Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lucmam
Jaja, da var det nok en fredag. Tacoen er fortært og tv`n er på x-factor kanalen. Lucas er trygt plassert i seng og sover nå. Og jeg... jeg koooser meg i sofakroken med fyr på peisen og en malende pus ved mine føtter[:D]
Eneste som mangler nå er sambo... men det er litt deilig og være alene også[:)]
Ha en fortryllende adventshelg, skjønne damer
ORIGINAL: WISH
Hørest ut som en perfekt fredag i mine ører! Utenom at sambo er borte da![;)]
Er lov å nyte stillheten en gang iblant!
God helg!
ORIGINAL: Lambi`83
Veldig enig med deg at alenedager er fine de også! Kos deg!![:D][:D]
Også krysser man litt for at svømmerene er ekstra utholdende denne måneden og bare venter tålmodig på EL[;)]
ORIGINAL: Imogene
Jaja, da var det nok en fredag. Tacoen er fortært og tv`n er på x-factor kanalen. Lucas er trygt plassert i seng og sover nå. Og jeg... jeg koooser meg i sofakroken med fyr på peisen og en malende pus ved mine føtter[:D]
Eneste som mangler nå er sambo... men det er litt deilig og være alene også[:)]
Ha en fortryllende adventshelg, skjønne damer
Så kos at pusen er der enda!
Nå har vi annonsert i avisa, men ikke hørt noe ennå. ORIGINAL: Kakken
God helg vakre! [:)]

Også krysser man litt for at svømmerene er ekstra utholdende denne måneden og bare venter tålmodig på EL[;)]
Takk, takk. Jeg burde jo ikke klage[8|] Samboer kommer jo hjem til onsdag og har da vært borte i knapt en uke...
Takk, det setter jeg stor pris på. Trenger virkelig ekstra hell og lykke nå føler jeg[:D][:D]
Takk, takk. Jeg burde jo ikke klage[8|] Samboer kommer jo hjem til onsdag og har da vært borte i knapt en uke...
Takk, det setter jeg stor pris på. Trenger virkelig ekstra hell og lykke nå føler jeg[:D][:D]
Det skal sies at hvis kjære er borte i 1 uke totalt så kan jeg fort savne han som om han har vært borte i flere måneder! Alt ettersom hva man innstiller seg på.... Så syntes du kan klage og savne han akkurat så mye som du orker og vil!![:D][:D]

,

Det skal sies at hvis kjære er borte i 1 uke totalt så kan jeg fort savne han som om han har vært borte i flere måneder! Alt ettersom hva man innstiller seg på.... Så syntes du kan klage og savne han akkurat så mye som du orker og vil!![:D][:D]
Åhh, skjønn du er! Og du har jo rett, det handler om hva man har innstilt seg på[;)]. Det er godt å savne litt, da er gjensynsgleden stor[8D][;)]
Hehe

ORIGINAL: *Lykkelig82*
Hei på snille,søte vennen minsin [:)]
Tusen takk,
ja nå går det unna her-
og plutselig har vi prinsen vår her [:D]
Håper du koser deg i heimen for detom, uten sambo
Sender deg såååååååååååååååååååååååååååååå masse med magic dust,
så de varer heeeeelt til neste EL,
for da SKAL det skje saker & ting
NEMMELIG!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Lykkelig82*
Skulle så
gjerne ønske jeg kunne titte innom deg litt oftere enn det jeg gjør nå,
men mitt svangerskap & livet generelt har ikke vært av den letteste sort til nå.
Desverre!
Du får bare beklage meg altså snuppa.[&o]
Savner tiden der jeg var frisk & meg selv og vi skravla dagen lang sammen,
men det kommer strax det også tenker jeg[:)]
Drøye 3 uker nå så!
Uansett,ønsker å unner deg det beste av det beste.
Du er tvers gjennom en god person,
så jeg håper alt du drømmer om,hvert øyeblikk går i oppfyllelse
Større enn størst klemmer på omtenksomme du![]()

ORIGINAL: Kakken
Skjønner frustrasjonen! [:'(] Håper virkelig han får tenkt seg om og skjønner at det ikke funker sånn. Han er jo av en annen genrasjon, men håper dere får løst opp i dette.
Og så håper jeg du får gode tips her inne og hjelp i barnehagen. Det kan nok være lurt å snakke med dem, og finne ut en måte å jobbe på som er lik både hjemme og i barnehagen.
Hvis det er det med at han er redd for å gå glipp av noe gøy, så kanskje det hjelper at dem spør han før de begynner med aktiviteter. Kanskje han syns det er stas å gå på do når en annen lekekamerat også skal på do. Kanskje belønningssystem med klistremerker funker. Eller rett og slett at han får satt ord på det selv på hvorfor det skjer og jobbe ut i fra det.
Dere finner sikkert ut av det. Man må bare prøve og feile. Det viktigste er at han ikke opplever at de voksne rundt han blir skuffa når det skjer uhell. For sånt skjer jo. Lykke til! [:)]
ORIGINAL: Kakken
Skjønner frustrasjonen! [:'(] Håper virkelig han får tenkt seg om og skjønner at det ikke funker sånn. Han er jo av en annen genrasjon, men håper dere får løst opp i dette.
Og så håper jeg du får gode tips her inne og hjelp i barnehagen. Det kan nok være lurt å snakke med dem, og finne ut en måte å jobbe på som er lik både hjemme og i barnehagen.
Hvis det er det med at han er redd for å gå glipp av noe gøy, så kanskje det hjelper at dem spør han før de begynner med aktiviteter. Kanskje han syns det er stas å gå på do når en annen lekekamerat også skal på do. Kanskje belønningssystem med klistremerker funker. Eller rett og slett at han får satt ord på det selv på hvorfor det skjer og jobbe ut i fra det.
Dere finner sikkert ut av det. Man må bare prøve og feile. Det viktigste er at han ikke opplever at de voksne rundt han blir skuffa når det skjer uhell. For sånt skjer jo. Lykke til! [:)]
Takk for gode ord, Kakken! Her kom det mye bra[:)].
Ja,han er av en annen generasjon, men er fremdeles ikke 50... så uansett blir det helt feil for meg. Han er en meget svart\hvitt fyr[:'(].
Har bestilt time hos legen for å snakke litt med henne om hva\hvordan. Og vi har dialog med bhg, muligens vi bør ha en enda tettere dialog med dem?