Lucmam`s tanker

Åhh, jeg håper virkelig at det blir for drt og reparere bilen vår for nå har jeg lyst på "ny"" bil[;)]
Vi har fått godkjent et billån i banken, så det står ikke på det. Men samboer er bittelitt avventende[8|], skjønner ikke det jeg... Har sett en kjempelekker Opel Vectra i sort[:D] Nice[:D]

Og det hadde vært veldig deilig med en ny bil når det kommer en baby i hus... etterhvert[;)]

Krysser fingrene for at samboeren din finner ut at den sort Vectra hadde gjort seg i gårdsplassen [;)]

Ny bil er et ønske høyt oppe på lista mi også! Skal ha bilen på rep neste uke, og satser på det samme som deg, at det blir for dyrt å fikse alt! Er en eldre bil som har hatt sine glansdager!

Opel Vectra er flotte biler! Skulle gjerne hatt en sånn! Men vi er på utkikk etter noe større! Må være firhjulsstrekk og plass til stort hundebur og evt barnevogn! Uten å bli for stor også...

Lykke til med (mest sannsynlig) bilkjøp![:D]

ORIGINAL: rørehue

Krysser fingrene for at samboeren din finner ut at den sort Vectra hadde gjort seg i gårdsplassen [;)]

Hehe, er det en sånn som står i deres gårdsplass også?[;)]

ORIGINAL: WISH

Ny bil er et ønske høyt oppe på lista mi også! Skal ha bilen på rep neste uke, og satser på det samme som deg, at det blir for dyrt å fikse alt! Er en eldre bil som har hatt sine glansdager!

Opel Vectra er flotte biler! Skulle gjerne hatt en sånn! Men vi er på utkikk etter noe større! Må være firhjulsstrekk og plass til stort hundebur og evt barnevogn! Uten å bli for stor også...

Lykke til med (mest sannsynlig) bilkjøp![:D]

Hmm, ja da høres det ut som dere trenger en noe større bil, ja[:D][:D]. Min far har en chrysler voyager, den har han plass til mange hundebur i[;)], riktignok de små bura da... men den har mye plass

Vi har en hund som er str kalv, så det går nok ikke![;)]

Hahahaha, det kunne jo blitt interessant det da[;)]
Hva slags hund har dere?

Hehe ja.. Nei, hun er ikke så stor da! [:D] Er en golden retriever! Men må ha et ganske stort bur så tar mye plass!

Av en eller annen grunn føler jeg meg plutselig så trist... emosjonell[8|]. Og jeg vet ikke engang hvorfor[&o].
Og da begynner jo selvfølgelig tankene og vandre[:'(].

Pleier ikke å bli sånn uten grunn, men ingen regel uten unntak?[8|]

ORIGINAL: Lucmam

Av en eller annen grunn føler jeg meg plutselig så trist... emosjonell[8|]. Og jeg vet ikke engang hvorfor[&o].

Liker ikke at du har det sånn
Men vi håper at det er EL som gjør deg hormonell, sant? [:)]

ORIGINAL: Kakken

Liker ikke at du har det sånn
Men vi håper at det er EL som gjør deg hormonell, sant? [:)]

Skjønne, skjønne deg[:)], takk for klem og omtanke. Ja, satser på at det er litt hormoner som styrer rundt her. Men er bare fryktelig uvant, er ikke særlig plaget med det bortsett fra da jeg gikk gravid med Luc

*klemmermassepåLucmam'nsin*

ORIGINAL: SunShin

*klemmermassepåLucmam'nsin*

Takk for gode klemmer, beste Sola mi[:)]

Sender en oppmuntringsklem![:)]

ORIGINAL: WISH

Sender en oppmuntringsklem![:)]

Tusen takk for klemmen[:)][:)]
Finner snart senga, også er det en ny og fin dag imorgen[;)]

Jeg har så god samboer
Jeg hadde vært på jobb igår, med verkende bihuler og tett nese, så var ganske redusert da arbeidsdagen var over.
Han kom og hentet meg på jobb, og da hadde han vært og handlet inn til helga, vasket klær og ryddet i heimen til jeg kom hjem[:D][:D]
I tillegg så tok han seg av middagen og leggingen av Luc

Så da kvelden kom og gutten vår var lagt var det tid for egentid for oss, og det var koselig[;)][;)] Og jeg hadde jo fått slappet av hele ettermiddagen, det hjalp!

Snille, snille mannen

Det er noe jeg synes er litt rart, det gjør så vondt i nedre del av magen idag og igår. Mistenker at jeg har EL tidligere enn antatt... men jeg har sjelden opplevd at det gjør vondt[8|].

... tenk om det er to egg som løsner, og begge blir befruktet da[:D][:D]

*tankespinn*

Jeg har så god samboer
Jeg hadde vært på jobb igår, med verkende bihuler og tett nese, så var ganske redusert da arbeidsdagen var over.
Han kom og hentet meg på jobb, og da hadde han vært og handlet inn til helga, vasket klær og ryddet i heimen til jeg kom hjem[:D][:D]
I tillegg så tok han seg av middagen og leggingen av Luc

Så da kvelden kom og gutten vår var lagt var det tid for egentid for oss, og det var koselig[;)][;)] Og jeg hadde jo fått slappet av hele ettermiddagen, det hjalp!

Snille, snille mannen

Ååh, he`s a keeper! [;)] Deg vel unt!
Sånt gjør at man setter ekstra pris på mannen sin, og den følelsen er så god å få fylt på innimellom [:D]

Det er noe jeg synes er litt rart, det gjør så vondt i nedre del av magen idag og igår. Mistenker at jeg har EL tidligere enn antatt... men jeg har sjelden opplevd at det gjør vondt[8|].

... tenk om det er to egg som løsner, og begge blir befruktet da[:D][:D]

*tankespinn*

Så snilt av mannen din og styre å ordne hjemme slik at du fikk hvilt deg da søte [:D][:D]
Deilig med effektive mannfolk noen ganger,... hihi[:D]

Forresten så likte jeg det tankespinnet ditt om 2 egg som blir befruktet[:D][;)]
Heier på de to eggene merker jeg[8D][8D]

Snilleste Lucpap! [:D]
Og jeg gjør som de andre, støtter 2eggs teorien din! Nå skal vi krysse og heie de fram!! [:D]
*klemmepå*

Back
Topp