Helt supertHar jobbet siden 7, men andre ting hastet først
Nå er gruppen oppe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt supertHar jobbet siden 7, men andre ting hastet først
Nå er gruppen oppe![]()
Spent på hva spørsmålet erMoro med lukket forum! Gleder meg til å stille et spørsmål jeg ikke har turt stille enda...

Har vurdert å stille noen kleine spørsmål selv, men bestemte meg også for å venteDet er litt kleint![]()
Hver sin mening. Æ mener nu enda at det blir for dumt å skrive masse tull bare for å være med. Men menSkjønner godt at folk ønsker å være med men hvis den skal være åpen for alle så forsvinner jo hensikten veldig. Den skjulte gruppen skal være en plass folk tørr å åpne seg mer uten at informasjon blir spredd og man blir en litt "hardere kjerne".
50 innlegg er fullt oppnåelig hvis man tar en tur i "våre leker"![]()
Joda men det er jo en helt annen side av saken. Dessuten så har vi en god kjerne her som ikke sliter med sine 50/80 innlegg hver men å få 5000 totaot slik at vi fikk den skjulte gruppen.Hver sin mening. Æ mener nu enda at det blir for dumt å skrive masse tull bare for å være med. Men men
Har vurdert å stille noen kleine spørsmål selv, men bestemte meg også for å vente![]()

Skal være begge stederJeg får tilgang til skjult om 4 dager, så da snakkes vi der da!![]()
Har ikke kommet inn selv endaJeg får tilgang til skjult om 4 dager, så da snakkes vi der da!![]()

Er det bare jeg som er der inne?Har ikke kommet inn selv enda![]()

Hahah ingen andre som skriver der?? Jaja bare gled deg til jeg kommerEr det bare jeg som er der inne?![]()

Nei, ingen svarer meg utenom TGAHahah ingen andre som skriver der?? Jaja bare gled deg til jeg kommer![]()

Jeg er på vei inn i alle fallEr det bare jeg som er der inne?![]()
Har ikke kommet inn selv enda![]()

Nei tror bare tamara må slippe oss inn. Skal tro jeg har innlegg nokNår kommer du inn?
Jeg synes egentlig jeg burde fått tilgang allerede fordi mitt navneforslag vantmen skjønner at regler er regler
![]()

Nei tror bare tamara må slippe oss inn. Skal tro jeg har innlegg nok![]()