og kjenne at brystene fortsatt vokser, jeg vet jo at de ikke skal mate noen..
Søte, snille deg, tusen takkHerlighet, får vondt så langt inni hjerteroten som mulig. Stakkars deg! :'-( Jeg forbereder meg mentalt på MA til ul fredag.. Er preget av abortene. :-/ Håper virkelig dere får det til igjen snart!! Masse masse masse klemmer ❤❤❤
Søte, snille deg, tusen takk
Skjønner godt paranoiaen, vi har allerede bestemt oss for å betale for ultralyd annenhver uke hvis jeg blir gravid igjen.
Heldigvis er det ikke lenge igjen til fredagen, da får du visshet. Håper inderlig at alt går fint med deg denne gangen!
Takk, kjære deg...!!!![]()
Hjertet mitt blør for deg nå altså, herregud! Ta godt vare på hverandre, håper det klaffer igjen innen rimelig tid. Varme klemmer fra meg ❤
Takk, kjære deg
Det går bedre med meg nå, men er fortsatt mørbanket etter utskrapningen. Sjokket var verst, jeg hadde jo nettopp greid å senke skuldrene og glede meg over graviditeten.
Det er også en stor trøst for meg å se at det har gått så bra med deg denne gangen![]()