Lucmam`s tanker

ORIGINAL: WISH

Håper formen er bedre nå når det er helg! Bihuletrøbbel er noe drit! [:'(]

Har jo endelig muligheten til å sende over mye babystøv jeg nå! Håper virkelig du joiner Juli! [:D]

**
*

God helg Luc!

Tusen takk, søte WISH, formen er heldigvis mye bedre idag. Har vært litt på jobb idag (ekstra) og i tillegg vasket hele 1.etasjen. Så nå er jeg rimelig fornøyd med egeninnsats[:D]

Og tuuusen hjertelig takk for alt babystøv!! Jeg har veldig lyst på en plass inne på juli nå, kjenner jeg[:D]
Kan ikke du holde av en plass til meg, da[8D][:D]

God helg til deg også, WISH[:D]

Ifølge Babyverden er det 9 dager til en test kan bli positiv. Jeg håper virkelig de 9 dagene flyr avgårde. Sjelden jeg er så utålmodig som nå, og det er absolutt ingen god følelse.
Jeg ønsker så sterkt at det skal klaffe\gå bra denne gangen. Har en MA og en SA bak meg iløpet av dette året, og savnet etter en lillebrøster er nå veldig stor.

Luc venter og i spenning[:D]. Han spør innimellom når tid lillesøstra hans kommer[;)]. Blir det ei jente må vi neste kalle henne Sarah, det navnet har Luc sagt lenge[;)].

Ikveld skal vi passe nevøen vår, han skal sove over. Det gleder vi oss til. Lille vennen er 9 mnd nå hvert øyeblikk[;)]. Han er til å spise opp[:D]

Håper dere får en fin helg, alle snupper!
God helg[:D]

Sniker litt jeg[:D] Jeg er så fan av dagbøker og din er ingen unntak, Lucmam![:D][:D]

Syntes du skal få den positive testen om 9 dager og en liten Sarah og 9 måneder jeg[:D]

Nydelig navn forresten, har tenkt mye på det selv[;)]

God helg til deg og!![:)]

ORIGINAL: Lambi`83

Sniker litt jeg[:D] Jeg er så fan av dagbøker og din er ingen unntak, Lucmam![:D][:D]

Syntes du skal få den positive testen om 9 dager og en liten Sarah og 9 måneder jeg[:D]

Nydelig navn forresten, har tenkt mye på det selv[;)]

God helg til deg og!![:)]

Så koselig, Lambi`83[:D][:D] Blir veldig glad for "snikere", og særlig når de legger igjen en hilsen i dagboka mi[:D][:D]
Tusen takk for fine ord, det setter jeg veldig stor pris på[:D]. Jeg hadde blitt veldig glad om det skulle gå vår vei nå.

Takk for det, det er Luc som har valgt navnet. Synes det er fint selv, og det passer til etternavnet[;)]

Kanskje vi får hver vår Sarah om ikke så lenge?[;)][;)] Det haddde vært noe, det[:)]

Ha en fortsatt fin søndag!

Så koselig med nevøbesøk! [:D] Kjekt å få øvd seg litt også. Hihi...
Og Sarah er et nydelig navn! Har trua på ei lita jente neste gang [:)]

ORIGINAL: Kakken

Så koselig med nevøbesøk! [:D] Kjekt å få øvd seg litt også. Hihi...
Og Sarah er et nydelig navn! Har trua på ei lita jente neste gang [:)]

Jaaa, det var kjempestas. Og det var jo ingen problemer med leggingen heller[;)] Alt gikk på skinner.
Ja, det var koselig med to barn i hus[:D]
Åhh, takk, vennen[:D][:D] Det synes jeg og, men jeg har flere favoritter og, men i og med Luc er så sikker i sin sak, så blir det vel sånn[:D][:D].
Hadde vært stas med ei jente nå, men blir veldig glad uansett[;)][:D][:D]

ORIGINAL: Fuglen

Sarah er et nyydelig navn. Det skal jenta vår også hete når hun bestemmer seg for å komme

