Lucmam`s tanker

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Bina

ORIGINAL: Kakken

Tullehøne! [8D] Ække svakere den vel!
Den digitale kommer til å lyse gravid mot deg! [:D]
enig.
Tulle jente. ser du ikke at de testene blir sterkere og sterkere?[:D]
Men herregud jeg kjenner meg så godt igjen fra i mai. dreiv sånn jeg og, og jeg trodde IKKE på de testene jeg tok. hahaha. Du ER gravid, vennen.
Gleder meg til den digitale. god helg[:D]

Jeg skulle ønske at jeg gjorde det, men for meg ser den svakere ut[8|]. Var du og likedan, Bina? Så godt å høre[:)]
Tusen takk for skikkelig klapp på skuldra[:D]
God helg til deg og, frøken[:D][:D]
Jeg var helt syk på disse testene. tok så mye tester at sambo trodde jeg hadde klikka helt. ikke engang de digitale trodde jeg noe på. men tidig ul i uke 8 da skjønte jeg at det var på tide å få opp øynene og virkelig tro på det. hehe. HAr egentlig ikke gått opp helt enda til tross for en mage som vokser og en baby som sparker...[:D]

*innom for å dunke deg i hodet så du kanskje innser at testene IKKE er svakere*
Du har nå intet mindre enn 5 positve tester!!!

ORIGINAL: Kakken

Tullehøne! [8D] Ække svakere den vel!
Den digitale kommer til å lyse gravid mot deg! [:D]
enig.
Tulle jente. ser du ikke at de testene blir sterkere og sterkere?[:D]
Men herregud jeg kjenner meg så godt igjen fra i mai. dreiv sånn jeg og, og jeg trodde IKKE på de testene jeg tok. hahaha. Du ER gravid, vennen.
Gleder meg til den digitale. god helg[:D]

Jeg skulle ønske at jeg gjorde det, men for meg ser den svakere ut[8|]. Var du og likedan, Bina? Så godt å høre[:)]
Tusen takk for skikkelig klapp på skuldra[:D]
God helg til deg og, frøken[:D][:D]
Jeg var helt syk på disse testene. tok så mye tester at sambo trodde jeg hadde klikka helt. ikke engang de digitale trodde jeg noe på. men tidig ul i uke 8 da skjønte jeg at det var på tide å få opp øynene og virkelig tro på det. hehe. HAr egentlig ikke gått opp helt enda til tross for en mage som vokser og en baby som sparker...[:D]

Hehehehe, du er like snål som meg, du[;)] Hehehe, Bina, nå kan du trygt lukke opp øynene[8D]
Ikke sant det er en sykt rar og god følelse og ha en liten skatt i magen som sparker og koser seg?

ORIGINAL: Imogene

[8|]
Jaa, har aldri vært så i tvil som jeg er nå. Jeg mener når jeg har testet positivt før har jeg jo jublet i vilden sky.... ehh, bortsett fra den aller første gangen da[:-]
Imorgen skal jeg svi av den ene CB`n, og dig. på søndag, og da vettu...[;)] Da skal jeg tro[:)]

[8|]
Jaa, har aldri vært så i tvil som jeg er nå. Jeg mener når jeg har testet positivt før har jeg jo jublet i vilden sky.... ehh, bortsett fra den aller første gangen da[:-]
Imorgen skal jeg svi av den ene CB`n, og dig. på søndag, og da vettu...[;)] Da skal jeg tro[:)]

Jeg kan jo godt skjønne at frykten spiller deg noen urimelige puss nå.
Tenk for en lykkens dag søndag blir [:D]
*klemmeogsussepå*

[8|]

Jeg kan jo godt skjønne at frykten spiller deg noen urimelige puss nå.
Tenk for en lykkens dag søndag blir [:D]
*klemmeogsussepå*

*klemmerogsusserpåtilbake*
Så kommer det en liten oppdatering[;)]

Bare for å sammenligne litt...

5 dager før IKM:

4 dager før IKM:

3 dager før IKM:

2 dager før IKM:

Og disse er tatt idag, 1 dag før IKM- testdag ifølge BV:

Dere hadde alle rett!!!!
Tuuuusen takk, jeg er så glad jeg nå at jeg nesten ikke vet helt hvor jeg skal være
Åhh, det er så spennende!

[:D][:D][:D]

Hehe, skal visst litt til for å få deg til å tro på det! Men jaaa, det er bevist! Du er gravid!! Jeg syns dette er helt fantastisk morro og veldig fortent!

Fin dato 23 august ja, ikke så langt unna min dag heller![;)]

Masse lykke til fremover, det skal bli gøy å følge med deg!!

GRATULERER!![:D]

ORIGINAL: WISH

Hehe, skal visst litt til for å få deg til å tro på det! Men jaaa, det er bevist! Du er gravid!! Jeg syns dette er helt fantastisk morro og veldig fortent!

Hehe, ja denne gangen skulle det det[8D][:D]. Men nå skal jeg juble her inne[:D]
Tusen, tusen takk for kjempekoselige ord, WISH! Og det er så moro og se at det går bra med deg og! Når tid har du termin igjen?

Nok en gang tusen takk, og i like måte[:D]

Verdens fineste tester. Gratulerer så mye nok en gang lucmam. dette fortjener du. Bare å vente ei uke på at kakken følger etter med like fine tester [:D]

Verdens beste førjuls gave [:D][:D][:D]

Gratulerer her inne også jeg [:D]
Så gøy! Denne gangen klamrer spiren seg fast og vokser og gror til den er så stor at babyen trygt og godt kan komme ut å hilse på mamman, pappan og storebror [:D]

Fiine testene!! [:D][:D][:D] *sipper litt*
Er så glad på dine vegne vennen!! Denne gangen kommer det til å gå kjempe bra for det
har jeg bestemt! [;)][:D]

Hehe, ja denne gangen skulle det det[8D][:D]. Men nå skal jeg juble her inne[:D]
Tusen, tusen takk for kjempekoselige ord, WISH! Og det er så moro og se at det går bra med deg og! Når tid har du termin igjen?

Jeg har termin 30 juni![:D] Det jeg mente var at din termin er ikke langt unna min bursdag heller![;)]

Skal nok holde et øye med deg![;)]

Fine digitale testen!

Verdens fineste tester. Gratulerer så mye nok en gang lucmam. dette fortjener du. Bare å vente ei uke på at kakken følger etter med like fine tester [:D]

Verdens beste førjuls gave [:D][:D][:D]

Jade er fine[:D]
Tuuusen takk! Ja, gleder meg til å se testene hennes nå[:D]

Så absolutt verdens beste førjulsgave

Sånn så min CB ut også [:D][:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Gratulerer her inne også jeg [:D]
Så gøy! Denne gangen klamrer spiren seg fast og vokser og gror til den er så stor at babyen trygt og godt kan komme ut å hilse på mamman, pappan og storebror [:D]

Tusen takk, 11Giggs[:D]
Ja, nå håper jeg at det blir baby i august[;)]

ORIGINAL: SunShin

Fiine testene!! [:D][:D][:D] *sipper litt*
Er så glad på dine vegne vennen!! Denne gangen kommer det til å gå kjempe bra for det
har jeg bestemt! [;)][:D]

Skjønn du er! Tusen takk[:D]

Jeg har termin 30 juni![:D] Det jeg mente var at din termin er ikke langt unna min bursdag heller![;)]

Skal nok holde et øye med deg![;)]

Aha, når tid er din dag, da?[;)]

Back
Topp