Det ble begge deler så jeg er med. Men skjønner ikke helt hvor det er, har nok ikke kommet inn enda siden det er så tidlig på morran fortsatt. Hvor blir det lukkede forumet liggende?Jeg trodde det? Hør med TGA![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble begge deler så jeg er med. Men skjønner ikke helt hvor det er, har nok ikke kommet inn enda siden det er så tidlig på morran fortsatt. Hvor blir det lukkede forumet liggende?Jeg trodde det? Hør med TGA![]()
Null stress daDet ble begge deler så jeg er med. Men skjønner ikke helt hvor det er, har nok ikke kommet inn enda siden det er så tidlig på morran fortsatt. Hvor blir det lukkede forumet liggende?
Trykk på bildet eller nicket ditt så skal det stå der.Hvor kan jeg se hvor lenge jeg har vært medlem?
Takk, ser jeg ble medlem søndag. Det visste jeg egentlig, men bare glemt detTrykk på bildet eller nicket ditt så skal det stå der.
Hei, har du enda ikke kommet inn?Venter i spenning på når det skal dukke opp.
Er du ikke kommet inn?Det ble begge deler så jeg er med. Men skjønner ikke helt hvor det er, har nok ikke kommet inn enda siden det er så tidlig på morran fortsatt. Hvor blir det lukkede forumet liggende?
NeiHei, har du enda ikke kommet inn?![]()

Skrive 50 innlegg ja, men du må ha vært medlem av babyverden en måned, ikke gruppaFor å bli medlem i den lukka gruppa må eg? Venta ein mnd? Å skriva 50 innlegg?
Innleggene må være i juli-gruppaAltså eg har vore medlem siden 2012. Men 50 innlegg i juli gruppa eller teller dei eg har fra før?
Jeg hadde forventet mer kleintLigger tråd der nåhehe

Jeg hadde forventet mer kleint![]()
Tror du økte forventningene for myeSerr? Døde litt av å spørre om det der![]()