Åhh, så herlig Dere vil og ha med h? Jeg, for min del, synes navnet blir litt "nakent"...[8|] og skrivemåten med h passer best til etternavnet

Mulig det blir uten, for å gjøre det litt mer "norsk". Vi tenker å legge til Jensine (familienavn, går igjen på begge sider). Har ikke helt bestemt oss. Siden vår førstefødte skal være jente så har vi ni måneder på å bestemme oss, så er bare å sette seg ned og diskutere. [:D]

ORIGINAL: Sandradee*

Vil bare sende søte deg en  *STOR klem*

Åhh, du er jo bare helskjønn, da, Sandradee*
Stooor klem tilbake[:D]

Hei hei skjønne snuppa...

Spennende dager du har nå[:D] Håper testen lyser mot deg om kun få dager (og håper dagene går FORT)[;)] Unner deg virkelig en plass på juli, og hører rykter om at de venter på deg...så fort deg etter[:D][:D][:D] Imens så skal jeg krysse alt som krysses kan...Er jo prøvepause her i gården, så kan til og med krysse beina[;)]

Klem[:)]

ORIGINAL: Wembie

Hei hei skjønne snuppa...

Spennende dager du har nå[:D] Håper testen lyser mot deg om kun få dager (og håper dagene går FORT)[;)] Unner deg virkelig en plass på juli, og hører rykter om at de venter på deg...så fort deg etter[:D][:D][:D] Imens så skal jeg krysse alt som krysses kan...Er jo prøvepause her i gården, så kan til og med krysse beina[;)]

Klem[:)]

God kveld, nydelige[:)]
Så herlig du er, tusen takk[:D] Og jeg unte virkelig deg og. Det kommer til og gå fort til prøvepausen er over, og da kommer det til å skje saker og ting, vennen[;)]

Jeg liker "gode rykter"[:D][:D]

Mange, mange takk for kryss

Jaja, idag tok utålmodigheten over. Jeg måtte bare snikteste litt. Og den ble negativ... Må jo innrømme at da tror jeg nok ikke det blir juli-11 barn på oss. Har IKM enten 16. eller 18. november, og hadde jeg vært gravid, ville det nok vært en svaaak strek, men den var så hvit så hvit.

Så da fortsetter jakten på en augustspire[;)]

Innom for å ønske deg en goooooood helg, og for å si at "ingen tante, fortsatt håp". Husk at det er lenge til 18.november. Nesten en hel uke. Og det er jo en del dager til 16. også. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar for egget å feste seg [;)]
Heier fortsatt på deg jeg [:D][:D]

ORIGINAL: griseknoen

Innom for å ønske deg en goooooood helg, og for å si at "ingen tante, fortsatt håp". Husk at det er lenge til 18.november. Nesten en hel uke. Og det er jo en del dager til 16. også. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar for egget å feste seg [;)]
Heier fortsatt på deg jeg [:D][:D]

Gooood helg, herlige du[:D].
Hehe, sant, sant... men da jeg ble gravid i sommer, testet jeg tre dager før IKM, og den ble positiv. Har mistet litt troen nå. Meeen som du sier, vet jo ikke helt ennå[;)] Tusen takk for oppmuntringen, søta[:D]

Og nå er det bare tre dager til samtalen, jeg tenker på deg[;)]

God helg vennen! [:D]
Har krysset fingre og tær for deg! [:D]

Krysser for harde livet her og!
God helg, snuppa! [:D]

Jeg slenger meg på denne kryssinga! :)

Kom på juli, kom på juli, kom på juli.... Litt tankeoverføring! [:D]

Ha en fin lørdagskveld!

Tusen takk for at dere krysser for meg, skjønninger[:D][:D].
Testene er meget hvite, tror aldri jeg har sett noen så hvite tester i hele mitt liv, jeg[8|] Så her er det nok bare ei tante som kommer om noen dager[:'(]

Og samboer reiser til London i neste "god-periode", så da ser det ut til at vi ikke får noen ny sjanse før i jula... Vi får satse på at september er vår måned, Kakken[;)].

Back
Topp