Lurer litt på hvem

Jeg krysser fingrene for at lillemann kommer i slutten av mnd :) Han har allerede festet hode og presser noe veldig + kynnere hele tiden omtrent osv. Så krysser fingrene for at jeg slepper overtid ihvertfall :)

Har ombestemt meg! Kommer fra jordmor nå, å hun mente lillegutt var 3500 g idag, haha å hjelpes, jeg vil ikke gå til desember! :p
Hehe. Jeg fikk på ultralyd en uke før jeg fødte. De venta baby på nesten 3700 gram. Ut kom 3285 :p
Det er helt vanlig å bomme litt og litt er i jordmor øyne 750 gram opp eller ned.

Hehe. Jeg fikk på ultralyd en uke før jeg fødte. De venta baby på nesten 3700 gram. Ut kom 3285 :p
Det er helt vanlig å bomme litt og litt er i jordmor øyne 750 gram opp eller ned.
Men fødte ikke du en uke før termin? Hvis de estimerte fødselsvekta til termin så kunne hun jo ha veid det om hun ble inne en uke lenger :)

Hehe, godt å høre! Men siden første var rett over 4 kg, så må jeg vel regne med at denne blir større, men at han var så stor allerede hadde jeg ikke trudd:p

Har ombestemt meg! Kommer fra jordmor nå, å hun mente lillegutt var 3500 g idag, haha å hjelpes, jeg vil ikke gå til desember! :p
Hehe, får håpe han er rett rundt hjørnet da. Min veier ca det samme, jeg har termin noen dager etter deg, men jeg har født en gutt før på 4.4kg, så håper bare at han ikke blir særlig større enn det :)

Hehe, får håpe han er rett rundt hjørnet da. Min veier ca det samme, jeg har termin noen dager etter deg, men jeg har født en gutt før på 4.4kg, så håper bare at han ikke blir særlig større enn det :)
Hehe, ja er lov å håpe! Men hode var ikke festet eller noe, å ble ikke sjekket om jeg var moden, så tviler vel på at han har tenkt seg ut med det første:p mi første var 4122g, men siden pappan til han som er i magen nå kun var 2900 ved termin og magen min er så liten, så har jeg vel lurt meg selv til å tru denne var mindre, haha! Huff, jaja, søte å fine er de uansett<33

Men fødte ikke du en uke før termin? Hvis de estimerte fødselsvekta til termin så kunne hun jo ha veid det om hun ble inne en uke lenger :)
Ja og nei. Jeg vet at ul terminen ble feil sist.
Etter unnfangelse skulle terminen vært 28 juni, ul termin sa 5 juli og hun ble født 26 juni. Men i papirene står det jo at hun er født 39+0, men også at jeg mente terminen var feil. Jordmor som var tilstede på forløsningen var enig med meg.
Kvinner i min familie føder som regel barn på rett under eller rett over 3 kg.
Og på ul mente de at hun var 3700 allerede og jeg var moden og de tippet de ville se bare i løpet av få dager :)

Jeg er en sniker ;-) Blir satt i gang på mandag, så da blir det nok baby i løpet av uka ihvertfall☺

Jeg er en sniker ;-) Blir satt i gang på mandag, så da blir det nok baby i løpet av uka ihvertfall☺
Ååh så spennende :) gleder meg til å høre oppdateringer fra deg :D

Jeg regner med at jeg står laaangt bak i køen med termin 24.12. Kjenner jeg flaksen min rett så blir det januar... Men håååper på et par uker før termin da:-) Passerer 37 uker 1.desember tror jeg, så helst ikke før d da:-)
Sign! Har og termin 24.12! Sambo vil helst ha januar barn, mens jeg gjerne vil ha hu hjemme til jul aften :) krysser fingrene for rundt uke 38 :D

for min del bomma de på ett kg:p fødte en 3kg baby på en halvmeter 4 uker før termin. Og de mente jeg sku være glad om jeg gikk overtid liksom:p

Back
Topp