Lukt

Jeg reagerer ekstremt på samboerens dusjsåpe. Det er så intenst at det nesten svir i nesa. Han forsøkte å bytte men til ingen nytte.
Hvilke har han brukt? Min samboer bruker bare vanlige slike som jeg bruker, kanskje han kunne prøvd det? Noe som ikke er tilsatt ekstra lukt?

Hvilke har han brukt? Min samboer bruker bare vanlige slike som jeg bruker, kanskje han kunne prøvd det? Noe som ikke er tilsatt ekstra lukt?

Han har brukt litt forskjellig. Nå har jeg kjøpt en så og si luktfri til ham. Har vært helt forferdelig når han har kommet hjem fra jobb midt på natta og dusjet før han har lagt seg. Våkner med en eneste gang :P Og som den ustabile hormonbomben jeg er så har jo det endt veldig bra :P

Han har brukt litt forskjellig. Nå har jeg kjøpt en så og si luktfri til ham. Har vært helt forferdelig når han har kommet hjem fra jobb midt på natta og dusjet før han har lagt seg. Våkner med en eneste gang :P Og som den ustabile hormonbomben jeg er så har jo det endt veldig bra :P
Det blir nok bra :) ;)

Flere som reagerer sterkt på lukter?
Alt (ca) lukter alt for mye og ekkelt :(
Samboeren tar seg som regel av matlagingen og jeg hjelper til med små ting nå. Men når middagen står å steker eller ting er i ovnen så har jeg bare lyst å brekke meg. Er det normalt?
Noen som har erfaringer med om dette er noe som evt gir seg litt etter hvert, eller er det kommet for å bli liksom? :( -.-
For meg har jeg beholdt den økte luktesansen etter nummer en. Hadde det grusomt i forhold til lukter de første tre månedene i dette svangerskapet (nr 3), ble bedre, men nå på slutten har luktesansen økt igjen og litt av kvalmen kommet tilbake :(

For meg har jeg beholdt den økte luktesansen etter nummer en. Hadde det grusomt i forhold til lukter de første tre månedene i dette svangerskapet (nr 3), ble bedre, men nå på slutten har luktesansen økt igjen og litt av kvalmen kommet tilbake :(
Huff jeg får bare vente å se hva som skjer, syns det er helt forferdelig iallefall :/ Får håpe den forsvinner hos deg også snart ♡

Eg lukta ting som ikkje fins... Føler heile huset lukter død, rotten mus, men i følge samboer er det nasa mi det e nåke gale med...... Og kjøleskapet lukter høgg

Eg lukta ting som ikkje fins... Føler heile huset lukter død, rotten mus, men i følge samboer er det nasa mi det e nåke gale med...... Og kjøleskapet lukter høgg
Føler hele stua og kjøkkenet lukter vondt, kjøleskapet har jeg lyst å brekke meg av hver gang jeg åpner -.-

Luktetsansen er forsterket kan man si.. luktet at en kollega stod med kaffekanne 5 meter unna det var gammel sur kaffe i.. lokket var på, men tror han hadde skrudd opp for å sjekke..

Samboerens dusjsåpe lukter kraftig..og salamien i kjøleskapet holder jeg på å brekke meg av...

Var inne på Steen&Strøm i sted, og ble helt svimmel av all parfymelukta..

Er heldigvis ikke plaget med kvalme hele tiden..

Var på Ikeakafeen i sted, intens lukt av brun saus / samlebåndsmat, usj.. Klarer ikke å huske hvordan luktesansen var før kontra nå,men veldig mye lukter veldig voldsomt og vondt for tiden :-)

Jobber i barnehage så jeg prøver å holde meg unna bæsjbleiene på jobb.. ellers varierer det hva som trigger kvalmen..

Forrige svangerskap reagerte jeg på omtrent alle lukter, men nå er det heldigvis ikke så ille. Reagerer kun av og til på lukter denne gangen.

jeg reagerer veldig på lukt også. Jeg kan lukte det om en kollrga har tatt håndsprit på hendene i ett annet rom. og om kjæresten prøver å åpne snusboksen i nærheten av meg får han høre det! :p

Kjøleskapet syns ikke jeg er noe kjekt å åpne heller !

I forrige svangerskap så var det så gale at vi måtte flytte fra leiligheten vi bodde i. det luktet duftlys i gangen.. Brakk meg bare ved tanken c)

Back
Topp