Lucmam`s tanker

ORIGINAL: Imogene

Herregud da, jente - flytt inn på augustforumet!!!!
Du er så gravid som det går, og det er bare 3 dager til IKM - så om et par dager er streken megasterk [:D]

Hehehe, ja skal det- snart. Må bare vente litt til[;)]
Om du vil se, har jeg oppdatert med flere bilder i sammenlikningsposten min på s.11[;)]

Kommer vel til å legge ut et bilde for hver dag frem til søndag, det blir min egen adventskalender[:D][8D]

Og den er enda tydeligere i dag!

På tide å ordne seg en ticker nå og komme deg til ****ete inn på august [8D]

Så du bildene?

ORIGINAL: Kakken

Og den er enda tydeligere i dag!

Synes du? Jeg er litt i tvil... men er sikkert mange årsaker til det. Derfor venter jeg med og legge en takk for meg tråd inne på fs. Synes det er litt trygt og bare være her inne.

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Bina

Tulle jente. det er ikke noen kjemisk, du er gravid og denne gangen skal det gå bra [:D]
Kom deg inn på August forumet nå.[:D][:D][:D]

Hehehe, herlige du[:D]
Jeg venter litt til, må vente på Kakken vettu[;)][;)] hihi.
Men tusen takk, du pleier å ha en rimelig grei intuisjon[;)], så jeg hører litt ekstra på deg
Åh, søta da

Ingen tvil om de testene blir sterkere og sterkere...  HURRA HURRA *hoppe opp og ned så godt det lar seg gjøre *

Fiiine testen!! [:D]
Absolutt ikke kjemisk ihvertfall. Jeg fikk aldri strek på strimlene når jeg hadde det [;)]

Det er såå godt å høre Bina og SunShin, tusen takk!

Imogene: Jeg skal snart gå over til august, men jeg synes det er fryktelig skummelt ennå[&:] Derfor blir jeg litt til, ihvertfall til IKM datoen. Muligens litt til, bare for å ta det enda litt roligere[8D][;)]
Er veldig redd for at det skal gå galt nok en gang... Og jeg vet at jeg ikke skal tenke det, derfor merker jeg at jeg stenger dette av litt( som i at jeg ikke tror på at jeg er gravid...[8|])

Gratulerer med sterkere og sterkere streker Lucmam!! [:D]
Og jeg sier jeg og, kom deg over i august forumet! [:)]

PS: Kanskje det blir to små Sara spirer i augustforumet? Har skikkelig jentefølelse jeg!

ORIGINAL: Fuglen

Gratulerer med sterkere og sterkere streker Lucmam!! [:D]
Og jeg sier jeg og, kom deg over i august forumet! [:)]

Tusen takk, jeg vil bare at den skal bli enda sterkere først[8D]. Men jeg kommer nok skal du se[;)]
Du får ta godt imot meg, Fuglen min[:D]

Også må jeg vente bittelitt på Kakken og, for hun har IKM uka etter meg[:D]hihi[;)]
Må jo sørge for å få med meg så mange fra FS som mulig[8D][:D]

PS: Kanskje det blir to små Sara spirer i augustforumet? Har skikkelig jentefølelse jeg!

OOOOOOOOOOOIIIIIIII[:D][:D][:D][:D]her har det skjedd ting siden sist...GRATULERER så sinnsykt mye snuppa! Absolutt ingen tvil om at de testene der er positive, og ja de blitt sterkere og sterkere for hver dag...kan love deg at en digital test slår ut om du så tar det akkurat nu[;)]

Blei så utrolig glad nå...u made my day![:D][:D][:D] Se å flytt inn på august forumet nå, som resten av gjengen sier...er en plass som venter på deg der vet du[;)][:D][:D][:D]

STOOOOOOOOOOOR klem fra meg[:)][:)][:)]

På tide å ordne seg en ticker nå og komme deg til ****ete inn på august [8D]

Så du bildene?

Ja!
Bare flytt inn, og så klinker du bare til med en fin digitaltest-bildetråd imorra [;)]

Imogene: Jeg skal snart gå over til august, men jeg synes det er fryktelig skummelt ennå[&:] Derfor blir jeg litt til, ihvertfall til IKM datoen. Muligens litt til, bare for å ta det enda litt roligere[8D][;)]
Er veldig redd for at det skal gå galt nok en gang... Og jeg vet at jeg ikke skal tenke det, derfor merker jeg at jeg stenger dette av litt( som i at jeg ikke tror på at jeg er gravid...[8|])

Skjønner det er litt skummelt og at det kommer noen litt mørke tanker rundt dette.
Men du ER gravid, snuppa -og du er det NÅ!
Ergo; flytt inn på august.
Du kan ikke være på FS i 8 mnd til nå [;)]

ORIGINAL: Wembie

OOOOOOOOOOOIIIIIIII[:D][:D][:D][:D]her har det skjedd ting siden sist...GRATULERER så sinnsykt mye snuppa! Absolutt ingen tvil om at de testene der er positive, og ja de blitt sterkere og sterkere for hver dag...kan love deg at en digital test slår ut om du så tar det akkurat nu[;)]

Blei så utrolig glad nå...u made my day![:D][:D][:D] Se å flytt inn på august forumet nå, som resten av gjengen sier...er en plass som venter på deg der vet du[;)][:D][:D][:D]

STOOOOOOOOOOOR klem fra meg[:)][:)][:)]

Wow, det var en fantastisk hilsen, Wembie, tusen takk
Så skjønn du er!

Jeg skal flytte over, bare ikke helt ennå[;)]

Skjønner det er litt skummelt og at det kommer noen litt mørke tanker rundt dette.
Men du ER gravid, snuppa -og du er det NÅ!
Ergo; flytt inn på august.
Du kan ikke være på FS i 8 mnd til nå [;)]

Hahahahahaha, jeg dævver[:D][:D]
Jajajaja, jeg skal flytte.... snart[:)] Gi meg i det minste tid frem til søndag da, skjønningen min[;)]
Sparer det beste til slutt, dig test taes til søndag, det blir min topp-gave i min egen lille adventskalender[8D]

Syns det er koselig at du er her jeg! [;)] For jeg kommer til å savne deg ille mye!
Meeen du kan jo flytte over og være litt på besøk her for det [:D]

åå HURRA!!!! Gratulerer [:D]

Det er en veldig stor ledig plass til deg på august, og mange søte jenter som står klare til å ønske deg velkommen!! [:D][:D]

Nei meeen...!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE vakre lucmam [:D][:D] <3

Utenfor som jeg er har jeg ikke fått det med meg[&o][&o] *beklager så utrolig masse*

Dette var virkelig gøy lesning!!!

*STOR klem på søte deg*

wow her har det skjedd ting som har gått meg hus forbi [8|]

Gratulerer så masse Lucmam [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kakken

Syns det er koselig at du er her jeg! [;)] For jeg kommer til å savne deg ille mye!
Meeen du kan jo flytte over og være litt på besøk her for det [:D]

Men du blir jo ikke værende så mye lenger du heller da, snuppa[;)], du skal jo inn på august sammen med meg[:D][:D] remember[8D]?

Ser ut til at jeg flytter inn til søndag, men kommer masse på besøk, også sees vi den 18[;)]

Back
Topp