Lukt

Var på Ikeakafeen i sted, intens lukt av brun saus / samlebåndsmat, usj.. Klarer ikke å huske hvordan luktesansen var før kontra nå,men veldig mye lukter veldig voldsomt og vondt for tiden :-)
Huff ja samme her, det eneste jeg ikke har reagert på var hos legen igår. Han beklagde den vonde lukten på kontoret (desinfisering), men syns ikke det var så ille :p

jeg var frisør jeg også, så jeg klarte ikke å ver i jobb på det værste pga jeg klarte ikke shampo og spray luktene..var helt grusomt
Huff :( Vi har så sykt mange forskjellige serier også, dermed mange forskjellige lukter :/

jeg reagerer veldig på lukt også. Jeg kan lukte det om en kollrga har tatt håndsprit på hendene i ett annet rom. og om kjæresten prøver å åpne snusboksen i nærheten av meg får han høre det! :p

Kjøleskapet syns ikke jeg er noe kjekt å åpne heller !

I forrige svangerskap så var det så gale at vi måtte flytte fra leiligheten vi bodde i. det luktet duftlys i gangen.. Brakk meg bare ved tanken c)
Huff heldigvis har samboeren sluttet med snus og røyk for lenge siden, ellers hadde jeg vell dødd av den lukten. Luktet ille nok når jeg ikke var gravid, taklet ikke lukten på det da heller.
Kjøleskapet er helt forferdelig! Fikk samboeren til å tømme det for ca alt som kunne lukte, men stinker enda.
Tenker jeg får ta å vaske litt og litt etter hvordan formen er. Syns det lukter dritt på hele kjøkkenet :p
Jeg er heldigvis ikke noe spesielt på duftlys, så det problemet har jeg kun på butikken. Lukter så ekkelt -.-!

Huff heldigvis har samboeren sluttet med snus og røyk for lenge siden, ellers hadde jeg vell dødd av den lukten. Luktet ille nok når jeg ikke var gravid, taklet ikke lukten på det da heller.
Kjøleskapet er helt forferdelig! Fikk samboeren til å tømme det for ca alt som kunne lukte, men stinker enda.
Tenker jeg får ta å vaske litt og litt etter hvordan formen er. Syns det lukter dritt på hele kjøkkenet :p
Jeg er heldigvis ikke noe spesielt på duftlys, så det problemet har jeg kun på butikken. Lukter så ekkelt -.-!

Vi eide ikke ett eneste duftlys, så var ikke derfor det luktet det , derfor vi måtte flytte!

Skjønte den ;) heldigvis deler vi ikke gang med de andre her heller. Det må ha vært helt forferdelig :s

Det var ganske gale, for lukten var innbilt. rett innenfor inngangsdøren, der det ikke var noen sjangs for at noen andre kunne ha ført til lukten heller :p

Fått goood luktesans! Det er ganske utfordrende når man jobber inne på en institusjon for rusmisbrukere. Det er en del *kremt* menneskelige dufter her..

Forøvrig synes jeg kaffe, røyk og arbeidsklærne til samboeren min lukter grusomt.

Og kattene. Synes de stinker kontinuerlig promp, så jeg orker ikke ta i de. Har litt vondt av dem, for de skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke vil kose, den ene satt utenfor badet og jamret seg da jeg dusja i går

Fått goood luktesans! Det er ganske utfordrende når man jobber inne på en institusjon for rusmisbrukere. Det er en del *kremt* menneskelige dufter her..

Forøvrig synes jeg kaffe, røyk og arbeidsklærne til samboeren min lukter grusomt.
Huff det hørtes helt forferdelig ut :( all ære til deg som holder ut :o

Og kattene. Synes de stinker kontinuerlig promp, så jeg orker ikke ta i de. Har litt vondt av dem, for de skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke vil kose, den ene satt utenfor badet og jamret seg da jeg dusja i går
Haha :p ja katten min er skikkelig fornærmet, føler han stinker sånn at han er helst ute. Og når han er inne skal han absolutt på fanget mitt, og jeg klarer det bare ikke.

Haha :p ja katten min er skikkelig fornærmet, føler han stinker sånn at han er helst ute. Og når han er inne skal han absolutt på fanget mitt, og jeg klarer det bare ikke.
Uff ja, de skjønner jo ikke dette her :P De her er jo foreløpig så små at de må være inne, så må nok leve med lukta..

Usj, kjenner at jeg får lyst å spy bare jeg skriver om de stakkars krekene..

Uff ja, de skjønner jo ikke dette her :P De her er jo foreløpig så små at de må være inne, så må nok leve med lukta..

Usj, kjenner at jeg får lyst å spy bare jeg skriver om de stakkars krekene..
Huff :p nei min er kjempe stor og gammel, jeg er egentlig ikke noe kattamenneske. Men katten og hunden min er gode venner, så vi "arvet" den når farmor flyttet til utlandet for 1.5år siden. Går jo kjempe fint, men nå kjenner jeg at jeg er mektig lei av ham stakkars :p

Huff :p nei min er kjempe stor og gammel, jeg er egentlig ikke noe kattamenneske. Men katten og hunden min er gode venner, så vi "arvet" den når farmor flyttet til utlandet for 1.5år siden. Går jo kjempe fint, men nå kjenner jeg at jeg er mektig lei av ham stakkars :p
Arme arvepus, skjønner ikke at han er "smelly cat" :P

Samboeren står på kjøkkenet og kutter grønnsaker til taco. Jeg ligger på sofaen i stua og lukter agurken! Haha I've got super smelling powers :D

Back
Topp