Lucmam`s tanker

ORIGINAL: SunShin

Snilleste Lucpap! [:D]
Og jeg gjør som de andre, støtter 2eggs teorien din! Nå skal vi krysse og heie de fram!! [:D]
*klemmepå*

Jaaaaaaaaaaaa. Hurra for 2 egg [:D][:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Håper formen din er bedre, deilig å ha menn som gjør litt stas på oss når formen ikke er på topp. Det synes jeg er mer romantisk enn noen blomster. Kan høres ut som el er på gang når du har litt magevondt. Da er det bare å kjøre på så kanskje det kommer to små gleder i august. Jeg stemmer nemmelig også for babyboom på fs i august. hihi.

I år skal vi forresten ha ribbe på juleaften (svigerfam. som bestemmer i år, jeg er vant til pinnekjøtt) så da gjør det ikke noe om julematen ikke smaker. og det hadde jo vært en super gave å kunne gi til famillien da.

Masse klemmer

Ja, det er jeg enig i. Det er veldig romantisk og viser at de virkelig er glade i oss[:)].
Ååh, jeg elsker ribbe, men det er det jeg er vant med å ha da[;)], men jeg står gladelig over julemiddagen om jeg har en skatt i magen da.

[:D]

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: Lucmam

Det er noe jeg synes er litt rart, det gjør så vondt i nedre del av magen idag og igår. Mistenker at jeg har EL tidligere enn antatt... men jeg har sjelden opplevd at det gjør vondt[8|].

... tenk om det er to egg som løsner, og begge blir befruktet da[:D][:D]

*tankespinn*

Så snilt av mannen din og styre å ordne hjemme slik at du fikk hvilt deg da søte [:D][:D]
Deilig med effektive mannfolk noen ganger,... hihi[:D]

Forresten så likte jeg det tankespinnet ditt om 2 egg som blir befruktet[:D][;)]
Heier på de to eggene merker jeg[8D][8D]

Elsker menn som kan gjøre litt husarbeid[:D]

Hahaha, ja du gjorde det[;)] Har faktisk tenkt tanken før, tvillinger... men fryktelig skummelt da[:)]. Å gå fra et "rolig" liv som ett barns-mor til plutselig tre barns-mor[:D][:D]. Jaja, godt det bare er tankespinn[8D]

ORIGINAL: griseknoen

Snilleste Lucpap! [:D]
Og jeg gjør som de andre, støtter 2eggs teorien din! Nå skal vi krysse og heie de fram!! [:D]
*klemmepå*

Jaaaaaaaaaaaa. Hurra for 2 egg [:D][:D]

Så herlige dere er[:D][:D]. Men jeg kan godt klare meg med ett egg av gangen[;)]

For en herlig avslutning på en lang dag[:D][:D]
Tusen takk, KrøllBølla mi for utmerkelsen og ikke minst alt det herlige du skrev da, kjente jeg rødmet helt ned i tærne her.

Magevondtene er fremdeles litt tilstede... kommer i tak. Ingen humping ikveld, er for sliten og mannen er stressa idag med tanke på jobben( tror jeg), men ikke noe stress her i gården. vi tar det igjen imorgen, kanskje[;)]

Merker jeg gleder meg til IKM datoen kommer, håper så på at det snart vil feste seg en liten skatt igjen.... og at den blir værende hos meg til termin

ORIGINAL: Sandradee*

Det er noe jeg synes er litt rart, det gjør så vondt i nedre del av magen idag og igår. Mistenker at jeg har EL tidligere enn antatt... men jeg har sjelden opplevd at det gjør vondt[8|].

... tenk om det er to egg som løsner, og begge blir befruktet da[:D][:D]

*tankespinn*

Så snilt av mannen din og styre å ordne hjemme slik at du fikk hvilt deg da søte [:D][:D]
Deilig med effektive mannfolk noen ganger,... hihi[:D]

Forresten så likte jeg det tankespinnet ditt om 2 egg som blir befruktet[:D][;)]
Heier på de to eggene merker jeg[8D][8D]

Elsker menn som kan gjøre litt husarbeid[:D]

Hahaha, ja du gjorde det[;)] Har faktisk tenkt tanken før, tvillinger... men fryktelig skummelt da[:)]. Å gå fra et "rolig" liv som ett barns-mor til plutselig tre barns-mor[:D][:D]. Jaja, godt det bare er tankespinn[8D]

hehe... ja er jo skummelt... Blir en veeldig omveltning...
Hadde vært ggøy med tvillinger syntes jeg,men ikke 1 gang da.. Men 2 gang hadde gått greit..
For vil såå gjerne ha 3 barn[8D]
Min kjære vil bare ha 2..hehe[8D]

Ja, jeg ser den. Hadde nok fått lett mer hetta om jeg skulle fått tvillinger første gangen[:D]. Skulle vi fått tvillinger, håper jeg det blir denne gangen her og ikke en evt neste gang. Vi og har snakket om to eller tre, jeg heller nok mer mot to enn tre, så motsatt her... Men ingenting er opp og avgjort ennå[;)]

Får se hvordan naturen humper i vei[:D]

Ja, jeg ser den. Hadde nok fått lett mer hetta om jeg skulle fått tvillinger første gangen[:D]. Skulle vi fått tvillinger, håper jeg det blir denne gangen her og ikke en evt neste gang. Vi og har snakket om to eller tre, jeg heller nok mer mot to enn tre, så motsatt her... Men ingenting er opp og avgjort ennå[;)]

Får se hvordan naturen humper i vei[:D]

hihih... jaa=)

Ja det skjønner jeg...:)

Ja naturen får avgjøre[8D][:)]

Dag to med skikkelig hodepine[:(], det gjør vondt i øynene mine... Og jeg kan ikke være hjemme fra jobben, for idag braker jubileumssalget vårt løs[&o]

Håper denne dagen går fort... Skal bare jobbe fire timer imorgen, ekstra: Har engentlig fri, men kjekt og få med seg litt ekstra på halvskattlønna[;)]

Ha en fin høstdag, skønne damer[:)][:)]
Her skinner sola, og ser ut til å bli en fantastisk flott høstdag!

