lillemor2012
Elsker forumet
Høres fælt ut,håper de kan hjelpe han 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er atopisk eksem.. Kan være det er allergi, vet egentlig ikkje, barneklinikken ville ikkje gjøre noe med det.. Fikk beskjed om å holde ut til han var 3 år... Og så gikk fastlegen min lei og sendte oss på hudavdelingen, skulle få komme til før 6 mnd, men har time i morgen. Så krysser fingrene for at de kan hjelpe...
Sjefen er jo ikke noe fan i utgangspunktet, kan vel ikke bli så mye verreTakk takk jenterfikk et ganske så greit opplegg med nye kremer og han skal onn for videre utredning, som innbefatter at sjefen kommer til å hate meg siden eg i den sammenheng blir minst to uker vekke fra jobb...
Takk takk jenterfikk et ganske så greit opplegg med nye kremer og han skal onn for videre utredning, som innbefatter at sjefen kommer til å hate meg siden eg i den sammenheng blir minst to uker vekke fra jobb...
Såpass.. Bestilles fra utlandet da? Hvilke medisiner er det?No er kveldens kamp begynt, og joda, hadde vært flott om det nye opplegget funker, men var noe spesial medisiner som apoteket ikkje hadde og ikkje kom til å få tak i før om ca 4-6 uker... Så eg må få tak i medisinene før ting blir bedre..... Er så lei og trøtt og oppgitt... :/
Det er bare grad 3 kortison krem, så ikkje noe sånn kjempe spesielt... Tipper at om eg får på apoteket med jobb så har de det der...Såpass.. Bestilles fra utlandet da? Hvilke medisiner er det?
Rart det skulle ta 4-6 uker da, som regel kan de jo bare få det fra andre apotek. Satser på de har det inne på andre apotek da, er vel noen å velge iDet er bare grad 3 kortison krem, så ikkje noe sånn kjempe spesielt... Tipper at om eg får på apoteket med jobb så har de det der...
Har mange å velge mellom så da tipper eg det går fint...Rart det skulle ta 4-6 uker da, som regel kan de jo bare få det fra andre apotek. Satser på de har det inne på andre apotek da, er vel noen å velge i![]()
Han sov hele natt med unntak av to eller tre ganger sambo måtte trøste han i går kveld!![]()
Takk takk jenterfikk et ganske så greit opplegg med nye kremer og han skal onn for videre utredning, som innbefatter at sjefen kommer til å hate meg siden eg i den sammenheng blir minst to uker vekke fra jobb...
Så bra, håper de nye kremene hjelper!
Tsss, det må sjefen din bare tåle!
Kan du søke om utvidet sykedager pga dette?
Vi får det pga Felix, men vet det er strenge regler, men er jo verdt er forsøk![]()
Han er kronisk sjuk med økt fare for mye sykefravær.. Så eg har rett på det, men har fremdeles ikkje finnet it hvordan eg kan søke for finner det ikkje på nav, og når eg ringte nav fikk eg beskjed om at det var ikkje mulig å få uansett
Han er kronisk sjuk med økt fare for mye sykefravær.. Så eg har rett på det, men har fremdeles ikkje finnet it hvordan eg kan søke for finner det ikkje på nav, og når eg ringte nav fikk eg beskjed om at det var ikkje mulig å få uansett