Lucmam`s tanker

ORIGINAL: Lambi`83

ORIGINAL: Lucmam

Inatt drømte jeg om noe som jeg tror de fleste av oss drømmer i prøvetida.... jeg drømte at jeg tok en positiv test[:D][:D][:D]. Og må innrøme at jeg ble litt skuffet da jeg skjønte at det hele kun var en drøm[8D].

Men jeg får se positivt på det, klaffer det ikke nå kan jeg kose meg masse i jula, sengekos inkludert[;)][;)]

Håhåhå[;)][:D]

Que?? Ler du av meg?[8|]
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kakken

Da kommer det jo noe godt av det uansett [;)] Men jeg håper du er sanndrømt da! [:D] Drøm gjerne litt om meg og. Hehe [8D]

Ikke sant, føler jeg har vært litt flink til å sette meg selv i en vinn-vinn situasjon[;)]
Men hadde vært moro om jeg hadde vært sanndrømt, ja. Og skal tenke hardt på deg før jeg sovner, men vi skal jo inn på samme forum, vi, vennen, så om jeg drømmer at jeg får positiv test så er det jo en selvfølge at du og får det[8D][:D]

ORIGINAL: SunShin

Håper virkelig du er sanndrømt snuppa!! [:D]
Å uansett så blir det jo en kjempe fin jul [:D]

Jaa, det hadde ikke gjort noe[:D]
Det blir en fantastisk jul!

Håper også du er sanndrømt. ingenting er bedre enn å se positiv test lyse mot en, etter lang lang venting og prøve tid. krysser fingrene max for deg. XXXXXXX

ORIGINAL: Bina

Håper også du er sanndrømt. ingenting er bedre enn å se positiv test lyse mot en, etter lang lang venting og prøve tid. krysser fingrene max for deg. XXXXXXX

Ja, det håper jeg og[:D]. Hadde ikke blitt veldig lei meg om vi fikk en augustskatt. Det er sant, ang venting og endelig få se en positiv test, samtidig tror jeg at jeg ville blitt litt nervøs\redd for at det nok en gang ville ende trist[8|]

Hehe, er ikke bare bare, men tusen hjertelig takk for x, det trenger jeg

[8|]Litt usikker på om dere kan se streken. Kjenner selv at jeg er litt avventende. IKM er til søndag.

Men om det viser seg at jeg er gravid, skal jeg være jublende glad[:D]

Er hjemme fra jobb med omgangssyken, og så fikk jeg et plutselig innfall. Kanskje det hadde noe med drømmen min og gjøre[;)]

Jeg nærmest hoppet i taket da jeg fikk mms`en i dag!
Ingen tvil der, du er gravid! [:D] Og denne gangen skal det gå bra, vennen min!
Pass på deg selv og spira nå [:)]

Glad i deg!

Hehe, du er god og da, Kakken-mor[:D] For nå er det ikke lenge til jeg får mms av deg[;)]

Glad i deg og

[8|]Litt usikker på om dere kan se streken. Kjenner selv at jeg er litt avventende. IKM er til søndag.

Er hjemme fra jobb med omgangssyken, og så fikk jeg et plutselig innfall. Kanskje det hadde noe med drømmen min og gjøre[;)]

Gratulerer Lucmam! TENK at jeg får æren av å være på samme terminforum som deg!! SÅÅÅÅ artig! Gratulerer!

ORIGINAL: Fuglen

Gratulerer Lucmam! TENK at jeg får æren av å være på samme terminforum som deg!! SÅÅÅÅ artig! Gratulerer!

Åhh, Fuglen, du er vel et herlige menneske
Ja, det kan jo se lovende ut, men jeg venter litt til, sånn ca frem til søndag, bare for å være sikker... Den er jo veldig svak, synes jeg, så det at dere og ser streken overrasker meg[8|][:D][:D]
Også er det sikkert fordi jeg faktisk trodde at vi ikke fikk det til denne gangen da mannen var bortreist i el perioden min[8D]

Men jeg hååper virkelig på og dele forum med deg, Fuglen

Det er det som er oppskriften har jeg skjønt [;)] Har det ikke klaffet for meg nå, så skal jeg jammen få sambo til å være borte under neste EL. Hehe [8D]

Kakken: Ja, det ser ut til at det funket for oss mot alle odds. Men sånn var det faktisk med L og, selv om det ikke akkurat var planlagt[;)]

Imogene: Snuppa mi, det vet jeg ikke helt om jeg tør ennå, men tar en ny test til søndag, på IKM dagen[:D] hehe, er litt snål i hodet nå merker jeg[8|][:D]
Mega glad i deg

Imogene: Snuppa mi, det vet jeg ikke helt om jeg tør ennå, men tar en ny test til søndag, på IKM dagen[:D] hehe, er litt snål i hodet nå merker jeg[8|][:D]
Mega glad i deg

Hehe, du blir tydeligvis lettest gravid når det "er skudd i blinde", du.
All den bekymringa over at sambo var bortreist også går du hen og blir smelt på tjukka! *fniiis*
Ikke rart du er rar i hodet, kinna mine brenner her [:D]

ORIGINAL: Imogene

Mega glad i deg

Hehe, du blir tydeligvis lettest gravid når det "er skudd i blinde", du.
All den bekymringa over at sambo var bortreist også går du hen og blir smelt på tjukka! *fniiis*
Ikke rart du er rar i hodet, kinna mine brenner her [:D]

Hahaha, ja det virker faktis sånn[;)] Blir en gutt til da[:D] hehe. Også så bekymret og da, ville jo så gjerne få et sommerbarn til[;)]
Hehe, så gøy at det brenner i kinna dine for meg*fniiiis*

ORIGINAL: Lambi`83

Inatt drømte jeg om noe som jeg tror de fleste av oss drømmer i prøvetida.... jeg drømte at jeg tok en positiv test[:D][:D][:D]. Og må innrøme at jeg ble litt skuffet da jeg skjønte at det hele kun var en drøm[8D].

Men jeg får se positivt på det, klaffer det ikke nå kan jeg kose meg masse i jula, sengekos inkludert[;)][;)]

Håhåhå[;)][:D]

Que?? Ler du av meg?[8|]
[:D][:D][:D]

Happy humping sier jeg bare! Vink, vink, nudge, nudge[;)][;)]

Altså-se bort fra forrige innlegg....[8|]

DU ER GRAVID JO, JENTE!!!!![:D][:D][:D]

Åh, så fantastisk gøy!!! HURRA!!!! *slårhjul*, *selv om jeg ikke kan det*, *slå hjul altså*.... WOHOW!!![:D][:D]

JAAAA!!

Du er gravid!! Nå ble jeg så glad på dine vegne! Denne gangen skal spiren holde seg på plass!

Å så gøy!!! Dette fortente du!

Lambi: Hihi, så skjønn du er, også må du slå hjul inn på august om litt, eller blir det september?[;)]

Og jenter, tusen takk[:D] Men jeg kommer til å bli værende litt til på FS, er litt tidlig føler jeg, og flytte over altså[:)]

Å herregud så spennende Lucmam[:D][:D][:D] den streken er ikke så svak at jeg tror på at det er en lure strek. Den så jeg med en gang...
Hurra hurra for spira i magen. denne gangen skal det gå bra, bare tenk positivt[:D]
Å herregud nå ble jeg glad[:D][:D][:D]

Grattis med spire. venter pent på oppdatering

Back
Topp