Lurer litt på hvem

Jeg tror ikke at jeg kommer til å snike i desemberkøen da jeg har termin 27.desember, men heller at jeg kanskje sniker i januarkøen :p Er i hvertfall det jeg håper haha

Jeg kommer til å snike! Skal til svigermor neste helg, og det hadde passet så utrolig dårlig at det med min kroniske uflaks bare er nødt til å skje:happy093neida, håper virkelig ikke det, er lenge igjen til jul:)

Med termin julaften, blir det nok sikkert siste halvdel av desember. Førstemann kom en uke før, så jeg har egentlig på følelsen at hun kommer 1-2 uker før termin, MEN den intuisjon en min stemmer ofte ikke....
Tipper babyene her snart kommer på rekke og rad! Innen en måned har nok fødselslista fylt seg opp litt :-)

Jeg tror jeg kommer til å bli kjempe muggen etterhvert som det kommer babyer nå:) :)
Forrige gang hadde jeg termin i slutten av mnd og fødte sist og jeg var så lei av å lese om alle som hadde født og før tiden og alt.
Denne gangen har jeg termin 04., men er sikkert en av de siste som føder nå også:)

Ånei, jeg tror heller det blir motiverende for meg som sikkert står bakerst i køen, å lese fødehistoriene til dere andre mens jeg venter. Tenker det kommer til å forkorte ventetida å få ta litt del i dere andres spenning:-):-)

Her er termin 02 desember, så jeg blir nok uansett ikke sist! men jeg hadde et håp/følese om november. 16 eller 22.
Hodet er festa og har hatt super mye kynnere, mens smerter, tidlig modning med første osv... Men nå siste dagene har jeg hatt betydelig mindre kynnere enn vanlig i allefall som jeg merker selv.. så nå føler jeg at jeg vil gå til termin alikevell! Blir tullete av å prøve å analysere hva som sjer :p
Gleder meg i allefall til å hilse på alle desemberbabyene uansett om min drar ut tiden eller ikke! :D

Blir veldig spennende fremover :D Jeg blir nok ingen sniker. Har termin 16 des og har på følelsen at jeg kommer til å gå overtid!! Er iallefall innstilt på det :) Men gleder meg til å lese om alle dere som får før meg :p

Siden jeg har termin 28. desember kan det jo hende det blir januar baby. Men jeg håper jeg blir å snike, er så utålmodig nå :p Blir spennende nå fremover :D

Jeg kan godt slippe noen foran meg thihi. Har termin 3 des. Men tror jeg kan holde ut litt ekstra hihi:)

Åh, jeg skulle gjerne sniki litt!! Termin 14 desember og jeg blir helt sprø av den ventinga her!!!

Mulig jeg blir en sniker hehe :p fødte første tvillingene i uke 34, så sjansen er stor for at disse to også kommer tidlig :p uke 33 i dag, så bare en uke igjen så er jeg der jeg fødte sist :o

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Venter du tvillinger for andre gang?

Jeg regner med at jeg står laaangt bak i køen med termin 24.12. Kjenner jeg flaksen min rett så blir det januar... Men håååper på et par uker før termin da:-) Passerer 37 uker 1.desember tror jeg, så helst ikke før d da:-)
Lille julaften her. Men håper på litt sniking i køen. Men er generelt dårlig på påer i butikkn så kan ikke se for meg at det blir noe sniking. Og er hun like rask som faren til å komme seg ut døra da tar det litt tid. Meg og forsåvitt som alltid glemmer noe. .. blir spennende.

Termin 31.des her. Skulle helst ha vært hjemme med baby på julafta. Holder en knapp på 19.desember. En dato som bare popper opp - en liten ønsketanke :p har født 8 og 7 dager før termin før men det trenger ikke å bety denne også kommer før... Nervepirrende dager rundt julafta og romjula om babyen ikke bestemmer seg for å komme før jul...

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Termin 31.des her. Skulle helst ha vært hjemme med baby på julafta. Holder en knapp på 19.desember. En dato som bare popper opp - en liten ønsketanke :p har født 8 og 7 dager før termin før men det trenger ikke å bety denne også kommer før... Nervepirrende dager rundt julafta og romjula om babyen ikke bestemmer seg for å komme før jul...

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
Ja - regner med jeg kommer til å "gå på nåler" hele julaften hvis ho ikke hsr kommet før. Håper egentlig på å få et par uker før, bare for å slippe det stresset...

Har en følelse på at det skjer begynnelsen av desember. Har termin 26.12. Storesøster kom i uke 37+5 :)

Back
Topp