Lukket termingruppe

Kriterier for medlemskap lukket termingruppe

  • Medlem i 2 uker, 80 innlegg

    Votes: 10 27,8%
  • Medlem 1 måned, 50 innlegg

    Votes: 11 30,6%
  • Annet

    Votes: 2 5,6%
  • Man må oppfylle ett av kriteriene ovenfor.

    Votes: 13 36,1%

  • Antall som har svart
    36

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Hei og hå!

Da er vi igang med å snart få lukket gruppe.

Men vi burde gjerne blitt enige om kriteriene, da 1 måned medlem kan være lenge å vente for noen, og vi vurderer da kortere medlemstid men høyerw innleggstall

Hva synes dere?

Kom gjerne med andre forslag også
 
Har bare vært medlem siden jeg fant ut at jeg var gravid (ei uke siden), vil gjerne være med så tidlig som mulig ;)
 
Enig i at en måned er litt lenge. Hva er antall innlegg påkrevd «normalt sett»?
 
Blir dumt å poste masse innlegg kun for å få nok innlegg. Håper en kan redusere mengden der for jeg skriver kun ting når jeg lurer på noe..
 
Hei og hå!

Da er vi igang med å snart få lukket gruppe.

Men vi burde gjerne blitt enige om kriteriene, da 1 måned medlem kan være lenge å vente for noen, og vi vurderer da kortere medlemstid men høyerw innleggstall

Hva synes dere?

Kom gjerne med andre forslag også
Jeg tenker 80 innlegg på juligruppa og 2 uker medlem på babyverden og/ eller 50 innlegg på juligruppa og 4 uker på babyverden er greit. Ønsker jo at de inne på skjult er ganske aktive i denne gruppa og ikke bare andre steder (selv om det er flott det også :hilarious:).

Tenker også at det er litt av poenget med skjult! Det skal kreve litt å bli med, og en skal bidra litt til felleskapet der inne:happy:
 
Neeeei! Har endelig kommet på 50 innlegg! :hilarious: jeg tenker at det er mest naturlig å holde oss til de vanlige reglene, har liksom ikke vært borti at man har endret de. Men det kan hende at jeg er litt gammeldags!:rolleyes:
 
Jeg tenker 80 innlegg på juligruppa og 2 uker medlem på babyverden og/ eller 50 innlegg på juligruppa og 4 uker på babyverden er greit. Ønsker jo at de inne på skjult er ganske aktive i denne gruppa og ikke bare andre steder (selv om det er flott det også :hilarious:).

Tenker også at det er litt av poenget med skjult! Det skal kreve litt å bli med, og en skal bidra litt til felleskapet der inne:happy:
Jeg er veldig enig i dette
 
Neeeei! Har endelig kommet på 50 innlegg! :hilarious: jeg tenker at det er mest naturlig å holde oss til de vanlige reglene, har liksom ikke vært borti at man har endret de. Men det kan hende at jeg er litt gammeldags!:rolleyes:
Mulig vi kan ha begge deler?
 
Jeg tenker 80 innlegg på juligruppa og 2 uker medlem på babyverden og/ eller 50 innlegg på juligruppa og 4 uker på babyverden er greit. Ønsker jo at de inne på skjult er ganske aktive i denne gruppa og ikke bare andre steder (selv om det er flott det også :hilarious:).

Tenker også at det er litt av poenget med skjult! Det skal kreve litt å bli med, og en skal bidra litt til felleskapet der inne:happy:

Det var en veldig god løsning!! :)
 
Neeeei! Har endelig kommet på 50 innlegg! :hilarious: jeg tenker at det er mest naturlig å holde oss til de vanlige reglene, har liksom ikke vært borti at man har endret de. Men det kan hende at jeg er litt gammeldags!:rolleyes:
Vi endra reglene på den forrige termingruppa mi, da var jeg en av dem som måtte vente noen dager før jeg kom inn :bag::p
 
Håper også man kan ha begge alternativer med 1 mnd og 50 innlegg, samt 2 uker og flere innlegg
 
Helt ærlig så syns jeg det er litt kjipt hvis vi skal være den eneste termingruppen med andre regler enn alle andre. Tilgang til skjult må da være verdt det, tenker jeg. Men ja, enten 2/80 eller 1mnd/50.
 
Er det ikke greit å være medlem 2 uker før man får tilgang på den skjulte gruppa? Så vet man at folk er litt seriøse når de først får tilgang der.
Og da blir det litt mindre strøm inn og blir mer komfortabelt å dele intime greier.

Enig. Ellers kan jo alle bare være i den vanlige juligruppa:bored:
 
Helt ærlig så syns jeg det er litt kjipt hvis vi skal være den eneste termingruppen med andre regler enn alle andre. Tilgang til skjult må da være verdt det, tenker jeg. Men ja, enten 2/80 eller 1mnd/50.
Har ikke sjekket, men tror ikke det er så uvanlig å endre det. Vi blir i alle fall ikke de eneste :)
 
Er det ikke greit å være medlem 2 uker før man får tilgang på den skjulte gruppa? Så vet man at folk er litt seriøse når de først får tilgang der.
Og da blir det litt mindre strøm inn og blir mer komfortabelt å dele intime greier.

Enig! Men da får jeg først tilgang på søndag:bookworm: Men skal klare å vente:wideyed:
 
Back
Topp