Lukter/smaker du ikke takler?

feb94

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Er det noen lukter eller smaker dere ikke klarer lenger? Gjerne som dere likte før? For min del TAKLER jeg ikke lukten av øl lenger, og kan kjenne det hvis mannen har tatt en liten slurk for flere timer siden :happy8
 
Lukten av alkohol og røyk - gjør meg mer kvalm.
Men tøymykneren som jeg har brukt i 3+ år klarer jeg ikke lukten av. Ikke lukten av oppvaskemakinenen som er ren
 
Klarer ikke lukten av frityr, eller godt krydret mat. Har drukket (litt for mye) Pepsi max i alle år, den takler jeg ikke nå :yuck:
 
Mat os generelt, stekt eggeplomme.. Røyk/snus, fanta av alle ting :p
 
Matos, kaffe, parfyme og røyk :p
Har leieboere i kjelleren som lager ganske spicy mat som lukter i gangen inne hos oss og ute rundt huset. Har bare lyst til å flytte:laughing002
Heldigvis skal de flytte i september, men da er sikkert formen min bedre også:p
 
Egentlig ikke lukter/smaker akkurat nå (jo, kanskje egg), men jeg TAKLER ikke at doen, vasken eller benken er skitten. Vasker over to ganger om dagen.
 
Matos her også :depressed:
Nesten alle parfymer, kremer osv.
rituals produkter, diffusere, skyllemiddel alt lukter annerledes og ikke det samme lenger! For meg nå, lukter det ikke godt :nailbiting:
Hadde en episode i bilen for noen dager siden.
Hentet en venninne for vi skulle ut og spise lunsj i solen.
Hun er stelt og ren!
Men hun tygger en tyggegummi blandet med morgen-ånde.
kvalme barometeret stiger nesten til topps og jeg må si at jeg har fått kink i nakken, derfor kan jeg ikke snu meg mot henne.
Lukker opp vindu og er helt grønn i fjeset:hilarious:
 
Klarer ikke smaken av kaffe (en av de første tingene jeg burde ha skjønt at jeg var gravid) og generelt matos og lukt av kaffe. Sjokolade byr meg også imot
 
Parfyme! Vi kom til en Airbnb leilighet på søndagen hvor det var duft pinner på badet og sterk parfyme lukt. Måtte ta ut duftpinnerne OG håndsåpen på balkongen, fordi det luktet så mye :hilarious: Deodoranten til kjæresten min er jeg ikke god til for tiden heller. Og sigarett røyk:wtf:
Har ikke riktig merket noe på matfronten enda.
 
Lukten av hvitløk og synet av kyllinglår :depressed:
 
Jeg klarer ikke konsistensen på yoghurt. Kan ha lyst på det, men det bare vokser i munnen…
 
Lukten av stekt flesk/bacon. Og brekker meg hvis jeg må gå nært noen som har gjort nummer to, eller som lukter svett :yuck: Alt sånt er kraftig forsterket. Har også bannlyst mannen fra å drikke kaffe hjemme, da det er en lukt jeg pleier å reagere kraftig (negativt) på under tidlig svangerskap.

Derimot er jeg helt gal etter lukten av snus. Snus liksom. Lukter så digg
 
Har store problemer med lukten av varme rester.
Så jeg kan ikke spise middag med familien på onsdager, for da er det restemiddag:depressed:
 
Lukten av alkohol og røyk - gjør meg mer kvalm.
Men tøymykneren som jeg har brukt i 3+ år klarer jeg ikke lukten av. Ikke lukten av oppvaskemakinenen som er ren
Enig, ren oppvaskmaskin er helt forferdelig av en eller annen grunn
 
Back
Topp