Dag to med skikkelig hodepine[:(], det gjør vondt i øynene mine... Og jeg kan ikke være hjemme fra jobben, for idag braker jubileumssalget vårt løs[&o]

Håper denne dagen går fort... Skal bare jobbe fire timer imorgen, ekstra: Har engentlig fri, men kjekt og få med seg litt ekstra på halvskattlønna[;)]

*Blåsepå*
Har EL vært? Jeg får ofte hodepine rett før EL og rett før TR.

ORIGINAL: Kakken

*Blåsepå*

Takk, vennen[:)]
Jeg tror jeg hadde EL i helga, men jeg tester jo ikke etter det... Har ikke vært plaget med hodepine før, verken ved EL tider eller ved TR... men jeg har en følelse av at det er noen bihuler som koker sammen kvalmen her...[8|]

ORIGINAL: Kakken

*Blåsepå*

Takk, vennen[:)]
Jeg tror jeg hadde EL i helga, men jeg tester jo ikke etter det... Har ikke vært plaget med hodepine før, verken ved EL tider eller ved TR... men jeg har en følelse av at det er noen bihuler som koker sammen kvalmen her...[8|]

Okei... Det kan det fort være da. Du må ha god bedring! Og så håper jeg det er bedre i morgen [:)]

Tusen takk, vennen min[:D]

Åhh, jeg kunne ønske dagene frem til IKM raste avsted, men opplever heller at det går saktere[8|]. Har så lyst til å teste alt nå, jeg[8|]. Men det er liten vits da jeg ikke har IKM før rundt den 18. eller noe.

Første dag i siste menstruasjon:
19.10.2010
Min fruktbare periode:
30.10.2010 - 04.11.2010
Eggløsningen finner sted:
02.11.2010
Termin:
28.07.2011

Spennende tider fremover[;)]
Var så heldig og bli spådd av ei super dame her inne[;)], og hun "så" at jeg ble gravid i mnd.skiftet okt\nov[:D]

Åhh, jeg kunne ønske dagene frem til IKM raste avsted, men opplever heller at det går saktere[8|]. Har så lyst til å teste alt nå, jeg[8|]. Men det er liten vits da jeg ikke har IKM før rundt den 18. eller noe.

Første dag i siste menstruasjon:
19.10.2010
Min fruktbare periode:
30.10.2010 - 04.11.2010
Eggløsningen finner sted:
02.11.2010 Termin: 28.07.2011

Var så heldig og bli spådd av ei super dame her inne[;)], og hun "så" at jeg ble gravid i mnd.skiftet okt\nov[:D]

Jo mer du ønsker dagene skal rase avsted, jo saktere går det. Føles sånn i blant ihvertfall. Er fryktelig skeptisk til spåing selv, men hadde vært utrolig artig om det stemte! Venter du til IKM med å teste, eller har du tenkt å teste før? [:)]

ORIGINAL: Fuglen

Første dag i siste menstruasjon: 19.10.2010 Min fruktbare periode: 30.10.2010 - 04.11.2010 Eggløsningen finner sted: 02.11.2010 Termin: 28.07.2011

Jo mer du ønsker dagene skal rase avsted, jo saktere går det. Føles sånn i blant ihvertfall. Er fryktelig skeptisk til spåing selv, men hadde vært utrolig artig om det stemte! Venter du til IKM med å teste, eller har du tenkt å teste før? [:)]

Ja, det er sant... Husker da jeg var liten, julen kom jo aldri fort nok. Nå kommer den jo like plutselig vært år[:D]
Er ikke skeptiker av natur, så jeg tror på mye, ihvertfall når det gagner meg godt[;)]

Jeg kommer til å vente til IKM, helst litt etter... jeg blir så tullete etter positive tester, og da går dagene SAAAKTE[:D]
Enn du da, Fuglen?

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjedelig å ha bihuleproblemer, jeg er nettopp ferdig med ab-kur  og begynner å bli bedre.

Jeg har ikm ca 20 så da krysser vi fingrene for at ingen av oss får mensen. Vi får mobilisere tantebanke-korpset.

[&:] er du og plaget med bihuker når du blir forkjølet over lengre perioder? Men uanset, godt å høre at du blir bedre[:D]

Ja, jeg er med på å krysse alt jeg nå for at vi ikke får TR xxxx. Positive tanker er allerede sendt ut

Hei snuppa mi! [:D]
Titter innom for å ønske deg en suuper helg!
Glad i du
Klem!

Håper formen er bedre nå når det er helg! Bihuletrøbbel er noe drit! [:'(]

Har jo endelig muligheten til å sende over mye babystøv jeg nå! Håper virkelig du joiner Juli! [:D]

**
*

God helg Luc!

Hei snuppa mi! [:D]
Titter innom for å ønske deg en suuper helg!
Glad i du
Klem!

Hei min skjønne[:D]
Så koselig at du titter innom[;)] God helg til deg, også. Ser at vi har like planer for kvelden[8D] hehe

Glad i du også, sola mi
God klem tilbake[:D]

Back
Topp