Lucmam`s tanker

Bare for å sammenligne litt...

5 dager før IKM:

4 dager før IKM:

For meg ser det faktisk ut til at den streken har blitt litt sterkere siden igår[8|]
Wow.
Men jeg kjenner at jeg er redd for å juble, er så redd for at det kan være kjemisk[8|]

3 dager før IKM:

Jeg må selv se at de blir sterkere. Og da er dette det beste stedet føler jeg. Dette er noe jeg gjør for å overbevise meg om at det ikke er kjemisk eller noe annet snusk.

2 dager før IKM:

Synes det ser ut til at streken blir svakere, jeg. Hmm[:-]

Ja, den har det Dette skal gå veien! [:D]
Du er gravid vet du [;)]

ORIGINAL: WISH

JAAAA!!

Du er gravid!! Nå ble jeg så glad på dine vegne! Denne gangen skal spiren holde seg på plass!

Å så gøy!!! Dette fortente du!

Tusen, tusen takk WISH[:D]. Ja, jeg håper at det er en spire som vil klamre seg godt fast nå

ORIGINAL: 2012 Baby?

Når skulle du ta den digitale?? [:D]

Ikke før til søndag[;)], eller mandag. Jeg tør ikke ennå, er jo fryktelig tidlig synes jeg...

ORIGINAL: Bina

Å herregud så spennende Lucmam[:D][:D][:D] den streken er ikke så svak at jeg tror på at det er en lure strek. Den så jeg med en gang...
Hurra hurra for spira i magen. denne gangen skal det gå bra, bare tenk positivt[:D]
Å herregud nå ble jeg glad[:D][:D][:D]

Grattis med spire. venter pent på oppdatering

Hihihi, skjønne Bina-mor, tusen takk![:D][:D]
Jeg skal oppdatere fremover nå[;)]

Kakken: Hihihi, søt du er[:D]
Ja, så du og at den var en tanke sterkere? Så da er det ikke bare jeg som innbiller meg det. Man skal jo ikke alltid stole blindt på sine egne øyne...[8D]

Jeg venter med jubelen litt til, jeg, men jubl gjerne for meg[:D]

ORIGINAL: Lucmam

Ja, så du og at den var en tanke sterkere? Så da er det ikke bare jeg som innbiller meg det. Man skal jo ikke alltid stole blindt på sine egne øyne...[8D]

Ja, den er endel sterkere. Og det er ikke noe jeg bare sier [:D]
Du har jammen blitt en reser på å legge ut bilder også. Hihi...

Jeg må bare smile jeg!!!![:D][:D][:D]

Dette her er bare såååå gøy!!![:D][:D]

JUBLE!!!

ORIGINAL: Kakken

Ja, den er endel sterkere. Og det er ikke noe jeg bare sier [:D]
Du har jammen blitt en reser på å legge ut bilder også. Hihi...

ja, ikke sant[:D] Jeg tror jeg har knekt den bildekoden, for fy som jeg strevde med det[8|]
Så godt å høre, er liksom litt mer ekte når det er andre enn meg som ser det, og atpåtil bare et bilde og ikke in real...[:)]

ORIGINAL: Lambi`83

JUBLE!!!

Åhhh, så god du er[:)][:)]
Tusen takk, og jubl i vei[;)] Jeg kjenner at jeg vil vente litt til, er jo fremdeles noen dager til til søndag...
hehe, litt smånervøs skjønner du[8D]

JUBLE!!!

Tusen takk, og jubl i vei[;)] Jeg kjenner at jeg vil vente litt til, er jo fremdeles noen dager til til søndag...

Jeg skjønner det[;)] Men jeg tror at dette er Sarah som har kloret seg fast, og hun kommer ikke til å slippe[:D][:D]

JUBLE!!!

Jeg skjønner det[;)] Men jeg tror at dette er Sarah som har kloret seg fast, og hun kommer ikke til å slippe[:D][:D]

Åhh, du husket navnet og. Skjønning[:D]
Om jeg kan tillate meg og ha en magefølelse så tidlig, tror jeg at jeg har litt guttefølelse denne gangen, og det er litt rart... Men sånn føltes det ut som igår og igrunn idag og[8|]. Men det skal bli spennende om det er lille Sarah`n vår som endelig vil komme[;)]

FINE testen!! [:D][:D][:D]
Er ganske så mye sterkere enn igår ja!! [:D]
Gleder meg til å se den fine digitale på Fredag! [:D]

Herregud da, jente - flytt inn på augustforumet!!!!
Du er så gravid som det går, og det er bare 3 dager til IKM - så om et par dager er streken megasterk [:D]

Tulle jente. det er ikke noen kjemisk, du er gravid og denne gangen skal det gå bra [:D]
Kom deg inn på August forumet nå.[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bina

Tulle jente. det er ikke noen kjemisk, du er gravid og denne gangen skal det gå bra [:D]
Kom deg inn på August forumet nå.[:D][:D][:D]

Hehehe, herlige du[:D]
Jeg venter litt til, må vente på Kakken vettu[;)][;)] hihi.
Men tusen takk, du pleier å ha en rimelig grei intuisjon[;)], så jeg hører litt ekstra på deg

JUBLE!!!

Åhh, du husket navnet og. Skjønning[:D]
Om jeg kan tillate meg og ha en magefølelse så tidlig, tror jeg at jeg har litt guttefølelse denne gangen, og det er litt rart... Men sånn føltes det ut som igår og igrunn idag og[8|]. Men det skal bli spennende om det er lille Sarah`n vår som endelig vil komme[;)]

Selvfølgelig husker jeg navnet-det er jo så fint!![:D] 

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Må bare innom igjen å fortelle at jeg ser innvendig ser slik ut ;

Med andre ord-
very,very happy for youuuuuuuuuuuuuuuuu

Hehehe, søta mi
Så god du er[:D]

ORIGINAL: SunShin

FINE testen!! [:D][:D][:D]
Er ganske så mye sterkere enn igår ja!! [:D]
Gleder meg til å se den fine digitale på Fredag! [:D]

Tuusen takk[:D]
Har oppdatert med flere bilder på s.11 om du vil se fremgangen.
Må overbevise meg selv, derfor gjør jeg det[;)]

Tar den digitale til søndag[8D][:D]

Back
Topp