Lurer litt på hvem

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
som blir de såkalte snikerne her inne? Altså de som sniker i køen :P føler det er så mange nå som har tegn på at noe er i gjære, men som har termin etter meg(2.des). Er ganske sikker på at det kommer en del sniker-babyer de neste ukene :D Gleder meg til å få se hvem alle disse desember-babyene er :)

Ja dette er fryktelig spennende :P selv om jeg kommer til å bli såååå utålmodig med termin 22 Desmeber og det er såååå mange som er ferdig leeeenge før den tid! Jeg er utålmodig nå liksom :D

Det er sant, blir spennende. Ingenting er fastsatt. Vi nærmer oss med stormskritt.

Jeg regner med at jeg står laaangt bak i køen med termin 24.12. Kjenner jeg flaksen min rett så blir det januar... Men håååper på et par uker før termin da:-) Passerer 37 uker 1.desember tror jeg, så helst ikke før d da:-)

Jeg har veldig lyst å snike i køen og føde i siste halvdel av november, hehe :p

Men blir spennende å følge med framover ja :) Er så koselig når andre føder og legger ut bilder av sine herlige små, selv om jeg får et enda større savn etter min så er det jo aller mest stas da :D <3

Så håper de av oss som ikke vil bli gående på overtid er heldige og føder litt før, også kan de som snakker om at de overhode ikke føler seg klare og vil bli ferdig med ting og tang (eksamener osv.) få ta de senere datoene ;)

Burde vært sånn liste der vi kunne booket oss inn på når vi vil føde, haha. I wish. Jeg velger 20. november, da er jeg 38 uker på vei ;) :p

Alle kommer til å snike før meg, garantert! Kommer vel ikke noe før 31.:p men da skal jeg knipe igjen til januar :D

Ja det er ikke lett å beregne når de små kommer selv med ulik termin....

Jeg regner med mange kommer til å føde før meg hvertfall, har termin 5 :) tror absolutt ikke jeg føder før termin ihvertfall.

Med termim 4 desember håper jeg bare at jeg ikke blir den siste :p Men tviler på jeg sniker så voldsomt da. Men kunne godt tenkt meg fått noen få dager før termin. Men blir nok, og er innstilt på overtid.
Alle trur jo at jeg får før termin siden det er nr 5. Men har gått over med alle 4 så blir ganske tatt på senga om det starter før. Og vi har liksom lagt alle planer utifra at jeg føder etter 6 desember.

Mulig jeg blir en sniker hehe :p fødte første tvillingene i uke 34, så sjansen er stor for at disse to også kommer tidlig :p uke 33 i dag, så bare en uke igjen så er jeg der jeg fødte sist :o

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har selv termin 27.11, men går vel til desember:p

Jeg satser på november til tross for at jeg har født 40+2 og 40+6 før, og jeg har derfor kommet opp med en "Master-plan" for å få det til å skje :p Skal både på modningsakupunktur og jordmor i uke 39(siste uka i november), de pleier å strippe litt på den siste modningsak.timen, og jeg skal spørre om jordmor også kan gjøre det! Vet ikke om hun gjør det, har hatt hun samme alle svangerskapene men det har aldri vært et tema, men jeg har jo heller aldri spurt.

Uansett, med to strippinger så bør jeg jo være et hakk nærmere, og i tillegg så er det den store julevask/pyntehelga den uken :D Og på lørdagen, etter å ha vaska og pynta og det hele og halve, så skal jeg spise noe driiiiitsterkt til middag!

Er ikke akkurat snakk om mange dagene før termin, så jeg føler meg ikke særlig kravstor, og mener bestemt at dette derfor bør kunne la seg gjøre :p Så får vi se da, om lille og denne ihjelpinte kroppen er enige med meg!

Last edited:
Aner ikke om det kan bli november, desmber eller om det i det heletatt blir i 2014. Har på følelsen at det skjer i slutten av november, beg av desember, men vi får se. Håper følelsen er feil :)

Jeg tror jeg får i slutten av mnd. (Men håpefull som jeg er går jeg vel brått lenge på overtid).
Terminen er 3 desember.
Blir spennende å se ;)

På tross av mulig modningstegn så kan jeg godt stå bak i køen en stund til altså! ;) Så snill er jeg. :p Kan faktisk vente en måned til! ;)

På tross av mulig modningstegn så kan jeg godt stå bak i køen en stund til altså! ;) Så snill er jeg. :p Kan faktisk vente en måned til! ;)
Hehe, veldig snilt av deg..! :D Men er jo ikke sikkert baby føler det samme :P

Jeg har termin 3.desember, og begynner å bli så klar for å få lille ut!! Men sist gang gikk jeg 16(!!!) dager over tiden, så usiktene er vel ikke de beste mtp sniking her i gården. :P Men lov å håpe.

Tror ikke det er noe fare for at vesla her kommer i månedsskifte med termin 17.des :P Har forøvrig ingen tegn på modning eller noe heller, så får smøre meg med tålmodighet tror jeg :P

Back
Topp