Lutinus?

Jeg prøver meg her. Jeg har hatt icis og går på lutinus. Men vet ikke når jeg skal avslutte behandlingen. er på 17 dpo har negativ graviditetstest men ingen mens! Hvor lenge skal man vente? Er så sliten og trist. Klinikken er stengt i sommer så der får jeg ikke noe svar desverre

Sykehuset jeg tilhører pleier å ta en blodprøve for å sjekke HCG, før de sier man kan avslutte. Kanskje lurt å gjøre det først, bare for å være på den sikre siden?
 
Jeg prøver meg her. Jeg har hatt icis og går på lutinus. Men vet ikke når jeg skal avslutte behandlingen. er på 17 dpo har negativ graviditetstest men ingen mens! Hvor lenge skal man vente? Er så sliten og trist. Klinikken er stengt i sommer så der får jeg ikke noe svar desverre
Om du har tatt blodprøve så skal fastlegen din også være mottaker av svaret. Om ikke så ville jeg ha ringt legen å forklart situasjonen og få tatt en blodprøve.
 
Om du har tatt blodprøve så skal fastlegen din også være mottaker av svaret. Om ikke så ville jeg ha ringt legen å forklart situasjonen og få tatt en blodprøve.
Jeg har ikke tatt blodprøve nå i ettertid. Bare hjemme test. Kan ringe han i morgen da og spørre om blodprøve time. Får man svar fort på disse?
 
Jeg har ikke tatt blodprøve nå i ettertid. Bare hjemme test. Kan ringe han i morgen da og spørre om blodprøve time. Får man svar fort på disse?
Litt avhengig av når på dagen blodprøven blir tatt, men 1-2 dager svartid som regel.
Lykke til :Heartred
 
Jeg prøver meg her. Jeg har hatt iui og går på lutinus. Men vet ikke når jeg skal avslutte behandlingen. er på 17 dpo har negativ graviditetstest men ingen mens! Hvor lenge skal man vente? Er så sliten og trist. Klinikken er stengt i sommer så der får jeg ikke noe svar desverre

Her var testdag 14 dager etter innsett (som var 5"dpo", så.. testdag var i bunn og grunn 19 "dpo" da).
Hos meg skulle det kun testes med hjemmetest, og hvis negativ, skulle medisiner sluttes med..
(Var St. Olavs jeg brukte )
 
Litt avhengig av når på dagen blodprøven blir tatt, men 1-2 dager svartid som regel.
Lykke til :Heartred
Takk. ❤️
Ringte til volvat. Siden testen var negativ og det er 18 dager siden inseminasjon mente de at jeg trygt kunne slutte med lutinus. Så da får jeg en pause nå før ivf. Skummelt.
 
Back
Topp