Jeg tror ikke at jeg kommer til å snike i desemberkøen da jeg har termin 27.desember, men heller at jeg kanskje sniker i januarkøen Er i hvertfall det jeg håper haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil gjerne snike litt da... Så vi er hjemme igjen før jul
Mulig jeg blir en sniker hehe fødte første tvillingene i uke 34, så sjansen er stor for at disse to også kommer tidlig uke 33 i dag, så bare en uke igjen så er jeg der jeg fødte sist
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Lille julaften her. Men håper på litt sniking i køen. Men er generelt dårlig på påer i butikkn så kan ikke se for meg at det blir noe sniking. Og er hun like rask som faren til å komme seg ut døra da tar det litt tid. Meg og forsåvitt som alltid glemmer noe. .. blir spennende.Jeg regner med at jeg står laaangt bak i køen med termin 24.12. Kjenner jeg flaksen min rett så blir det januar... Men håååper på et par uker før termin da Passerer 37 uker 1.desember tror jeg, så helst ikke før d da
Ja - regner med jeg kommer til å "gå på nåler" hele julaften hvis ho ikke hsr kommet før. Håper egentlig på å få et par uker før, bare for å slippe det stresset...Termin 31.des her. Skulle helst ha vært hjemme med baby på julafta. Holder en knapp på 19.desember. En dato som bare popper opp - en liten ønsketanke har født 8 og 7 dager før termin før men det trenger ikke å bety denne også kommer før... Nervepirrende dager rundt julafta og romjula om babyen ikke bestemmer seg for å komme før jul...
Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan
Termin min er 3 desember men jeg har lagt inn aksjer på 27 novemberHar selv termin 27.11, men går vel til desember
Jeg følger deg! Har term 4., men ønsker 28.novTermin min er 3 desember men jeg har lagt inn aksjer på 27 november