Her har pappan bursdag 1.12, så ei uke eller to inn i desember hadde vært bedre Satser på den 10. Da blir det lett å huske datoen ihvertfall: 10.12.14 Syns sånt er litt gøyHahah om vi får lille her 3.12 så blir det på bursdagen til barnefar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har pappan bursdag 1.12, så ei uke eller to inn i desember hadde vært bedre Satser på den 10. Da blir det lett å huske datoen ihvertfall: 10.12.14 Syns sånt er litt gøyHahah om vi får lille her 3.12 så blir det på bursdagen til barnefar
Både gøy og spennende for oss mammaer hvor gøy det er for mini selv i ungdoms alder og bursdag på samme dag som far (om det skjer), er jo en annen sakHer har pappan bursdag 1.12, så ei uke eller to inn i desember hadde vært bedre Satser på den 10. Da blir det lett å huske datoen ihvertfall: 10.12.14 Syns sånt er litt gøy
Ja - og tror ikke faren sjøl blir så fornøyd hellerBåde gøy og spennende for oss mammaer hvor gøy det er for mini selv i ungdoms alder og bursdag på samme dag som far (om det skjer), er jo en annen sak
Ja
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja kjempegøy <3Så gøy fantastisk å få oppleve tvillinger to ganger
Her er termin 25.desember, men holder en knapp på 2/3 Januar Vil helst ha i januar også. Hvertfall ikke før jul, da jeg blir stresset av tanken siden jula skal feires hos stappa fult hos svigers. Der tror jeg alle ville vært helt opptatt av baby hele tiden da, og dem kan være høylytte til tider, så nei takk! Vil jenta mi skal få ro og fred når ho kommer. Og jeg er nokså sliten nå, så vet jeg kommer til å være temmelig sliten når jeg er ferdig. Så satser på januar
Ja, jeg må nesten bare gjøre det som jeg føler er best der og da. Samboer har lite lyst å sitte her i leiligheten bare vi 3, noe jeg skjønner. Så blir nok en tur ut dit uansett om barnet er komt. Men da blir det nok ikke lange svippen. Men krysser fingrene for at veslemor kommer etter julaften en gangTenker det er lov i år og avlyse juleplaner på kort tid dersom du har fått baby og er trøtt og slitten og ikke orker juleselskap, jeg har sagt vi kommer med forbehold termin den 20 des...
Tenker jeg og jula vår er avlyst. Dvs vi kommer til å feire hjemme alene når det passer oss best. Om mini velger å bli til over termin kommer jeg til å være helt vrak på julaften uansett, og kommer han før så føler jeg uansett det er greit å ta det piano. Vi dro til svigers i fjor med en mnd gammel baby. Det ble bare slitTenker det er lov i år og avlyse juleplaner på kort tid dersom du har fått baby og er trøtt og slitten og ikke orker juleselskap, jeg har sagt vi kommer med forbehold termin den 20 des...
Jula her er avlyst og satt på vent til vi får besøk etter at vi har kommet oss litt. Så kan svigermor lage middag xDTenker jeg og jula vår er avlyst. Dvs vi kommer til å feire hjemme alene når det passer oss best. Om mini velger å bli til over termin kommer jeg til å være helt vrak på julaften uansett, og kommer han før så føler jeg uansett det er greit å ta det piano. Vi dro til svigers i fjor med en mnd gammel baby. Det ble bare slit
Hehe, du skal få lov å gå foran i køenJeg blir en sniker babyen kommer neste uke, og jeg har termin 17 desember
Det håper jeg ikke men blir spennende å se da, om det blir 2014 eller 2015 babyJeg ble gjort oppmerksom på at jeg faktisk kan få desemberbarn, siden jeg har termin 1. JAN... Tanken har liksom ikke falt meg inn med to barn født etter termin, men en vet jo faktisk aldri..! Så mulig jeg blir en sniker, men får mest sannsynlig ikke før deg som har skrevet HI... ;-)