Nei det er helt grusomt.. Derfor han sover så utrolig dårlig og.. Synes så synd i han.. Uff..Stakkars, høres ikke greit ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er helt grusomt.. Derfor han sover så utrolig dårlig og.. Synes så synd i han.. Uff..Stakkars, høres ikke greit ut.
Skjønner jeg godt. Satser på dere får ordentlig god hjelp daNei det er helt grusomt.. Derfor han sover så utrolig dårlig og.. Synes så synd i han.. Uff..
Hvis eg får i nærheten av samme behandling som i USA så blir eg veldig fornøydSkjønner jeg godt. Satser på dere får ordentlig god hjelp da![]()
Viktigste er vel at de finner noe som funker for hans hudHvis eg får i nærheten av samme behandling som i USA så blir eg veldig fornøydHehehe..
Jepp, de nå finne ut hva som utløser det for eg har prøvd å gjøre alt no..Viktigste er vel at de finner noe som funker for hans hud![]()
Ja, får håpe de finner ut av det. Ikke kjekt når han skal plages så masse.Jepp, de nå finne ut hva som utløser det for eg har prøvd å gjøre alt no..
Er grusomt for han og for meg.. Og for sambo som i øyeblikket ligger sluknet på sofaen.. Vi sover litt på skift pga mini og våkenettene...Ja, får håpe de finner ut av det. Ikke kjekt når han skal plages så masse.
Ja, man får sove når man har mulighet. Vurderer senga snart selvEr grusomt for han og for meg.. Og for sambo som i øyeblikket ligger sluknet på sofaen.. Vi sover litt på skift pga mini og våkenettene...
Eg drakk red bull i sted, eneste eg hadde å drikke på, så eg sitter og ser serier og strikker.. Slapper av...Ja, man får sove når man har mulighet. Vurderer senga snart selv![]()
Drikker mozell jeg, ikke like oppkvikkende heheEg drakk red bull i sted, eneste eg hadde å drikke på, så eg sitter og ser serier og strikker.. Slapper av...
Hehehe, herligDrikker mozell jeg, ikke like oppkvikkende hehe![]()
Lykke til med detHehehe, herligeg er nesten ferdig med en genser til mini.... Hmmm, tidlig med skrikingen i dag, men våken er han... Jaja, er vel bare til å gå inn og roe ned...
Hehehe, satt og tenkte i sted om eg skulle telle over men regnet ikkje med eg hadde fått så mange..Du mangler forresten kun 4 innlegg før du kan søke om ny tilgang til skjult. Om du vil og orker da![]()
Jeg håper virkelig at de klarer å finne noe som fungerer for buff, så slitsomt for alle sammen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja eg håper de finner noe og... Eg har måtte kutte kortison fordi den ble brukt for mye så huden ble så tynn og tålte ingenting... Og var vondt å smøre fuktighetskrem på...
Ja eg håper de finner noe og... Eg har måtte kutte kortison fordi den ble brukt for mye så huden ble så tynn og tålte ingenting... Og var vondt å smøre fuktighetskrem på...
Uff stakar liten!
Er det allergi eller atopisk eksem?