Pimkie
Betatt av forumet
Ja, er selv fødeklar nå jeg! Men du får sikkert før megTermin min er 3 desember men jeg har lagt inn aksjer på 27 november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er selv fødeklar nå jeg! Men du får sikkert før megTermin min er 3 desember men jeg har lagt inn aksjer på 27 november
Har ombestemt meg! Kommer fra jordmor nå, å hun mente lillegutt var 3500 g idag, haha å hjelpes, jeg vil ikke gå til desember!Termin min er 3 desember men jeg har lagt inn aksjer på 27 november
Hehe. Jeg fikk på ultralyd en uke før jeg fødte. De venta baby på nesten 3700 gram. Ut kom 3285Har ombestemt meg! Kommer fra jordmor nå, å hun mente lillegutt var 3500 g idag, haha å hjelpes, jeg vil ikke gå til desember!
Men fødte ikke du en uke før termin? Hvis de estimerte fødselsvekta til termin så kunne hun jo ha veid det om hun ble inne en uke lengerHehe. Jeg fikk på ultralyd en uke før jeg fødte. De venta baby på nesten 3700 gram. Ut kom 3285
Det er helt vanlig å bomme litt og litt er i jordmor øyne 750 gram opp eller ned.
Hehe, godt å høre! Men siden første var rett over 4 kg, så må jeg vel regne med at denne blir større, men at han var så stor allerede hadde jeg ikke truddHehe. Jeg fikk på ultralyd en uke før jeg fødte. De venta baby på nesten 3700 gram. Ut kom 3285
Det er helt vanlig å bomme litt og litt er i jordmor øyne 750 gram opp eller ned.
Hehe, får håpe han er rett rundt hjørnet da. Min veier ca det samme, jeg har termin noen dager etter deg, men jeg har født en gutt før på 4.4kg, så håper bare at han ikke blir særlig større enn detHar ombestemt meg! Kommer fra jordmor nå, å hun mente lillegutt var 3500 g idag, haha å hjelpes, jeg vil ikke gå til desember!
Hehe, ja er lov å håpe! Men hode var ikke festet eller noe, å ble ikke sjekket om jeg var moden, så tviler vel på at han har tenkt seg ut med det første mi første var 4122g, men siden pappan til han som er i magen nå kun var 2900 ved termin og magen min er så liten, så har jeg vel lurt meg selv til å tru denne var mindre, haha! Huff, jaja, søte å fine er de uansett<33Hehe, får håpe han er rett rundt hjørnet da. Min veier ca det samme, jeg har termin noen dager etter deg, men jeg har født en gutt før på 4.4kg, så håper bare at han ikke blir særlig større enn det
Ja og nei. Jeg vet at ul terminen ble feil sist.Men fødte ikke du en uke før termin? Hvis de estimerte fødselsvekta til termin så kunne hun jo ha veid det om hun ble inne en uke lenger
Jeg er en sniker ;-) Blir satt i gang på mandag, så da blir det nok baby i løpet av uka ihvertfall☺
Ååh så spennende gleder meg til å høre oppdateringer fra degJeg er en sniker ;-) Blir satt i gang på mandag, så da blir det nok baby i løpet av uka ihvertfall☺
TvitviJeg er en sniker ;-) Blir satt i gang på mandag, så da blir det nok baby i løpet av uka ihvertfall☺
Venter du tvillinger for andre gang?
Sign! Har og termin 24.12! Sambo vil helst ha januar barn, mens jeg gjerne vil ha hu hjemme til jul aften krysser fingrene for rundt uke 38Jeg regner med at jeg står laaangt bak i køen med termin 24.12. Kjenner jeg flaksen min rett så blir det januar... Men håååper på et par uker før termin da Passerer 37 uker 1.desember tror jeg, så helst ikke før d da
Har også 24.12 Satser på bebis 3.12Sign! Har og termin 24.12! Sambo vil helst ha januar barn, mens jeg gjerne vil ha hu hjemme til jul aften krysser fingrene for rundt uke 38
Hahah om vi får lille her 3.12 så blir det på bursdagen til barnefarHar også 24.12 Satser på bebis 3.12