Er det kronisk skal du ha rett på ja. Men det må dokumenteres fra lege som Needlepin sierJeg trodde du hadde rett på det da han er kronisk syk. Du må bare få legen din til å skrive/dokumentere det. Taper jo ingenting på å søke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det kronisk skal du ha rett på ja. Men det må dokumenteres fra lege som Needlepin sierJeg trodde du hadde rett på det da han er kronisk syk. Du må bare få legen din til å skrive/dokumentere det. Taper jo ingenting på å søke![]()
https://www.nav.no/no/Person/Familie/Sykdom+i+familien/Omsorgspenger.1073751616.cms
Nederst her under skjema (mulig det ligger til høyre på pc,jeg er på tlf)
Litt mer liv der inneGleder meg til å komme på skjult igjen!
Tusen takk!
Leste det at arbeidsgiver er pliktig til å utbetale 10 dager, og utover dette må de evt be om refusjon fra nav på, men det betyr vel da at de ikkje skal trekke meg i lønn men faktisk utbetale og få igjen fra nav selv sant?
Gleder meg til å komme på skjult igjen!
Gleder meg til å komme på skjult igjen!
Han sov hele natt med unntak av to eller tre ganger sambo måtte trøste han i går kveld!![]()
Enn du da? Har ikke du lyst å ta turen tilbake til oss?Så bratommel opp
Enn du da? Har ikke du lyst å ta turen tilbake til oss?![]()
Ja, de betaler, og får tilbake fra nav.Tusen takk!
Leste det at arbeidsgiver er pliktig til å utbetale 10 dager, og utover dette må de evt be om refusjon fra nav på, men det betyr vel da at de ikkje skal trekke meg i lønn men faktisk utbetale og få igjen fra nav selv sant?
Æsj!Næh,har det i grunn bedre "her ute" fortida![]()
Æsj!jaja, lov å prøve seg i alle fall
kanskje en vakker dag?
![]()
Ja sjefen sa at eg ikkje kom til å få penger fra jobb når B ble innlagt.. Forvirrende greier...Ja, de betaler, og får tilbake fra nav.
Ja sjefen sa at eg ikkje kom til å få penger fra jobb når B ble innlagt.. Forvirrende greier...
Da vil det si at de første 7 dagene går blandt "syktbarn" dager og resten vil eg få fra nav?