Lukket termingruppe

Kriterier for medlemskap lukket termingruppe

• Medlem i 2 uker, 80 innlegg

Votes: 10 27,0%
  • Medlem 1 måned, 50 innlegg

Votes: 12 32,4%
  • Annet

Votes: 2 5,4%
  • Man må oppfylle ett av kriteriene ovenfor.

Votes: 13 35,1%

• Antall som har svart
    37
Blir dumt å poste masse innlegg kun for å få nok innlegg. Håper en kan redusere mengden der for jeg skriver kun ting når jeg lurer på noe..
Helt enig med deg. Har vært medlem her sia æ fant ut at æ e gravid. Æ e ikke den som skriv så mye leser hver tråd. Men orker ikke å skrive masse tull bare for å få være med i lukka gruppe. Da kan bare den lukka gruppa være for min del. Syns alle kan få være med, Men men det e nu bare mine tanka.

Helt enig med deg. Har vært medlem her sia æ fant ut at æ e gravid. Æ e ikke den som skriv så mye leser hver tråd. Men orker ikke å skrive masse tull bare for å få være med i lukka gruppe. Da kan bare den lukka gruppa være for min del. Syns alle kan få være med, Men men det e nu bare mine tanka.
Skjønner godt at folk ønsker å være med men hvis den skal være åpen for alle så forsvinner jo hensikten veldig. Den skjulte gruppen skal være en plass folk tørr å åpne seg mer uten at informasjon blir spredd og man blir en litt "hardere kjerne".
50 innlegg er fullt oppnåelig hvis man tar en tur i "våre leker":)

Skjønner godt at folk ønsker å være med men hvis den skal være åpen for alle så forsvinner jo hensikten veldig. Den skjulte gruppen skal være en plass folk tørr å åpne seg mer uten at informasjon blir spredd og man blir en litt "hardere kjerne".
50 innlegg er fullt oppnåelig hvis man tar en tur i "våre leker":)

Enig her altså. Det er jo ikke sånn at den vanlige gruppa forsvinner. Det meste av hverdagsaktiviteten blir nok der uansett.

Mann må jo være aktiv også. ☺️ Syntes jeg leste at mann må ha minimum 10 innlegg i mnd i den sjulte ellers blir mann sparket ut

Nå hadde jeg endelig bikka 50 i løpet av natta, men så ser jeg at forslaget om 80 leder  skrive på, skrive på :woot:

Mann må jo være aktiv også. ☺️ Syntes jeg leste at mann må ha minimum 10 innlegg i mnd i den sjulte ellers blir mann sparket ut
Ja, det stemmer :) og det kravet tror jeg er fra babyverden, ikke noe vi kan endre på

Jeg bruker gjerne lengre tid på å komme meg inn enn at vi skal slippe opp på kravene for skjult gruppe. Erfaringsmessig blir jeg mye mer aktiv i en skjult gruppe enn i en åpen, for halve «kosen» er jo at det er lukket. Ikke gøy med mange lite aktive medlemmer i en skjult gruppe, da er litt av poenget borte synes jg.

Jeg bruker gjerne lengre tid på å komme meg inn enn at vi skal slippe opp på kravene for skjult gruppe. Erfaringsmessig blir jeg mye mer aktiv i en skjult gruppe enn i en åpen, for halve «kosen» er jo at det er lukket. Ikke gøy med mange lite aktive medlemmer i en skjult gruppe, da er litt av poenget borte synes jg.
Enig, vil gjerne at de som er der inne skal bli litt kjent, og det blir man ikke med de som ikke skriver

Jeg synes det er vanskelig å avgi en stemme her. Jeg kommenterer hvis jeg føler jeg har noe å si, eller lager et innlegg hvis jeg lurer på noe. Det er jo litt rart om hundre stk skal poste 100 innlegg om ikke noe for å få blitt med i gruppa?

For min del handler det litt om at en blir kjent ved å skrive innlegg. Når noen skriver for eksempel hva de bekymrer seg over og jeg svarer på det så bygger vi jo opp en relasjon. Jeg får et annet forhold til de som skriver innlegg og deler tankene sine. Poenget er vel egentlig å skrive innlegg der en blir kjent, men skjønner jo at noen heller vil skrive på lekeforumet og heller bli mer personlig på skjult. Helt innafor det også!

Tror aldri vi blir helt enige uansett, noen har de tankene om hvordan forumet skal være og noen har andre tanker om det, sånn vil det alltid være :happy:

Jeg synes vi skal måtte følge en av kravene, men at man må opprettholde "medlemskapet" ved å skrive i innlegg i den skjulte gruppen, da vil de som ikke er med å bidra luket ut av gruppen.
om man ønsker å bare følge med på alle andre så kan man jo være medlem i den åpne termin gruppen.

Jeg synes vi skal måtte følge en av kravene, men at man må opprettholde "medlemskapet" ved å skrive i innlegg i den skjulte gruppen, da vil de som ikke er med å bidra luket ut av gruppen.
om man ønsker å bare følge med på alle andre så kan man jo være medlem i den åpne termin gruppen.
Sååååå, når er Tamara på jobb? :hilarious:

Jeg synes at det lukkede miljøet skal være for de som faktisk bidrar i diskusjoner og tråder hvis man skjønner. Man skal jo kanskje være enda mer ærlig og åpen i den lukkede gruppen og da er det greit at man vet at de som går lese det faktisk er interesserte osv.

Back
Topp