Lucy!

Lykke til på sykehuset :)

Er atopisk eksem.. Kan være det er allergi, vet egentlig ikkje, barneklinikken ville ikkje gjøre noe med det.. Fikk beskjed om å holde ut til han var 3 år... Og så gikk fastlegen min lei og sendte oss på hudavdelingen, skulle få komme til før 6 mnd, men har time i morgen. Så krysser fingrene for at de kan hjelpe...

Uff så utrolig slitsomt det må være :/
Omg så rart at de ikke vil gjøre noe før han er 3 år! :o
En ting er at du klarer å holde ut, men han stakkar skal da ikke gå så lenge med ubehag!
Lykke til hos hudavdelingen <3

Lykke til i dag! :)

Takk takk jenter :) fikk et ganske så greit opplegg med nye kremer og han skal onn for videre utredning, som innbefatter at sjefen kommer til å hate meg siden eg i den sammenheng blir minst to uker vekke fra jobb...

Takk takk jenter :) fikk et ganske så greit opplegg med nye kremer og han skal onn for videre utredning, som innbefatter at sjefen kommer til å hate meg siden eg i den sammenheng blir minst to uker vekke fra jobb...
Sjefen er jo ikke noe fan i utgangspunktet, kan vel ikke bli så mye verre :p bra dere får god oppfølging :)

Men vi hjelper deg med å hate sjefen herfra :p håper det fungerer med nytt opplegg :D

Hils sjefen din fra meg og si at han er det største rasshølet jeg har hørt om :D

Sent from my iPhone using BV Forum

No er kveldens kamp begynt, og joda, hadde vært flott om det nye opplegget funker, men var noe spesial medisiner som apoteket ikkje hadde og ikkje kom til å få tak i før om ca 4-6 uker... Så eg må få tak i medisinene før ting blir bedre..... Er så lei og trøtt og oppgitt... :/

No er kveldens kamp begynt, og joda, hadde vært flott om det nye opplegget funker, men var noe spesial medisiner som apoteket ikkje hadde og ikkje kom til å få tak i før om ca 4-6 uker... Så eg må få tak i medisinene før ting blir bedre..... Er så lei og trøtt og oppgitt... :/
Såpass.. Bestilles fra utlandet da? Hvilke medisiner er det?

Såpass.. Bestilles fra utlandet da? Hvilke medisiner er det?
Det er bare grad 3 kortison krem, så ikkje noe sånn kjempe spesielt... Tipper at om eg får på apoteket med jobb så har de det der...

Det er bare grad 3 kortison krem, så ikkje noe sånn kjempe spesielt... Tipper at om eg får på apoteket med jobb så har de det der...
Rart det skulle ta 4-6 uker da, som regel kan de jo bare få det fra andre apotek. Satser på de har det inne på andre apotek da, er vel noen å velge i ;)

Rart det skulle ta 4-6 uker da, som regel kan de jo bare få det fra andre apotek. Satser på de har det inne på andre apotek da, er vel noen å velge i ;)
Har mange å velge mellom så da tipper eg det går fint...

Så bra, håper de nye kremene hjelper! :)
Tsss, det må sjefen din bare tåle!
Kan du søke om utvidet sykedager pga dette?
Vi får det pga Felix, men vet det er strenge regler, men er jo verdt er forsøk ;)

Så bra, håper de nye kremene hjelper! :)
Tsss, det må sjefen din bare tåle!
Kan du søke om utvidet sykedager pga dette?
Vi får det pga Felix, men vet det er strenge regler, men er jo verdt er forsøk ;)

Han er kronisk sjuk med økt fare for mye sykefravær.. Så eg har rett på det, men har fremdeles ikkje finnet it hvordan eg kan søke for finner det ikkje på nav, og når eg ringte nav fikk eg beskjed om at det var ikkje mulig å få uansett

Bare 15 min så er eg ferdig på jobb! Og godt er det..... Veldig klar for helg.....

Han er kronisk sjuk med økt fare for mye sykefravær.. Så eg har rett på det, men har fremdeles ikkje finnet it hvordan eg kan søke for finner det ikkje på nav, og når eg ringte nav fikk eg beskjed om at det var ikkje mulig å få uansett

Jeg trodde du hadde rett på det da han er kronisk syk. Du må bare få legen din til å skrive/dokumentere det. Taper jo ingenting på å søke ;)

Back
Topp