Lucmam`s tanker

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

åå HURRA!!!! Gratulerer [:D]

Det er en veldig stor ledig plass til deg på august, og mange søte jenter som står klare til å ønske deg velkommen!! [:D][:D]

Åhh, så gøy[:D][:D] Tusen takk! Jeg kommer smygendes inn til søndag, tenker jeg[;)]. Vil ikke forhaste meg[:D]
Det kribler litt i magen, hadde termin i august -10 også, så det er en merkelig følelse av å hoppe inn i et nytt aug.forum.
Men jeg har vært innom og sniktitta litt, og det ser veldig koselig ut der inne[:D]

ORIGINAL: Sandradee*

Nei meeen...!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE vakre lucmam [:D][:D] <3

Utenfor som jeg er har jeg ikke fått det med meg[&o][&o] *beklager så utrolig masse*

Dette var virkelig gøy lesning!!!

*STOR klem på søte deg*

Du skjønner at jeg har ikke laget noen stor greie om det inne på fs, fordi jeg testet 4 dager før tida[;)]
Men her inne, i min egen dagbok hadde jeg litt lyst til å legge det ut sånn ordentlig.
Tusen, tusen takk søteste du
Og det er ikke lenge før du kommer og[;)]

Stoooor klem tilbake

ORIGINAL: 11Giggs

wow her har det skjedd ting som har gått meg hus forbi [8|]

Gratulerer så masse Lucmam [:D][:D][:D]

Hehe, men jeg har ikke annonsert det såå kraftig annet enn her i dagboka mi[8D]. Jeg lagde en tråd inne på fs, men den hadde ikke noe graviditet i tittelen[;)]
Tusen takk, det er vel egentlig først nå at jeg begynner og tenke på at jeg muligens er gravid igjen[8D]. Tar litt tid, skjøøner du[;)] hehe

Fiiiine testene!!!![:D][:D]

Det er bare å flytte over, men bare hvis du lover å komme på besøk!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Fiiiine testene!!!![:D][:D]

Det er bare å flytte over, men bare hvis du lover å komme på besøk!![:D][:D]

Hihihi, og det blir nok flere bilder før jeg flytter[8D]. Dette er min lille adventskalender frem til søndag[:D]
Javisst skal jeg komme på besøk, masse! Må jo følge med på dere herlige jentene mine, som ganske snart kommer etter[:D][:D]

La ut nye bilder i bildeposten min på s.11 nå, men jeg synes det så ut til at de var blitt svakere siden igår...
Og jeg kan jo ikke akkurat skryte på meg en haug med symptomer, så nå er jeg litt spent frem til søndag, da jeg skal ta den digitale[&:]

Men da får jeg jo det svart på hvitt og...[;)]

Synes ikke den ser svakere ut jeg og på stavene så er det jo plast glass forran også, du ser jo ikke direkte på streken [;)]
Gleder meg såå til du tar den digitale!! [:D]
Ha en suuper helg vennen

*løper og ser på testene*[:D]

Åh som jeg gleder meg til å se den digitale!! Den blir liksom kirsebæret på toppen av en svær brownie sunday!![:-][:D][:D]

Tullehøne! [8D] Ække svakere den vel!
Den digitale kommer til å lyse gravid mot deg! [:D]

ORIGINAL: Kakken

enig.
Tulle jente. ser du ikke at de testene blir sterkere og sterkere?[:D]
Men herregud jeg kjenner meg så godt igjen fra i mai. dreiv sånn jeg og, og jeg trodde IKKE på de testene jeg tok. hahaha. Du ER gravid, vennen.
Gleder meg til den digitale. god helg[:D]

ORIGINAL: SunShin

Synes ikke den ser svakere ut jeg og på stavene så er det jo plast glass forran også, du ser jo ikke direkte på streken [;)]
Gleder meg såå til du tar den digitale!! [:D]
Ha en suuper helg vennen

Så godt å høre at du ikke synes det samme som meg[;)]
Må jo si at jeg gleder meg til den digitale selv[8D][:D]

Ha en fortryllende helg, du vakre

ORIGINAL: Lambi`83

*løper og ser på testene*[:D]

Åh som jeg gleder meg til å se den digitale!! Den blir liksom kirsebæret på toppen av en svær brownie sunday!![:-][:D][:D]

[;)][;)]
Ikke sant, hihi. Jeg gleder meg til søndag[:D]

[:-] Meg, tullehøne?
Jeg liker godt at du ikke ser på testene med mine øyne[;)]

ORIGINAL: Bina

enig.
Tulle jente. ser du ikke at de testene blir sterkere og sterkere?[:D]
Men herregud jeg kjenner meg så godt igjen fra i mai. dreiv sånn jeg og, og jeg trodde IKKE på de testene jeg tok. hahaha. Du ER gravid, vennen.
Gleder meg til den digitale. god helg[:D]

Jeg skulle ønske at jeg gjorde det, men for meg ser den svakere ut[8|]. Var du og likedan, Bina? Så godt å høre[:)]
Tusen takk for skikkelig klapp på skuldra[:D]
God helg til deg og, frøken[:D][:D]

ORIGINAL: Lucmam

Hehe, men jeg har ikke annonsert det såå kraftig annet enn her i dagboka mi[8D]. Jeg lagde en tråd inne på fs, men den hadde ikke noe graviditet i tittelen[;)]
Tusen takk, det er vel egentlig først nå at jeg begynner og tenke på at jeg muligens er gravid igjen[8D]. Tar litt tid, skjøøner du[;)] hehe

Det er nok ofte slik at det tar litt tid å "våkne" [;)]
Når er termin?

Det er nok ofte slik at det tar litt tid å "våkne" [;)]
Når er termin?

Hehe, ja, det gjør visst det[;)]. Jeg skal våkne ordentlig etter at jeg har tatt den digitale[:)]
23.august er foreløpig termin[:D]

Er det bursdagen din[;)]?
Så koselig at du vil følge med[:D]

Mamma sin bursdag også [:)]

Er det? Så koselig[:D] Hun jeg er forlover til har også bursdag på denne datoen. Et tegn?[8|][:D]

Er det? Så koselig[:D] Hun jeg er forlover til har også bursdag på denne datoen. Et tegn?[8|][:D]

Ja, det syns jeg [;)]

Back
Topp