Huff det skjønner jeg utrolig godt :/Jeg skal innom jobb straks, usikker på om jeg orker å gå innom avdelingen rett og slett pga lukt barn lager mange lukter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff det skjønner jeg utrolig godt :/Jeg skal innom jobb straks, usikker på om jeg orker å gå innom avdelingen rett og slett pga lukt barn lager mange lukter...
Hvilke har han brukt? Min samboer bruker bare vanlige slike som jeg bruker, kanskje han kunne prøvd det? Noe som ikke er tilsatt ekstra lukt?Jeg reagerer ekstremt på samboerens dusjsåpe. Det er så intenst at det nesten svir i nesa. Han forsøkte å bytte men til ingen nytte.
Hvilke har han brukt? Min samboer bruker bare vanlige slike som jeg bruker, kanskje han kunne prøvd det? Noe som ikke er tilsatt ekstra lukt?
Det blir nok braHan har brukt litt forskjellig. Nå har jeg kjøpt en så og si luktfri til ham. Har vært helt forferdelig når han har kommet hjem fra jobb midt på natta og dusjet før han har lagt seg. Våkner med en eneste gang Og som den ustabile hormonbomben jeg er så har jo det endt veldig bra
For meg har jeg beholdt den økte luktesansen etter nummer en. Hadde det grusomt i forhold til lukter de første tre månedene i dette svangerskapet (nr 3), ble bedre, men nå på slutten har luktesansen økt igjen og litt av kvalmen kommet tilbakeFlere som reagerer sterkt på lukter?
Alt (ca) lukter alt for mye og ekkelt
Samboeren tar seg som regel av matlagingen og jeg hjelper til med små ting nå. Men når middagen står å steker eller ting er i ovnen så har jeg bare lyst å brekke meg. Er det normalt?
Noen som har erfaringer med om dette er noe som evt gir seg litt etter hvert, eller er det kommet for å bli liksom? -.-
Huff jeg får bare vente å se hva som skjer, syns det er helt forferdelig iallefall :/ Får håpe den forsvinner hos deg også snart ♡For meg har jeg beholdt den økte luktesansen etter nummer en. Hadde det grusomt i forhold til lukter de første tre månedene i dette svangerskapet (nr 3), ble bedre, men nå på slutten har luktesansen økt igjen og litt av kvalmen kommet tilbake
Huff Det er godt det ikke bare er meg da, men allikevel utrolig kjedelig :/Reagerer veldig, brekker av den minste ting, spesielt matlukt! :/
Føler hele stua og kjøkkenet lukter vondt, kjøleskapet har jeg lyst å brekke meg av hver gang jeg åpner -.-Eg lukta ting som ikkje fins... Føler heile huset lukter død, rotten mus, men i følge samboer er det nasa mi det e nåke gale med...... Og kjøleskapet lukter høgg
Holdt meg unnaHuff det skjønner jeg utrolig godt :/
Hehe good thinkingHoldt meg unna
jeg var frisør jeg også, så jeg klarte ikke å ver i jobb på det værste pga jeg klarte ikke shampo og spray luktene..var helt grusomtHuff gruer meg til å dra på jobb igjen da med alle luktene på både kjemikalier og shampooer osv -.-
Sant så sant..Huff det skjønner jeg utrolig godt :/