Lucy!

Nei det er helt grusomt.. Derfor han sover så utrolig dårlig og.. Synes så synd i han.. Uff..
Skjønner jeg godt. Satser på dere får ordentlig god hjelp da :)

Hvis eg får i nærheten av samme behandling som i USA så blir eg veldig fornøyd :) Hehehe..
Viktigste er vel at de finner noe som funker for hans hud :)

Jepp, de nå finne ut hva som utløser det for eg har prøvd å gjøre alt no..
Ja, får håpe de finner ut av det. Ikke kjekt når han skal plages så masse.

Ja, får håpe de finner ut av det. Ikke kjekt når han skal plages så masse.
Er grusomt for han og for meg.. Og for sambo som i øyeblikket ligger sluknet på sofaen.. Vi sover litt på skift pga mini og våkenettene...

Er grusomt for han og for meg.. Og for sambo som i øyeblikket ligger sluknet på sofaen.. Vi sover litt på skift pga mini og våkenettene...
Ja, man får sove når man har mulighet. Vurderer senga snart selv :p

Ja, man får sove når man har mulighet. Vurderer senga snart selv :p
Eg drakk red bull i sted, eneste eg hadde å drikke på, så eg sitter og ser serier og strikker.. Slapper av...

Eg drakk red bull i sted, eneste eg hadde å drikke på, så eg sitter og ser serier og strikker.. Slapper av...
Drikker mozell jeg, ikke like oppkvikkende hehe :p

Drikker mozell jeg, ikke like oppkvikkende hehe :p
Hehehe, herlig :) eg er nesten ferdig med en genser til mini.... Hmmm, tidlig med skrikingen i dag, men våken er han... Jaja, er vel bare til å gå inn og roe ned...

Hehehe, herlig :) eg er nesten ferdig med en genser til mini.... Hmmm, tidlig med skrikingen i dag, men våken er han... Jaja, er vel bare til å gå inn og roe ned...
Lykke til med det :)

Du mangler forresten kun 4 innlegg før du kan søke om ny tilgang til skjult. Om du vil og orker da :)

Du mangler forresten kun 4 innlegg før du kan søke om ny tilgang til skjult. Om du vil og orker da :)

Hehehe, satt og tenkte i sted om eg skulle telle over men regnet ikkje med eg hadde fått så mange.. :P

Han kom seg ut av armene mine, gikk ned første etasje, åpnet døren til boden, åpnet kjøleskapet der nede, tok en boks ferdig middag og kom opp igjen, mamma denne, mamma denne, mamma denne... Så no sitter han med spisebordet og spiser mat....

Jeg håper virkelig at de klarer å finne noe som fungerer for b :D uff, så slitsomt for alle sammen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg håper virkelig at de klarer å finne noe som fungerer for b :D uff, så slitsomt for alle sammen :(

Ja eg håper de finner noe og... Eg har måtte kutte kortison fordi den ble brukt for mye så huden ble så tynn og tålte ingenting... Og var vondt å smøre fuktighetskrem på...

Ja eg håper de finner noe og... Eg har måtte kutte kortison fordi den ble brukt for mye så huden ble så tynn og tålte ingenting... Og var vondt å smøre fuktighetskrem på...

Uff stakar liten! :(
Er det allergi eller atopisk eksem?

Så grusomt :( stakkars lille :(

Uff stakar liten! :(
Er det allergi eller atopisk eksem?

Er atopisk eksem.. Kan være det er allergi, vet egentlig ikkje, barneklinikken ville ikkje gjøre noe med det.. Fikk beskjed om å holde ut til han var 3 år... Og så gikk fastlegen min lei og sendte oss på hudavdelingen, skulle få komme til før 6 mnd, men har time i morgen. Så krysser fingrene for at de kan hjelpe...

Back
Topp