Lucmam+Vic
Gift med forumet
ORIGINAL: Kakken
ORIGINAL: Lucmam
ORIGINAL: Kakken
Skjønner frustrasjonen! [:'(] Håper virkelig han får tenkt seg om og skjønner at det ikke funker sånn. Han er jo av en annen genrasjon, men håper dere får løst opp i dette.
Og så håper jeg du får gode tips her inne og hjelp i barnehagen. Det kan nok være lurt å snakke med dem, og finne ut en måte å jobbe på som er lik både hjemme og i barnehagen.
Hvis det er det med at han er redd for å gå glipp av noe gøy, så kanskje det hjelper at dem spør han før de begynner med aktiviteter. Kanskje han syns det er stas å gå på do når en annen lekekamerat også skal på do. Kanskje belønningssystem med klistremerker funker. Eller rett og slett at han får satt ord på det selv på hvorfor det skjer og jobbe ut i fra det.
Dere finner sikkert ut av det. Man må bare prøve og feile. Det viktigste er at han ikke opplever at de voksne rundt han blir skuffa når det skjer uhell. For sånt skjer jo. Lykke til! [:)]
Takk for gode ord, Kakken! Her kom det mye bra[:)].
Ja,han er av en annen generasjon, men er fremdeles ikke 50... så uansett blir det helt feil for meg. Han er en meget svart\hvitt fyr[:'(].
Har bestilt time hos legen for å snakke litt med henne om hva\hvordan. Og vi har dialog med bhg, muligens vi bør ha en enda tettere dialog med dem?
Da håper jeg du får noen svar av legen [:)] Og jeg ville snakket mer med barnehagen, ja. Bedre med for mye enn for lite [:)] Og forhåpentligvis får dere full forståelse og hjelp. Bare husk å snakk med dem uten L tilstede, så han ikke opplever det flaut
Ja, det håper jeg og[:)]. Skal snakke litt mer med bhg, ja. Når jeg skal til legen, er det kun meg som drar, og med tanke på bhg så prater jeg litt med dem i forbindelse med avlevering, og da er han forlengst løpt avgårde for å leke[8D][:)]
, tusen takk for gode ord.