Lukte som gravid

Bleiene til storebror i første trimester:hungover: nå er jeg i utgangspunktet ferdig ned barn men om vi bestemmer oss for fler blir det etter at begge er ferdige med bleier

Uff, ikke gøy med sånn! Jeg jobber selv i barnehage på små barn, så er VELDIG taknemmelig at bleielukt ikke gjør meg dårlig!

Jeg også, skulle ønske luktesansen var litt mer normal. Da hadde jeg sikkert spist mer normalt også.

Skjønner! Spiser ikke så mye kjøtt fra før (har kuttet mye ned på forbruk), så er greit det er den lukt som er værst for meg :happy:

Basj storebror hadde uhell i buksen og jeg måtte vaske fy for en jobb:/

Jeg var så potte tett i nesa hele svangerskapet, så er neimen ikke sikker på at jeg hadde luktesans i det heletatt :hilarious: heldigvis kanskje!

Hahahah! Dejligt da :laughing002

Nesen min er ganske tet ofte, men lukte som jeg ikke takler, de har jeg ingen problem med at lukte :smiley-angry017
Luktesansen min er ganske intens på noen ting fortsatt, og jeg fikk minsten i desember 2017. Kom inn på avdelingen til frøkna på 3 i bhg, og luktet at hun hadde bæsjet. Hun var i et annet rom :hilarious: visse ting klarer jeg ikke overse :p

Svette! Det var en lidelse å ta kollektivt :( Kunne ikke ta buss i det hele tatt i svangerskapet...

Luktesansen min er ganske intens på noen ting fortsatt, og jeg fikk minsten i desember 2017. Kom inn på avdelingen til frøkna på 3 i bhg, og luktet at hun hadde bæsjet. Hun var i et annet rom :hilarious: visse ting klarer jeg ikke overse :p

Ufff! Hahah - håper min luktesans går tilbake til normalen, når gutten er født :hilarious::hilarious:

Røyk, kaffe, sjokolade, sterk parfyme, taco, og det er nesten umulig å gå på do etter noen som har vært på nr 2...

Ånde er det aller verste, lukter munnene til alle som snakker eller puster og er nærmere enn to meter. Kjøleslapslukt er en god nummer to.

I starten var det alt.. nå er jeg poppeklar.. og eneste lukta som har plaget meg de siste mnd er når jeg må plukke opp bæsj fra hundene våre:bag:
Holder pusten da.

Men første så jobbet jeg i ferskvaredisken på Meny.. Har enda stygga på stekt kylling og kjøtt generelt, sånn 6 år etterpå:laughing002
Ble sykemeldt tidlig da. Reagerte på alt av lukter.

Også denne gangen reagerer jeg på ALT som lukter mer enn «nøytralt».

7 år siden eg var gravid men lukt fra bleier, omgangsjuko eller folk som har bommelomma Hadde hypersesimis

Kjøleskap, hvitost, chillinøtter, røyk.. Enkelte middagsretter.. :rolleyes:

Back
Topp